Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Schodzenie na kolanko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonioo
Zaglądacz



Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:48, 08 Sie 2013    Temat postu:
ja mam dziwną blokade boje sie ze przód sie uślizgnie :p moze kiedyś mi się uda to zrobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:55, 09 Sie 2013    Temat postu:
Mój szwagier też ma blokadę,więc sobie zakupił coś takiego i ma spokojną głowę:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dominiklex




Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:22, 27 Sie 2013    Temat postu:
Eeee tam - tym też zejdzie na kolano.... tyle tylko, że raz hehehe Wink


ps. czego oczywiście mu nie życzę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:10, 28 Sie 2013    Temat postu:
Jak byłem na Pieskowej Skale, to próbowałem jak najmocniej kłaść moto i jedyne do czego udało mi się dojść, to tarcie bokiem podeszwy buta na kilku winklach. Ale guma i tak nie została zamknięta. Został kilkumilimetrowy paseczek na obu bokach. Poza tym boję się trochę tak jeździć, bo czasem jak asfalt nierówny na takim zakręcie, to buja mi motocyklem jak łajbą na wietrze.

Ostatnio zmieniony przez BoBaN dnia Śro 10:11, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dominiklex




Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 8:20, 29 Sie 2013    Temat postu:
Bo masz źle nogę ustawioną (za szeroko). Pięta do środka palce na zewnątrz. Na podnóżku palce, a nie środek buta. Normalne, że jak masz środek buta i obrócisz do wnętrza zakrętu to Ci stopa sporo za podnóżek wystaje. CO nie zmienia faktu, że żeby przytrzeć butem też trzeba się porządnie złożyć.

Ostatnio zmieniony przez dominiklex dnia Czw 8:21, 29 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:15, 29 Sie 2013    Temat postu:
Muszę to poćwiczyć na jakimś dużym placu albo na rondach jak będzie mały ruch. Na drodze kiedy nie widzę czy coś nadjeżdża, to raczej niebezpieczna zabawa. Tylko problem z rondami w mojej okolicy jest taki, że asfalt na nich jest mocno wyślizgany i przyczepność nie jest tak dobra jak na drogach gdzie jest lepszej jakości nawierzchnia. Ale dzięki za rady. Teraz przypomniałem sobie, że oglądałem kiedyś przejazd zawodnika MotoGP gdzie kamera pokazywała pracę stóp i faktycznie koleś miał palce na podnóżkach, a nie środek stopy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tecmax
Moderator



Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:57, 29 Sie 2013    Temat postu:
możesz śmiało ćwiczyć np na placu i wcale nie musi być jakiś duży, byle by miał dobra nawierzchnię, kręcisz sie w kółko raz w jedna raz w druga stronę za każdym kółkiem nabierasz prędkości i trenujesz poprawna pozycje na moto, i schodzisz coraz niżej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:32, 29 Sie 2013    Temat postu:
Właśnie, a odnośnie poprawnej pozycji na moto przy zamykaniu gumy, to konieczne jest wysuwanie kolana i zwisanie z moto czy można tylko lekko przenieść balans ciała w stronę zakrętu, wychylić się tak aby głowa spoglądała mniej więcej gdzieś między lusterkiem a manetką i kłaść moto za pomocą przeciwskrętu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kacperski
Bywalec



Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: WGM
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:19, 29 Sie 2013    Temat postu:
Kolano nie jest celem, a efektem. Żeby dobrze zakotwiczyć zewnętrzną nogę o bak obracasz biodrem przez co wystawiasz kolano po wewnętrznej stronie zakrętu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:16, 30 Sie 2013    Temat postu:
Pozwólcie, że sie wypowiem mimo tego ze nie przeczytalem 15 stron tematu. Kolano fajna sprawa, można sie kolegom pochwalic przytartym sliderem. Poza tym czemu służy? Można sobie udowadniać, że da się je przytrzeć na parkingu przy supermarkecie przy 40 km/h a może nawet i przy mniejszej prędkości. To wam powie większość instruktorów od doskonalenia techniki jazdy. Jak sie nie uda, można przytarte slidery na allegro qpic i też sie kolegom chwalić. Ja swoje slidery przytarlem na radomiu, gdzie gixem 600 k6 jezdzilem a 2 biegu zeby go na 1 nie grzac. Na torze szybszym, w Kownie, nie dotknąłem sliderem ani razu, mimo tego, że łokciem mi się zdarzylo przytrzeć o tralkę. Jak dla mnie, kolano jest takim ogranicznikiem ( dalej już się położyć nie mogę). Co do cwiczenia tzw. pozycji na zwykłych drogach, to myślę, że brak jest tu torowej powtarzalności. charakterystycznej dla torów. O ile zwiesić się z motonga jesteś w stanie do pewnego stopnia, co generalnie ogranicza Twoja fizjonomia, o tyle przesuwanie takiej pozycji wzdłuż osi motka, na publiczne drodze może być problematyczne, ze wzgędu na charakterystyke trasy.Ja ogólnie na naszych drogach mam od niedawna lęki, czego i Wam życzę.
POZDRO
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BoBaN
Znajomy



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Busko-Zdrój
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:49, 31 Sie 2013    Temat postu:
Mnie nie chodzi o ściganie się czy chwalenie przed kolegami przytartymi sliderami (nawet takowych nie posiadam). Podobnie jak Ty, ja też mam lęki żeby na publicznych drogach tak jeździć. Chodzi mi o to abym na tyle nauczył się głęboko kłaść motocykl żeby potem kiedy zaskoczy mnie zakręt (np. za szybko w niego wjadę) móc bez stresu położyć maszynę bardziej i pozostać w swoim pasie. Wiem, że najlepiej jest nie wchodzić zbyt szybko w zakręty, ale czasem może się to przytrafić i wtedy przydałyby się takie umiejętności. Niestety torów u nas jest jak na lekarstwo. W sumie mieszkam niedaleko toru Kielce, ale ten znany jest ze swojej bardzo śliskiej nawierzchni i takie zabawy motocyklem mogą się tam zakończyć glebą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scenariusz




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 21:14, 03 Wrz 2013    Temat postu:
Zeby połozyc z 750 na kolano trzeba mocno trzec nozkami juz, poswiadczyć tu RashAlGhul moze z którym byłem własnie na torze w Kownie. odrecilismy te słupki z nozek zeby te dwa centy mocniej mozna było moto nizej połozyc. i wtedy dopiero slajdery zacząłem zbierac. pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bponiatowski




Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:23, 20 Sie 2014
PRZENIESIONY
Czw 9:03, 21 Sie 2014    Temat postu:
Panowie,

Poniżej link na youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=KGTAiKZ4CnI

Proszę o Wasze opinie co należy poprawić w technice pokonywania zakrętów.
Będę wdzięczny za wszystkie opinie, zwłaszcza negatywny, bo one motywują .........
Film zrobiony na szybko..........
Dodam, że opono nowa (5 dniowa), więc zakręty na 90% pokonywane.

Tor bardzo techniczny. Niska prędkość, ale opona zamknięta na maksa.%
Liczę na doświadczenie starszego bractwa ........... Smile


Ostatnio zmieniony przez bponiatowski dnia Śro 23:07, 20 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:05, 21 Sie 2014    Temat postu:
Zobaczcie ten filmik z szkolenia na Kisielinie https://www.youtube.com/watch?v=D7U0pK98t9I
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scenariusz




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 14:29, 21 Sie 2014    Temat postu:
bponiatowski, moim zdaniem troche wiecej tułowiem powinienes do wewnatrz winkla sie wychylac, dupsko zrzucasz a barki pozostaja w osi motoru

Ostatnio zmieniony przez scenariusz dnia Pią 6:38, 22 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następny
Strona 15 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin