Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Stawianie na koło ze sprzęgła
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MMisiek
Z-zlot friend



Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:04, 15 Maj 2018    Temat postu:
Jak zmienisz tylna zębatkę będzie szedł łatwiej na gumę ale v-max będzie mniejszy..
Ja mam z tyłu 46 a z przodu 14 nie musiałem zmieniać łańcucha... Jak guma sie rozgrzeje przy przyspieszeniu sam podnosi koło...ale jak guma zimną to zostawiasz na asfalcie ja.. trzeba uważać bardzo bo przy wyjściu z zakretu jak dasz za mocno to powerslidem idziesz aż miło..
Więc polecam trochę mniejsze modyfikacje np. tylko tył o 1 ząb więcej i już będzie lepiej łapał pion
No i pamiętaj o tym że jak będziesz miał niższe ciśnienie w tylnej oponie to lepiej będzie łapał przyczepność 😁


Ostatnio zmieniony przez MMisiek dnia Wto 17:15, 15 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
UwierZ
Świeżak



Dołączył: 23 Cze 2014
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:17, 15 Maj 2018    Temat postu:
Ja miałem założoną z przodu o jeden ząb mniejszą zębatkę i na koło na pierwszym biegu stawał aż miłoSmile Jedyny minus to, że zwiększają się obroty silnika przy tej samej prędkości ale kto by na to patrzył przy takiej frajdzie z jazdy ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MMisiek
Z-zlot friend



Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:04, 15 Maj 2018    Temat postu:
No dokąłnie wyzsze obroty silnika, co za tym idzie wieksze spalanie.. i szybciek nabijasz kilometry
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:06, 16 Maj 2018    Temat postu:
Nic nie zmieniać,każdy idzie na koło pięknie tylko praktyka czyni mistrza,w moim bardzo płynnie „staje” przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę a jesli ktoś sie uparł to niech pomęczy moto na parkingu na jedynce (max 65 mil/h jedyneczka wystarczy)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MMisiek
Z-zlot friend



Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:45, 16 Maj 2018    Temat postu:
REM napisał:
Nic nie zmieniać,każdy idzie na koło pięknie tylko praktyka czyni mistrza,w moim bardzo płynnie „staje” przy zmianie biegu z jedynki na dwójkę a jesli ktoś sie uparł to niech pomęczy moto na parkingu na jedynce (max 65 mil/h jedyneczka wystarczy)


Zgadzamy sie z Toba w 100% prakryka praktyka i jescze raz praktyka zrobi z Ciebie zawodnika Smile
tak samo z zamyukaniem opon najwazniejsze aby przełamać strach nbo i ćwiczyć..... Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:46, 17 Maj 2018    Temat postu:
Kolega stawia z 2 biegu bez sprzegla sa 2 momenty na filmiku Wink

https://www.youtube.com/watch?v=XfhnKgRbBuE

i przelacza biegi na kole uwaga ze sprzeglem ladny wariat co niee!!! do 180 jedzie na kole bez problemu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:21, 17 Maj 2018    Temat postu:
Haha ..z 10 lat temu poznałem grupę ludzi zajmująca sie biciem rekordów prędkości na kole,organizator notabene mój kolega twierdzi i nie tylko on ze jazda na kole zaczyna sie od 125 mil/h....

https://youtu.be/DiJ-hvPYHyo
Impra w tyte poznałem tam Ghost Ridera
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PriQso
Bywalec



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:19, 18 Maj 2018    Temat postu:
Hejo

Dzięki za odzew Smile

Myślę ze zmieniłbym również przednia zębatkę o jeden w dol, ostatecznie później wrócił do seryjnego Smile

Przy takim zabiegu zmiana łańcucha tez jest wymagana ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MMisiek
Z-zlot friend



Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:01, 19 Maj 2018    Temat postu:
Ja mam 1 mniej z przodu i 2 z tyłu wiecej i nie zmieniałem długosci łańcucha
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PriQso
Bywalec



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:08, 20 Maj 2018    Temat postu:
Czytałem jak i widziałem w filmikach ze przy zmianie którejkolwiek zębatki, zalecane jest wymianę również i drugiej oraz łańcucha..

Jak się odnosicie do tego ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crash
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:57, 20 Maj 2018    Temat postu:
Jeżeli ogólny stan napędu jest zadowalający to spokojnie można zmienić jeden z elementów.
Myślę, że tak do 5-7 tys można taką adaptację zastosować o ile nie było mocnego upalania i stawiania na koło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PriQso
Bywalec



Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:24, 20 Maj 2018    Temat postu:
moto ma bodajże przejechane 15tys, raz gumę paloną i na kolo próbowałem ale z marnym skutkiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crash
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:21, 21 Maj 2018    Temat postu:
Przy tym przebiegu jeżeli nie było nic jeszcze zmieniane to już raczej komplet na podmiankę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin