Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Uslizg tylnej osi... podczas przyspieszania...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 21:36, 23 Maj 2012    Temat postu: Uslizg tylnej osi... podczas przyspieszania...
Witam starszych i bardziej doswiadczonych w bojach kolegow.
Jak w temacie, podczas gwaltownego odkrecania manetki czuc walczacy z przyczepnoscia tyl motocykla. Jakies slugestie?

1. Slabo rozgrzana opona ?
2. Zle ustawienie zawieszenia? (dodam iz waze ponad 90kg wiec ciut dociazony jest)
3. Opona Michelin Pilot Road 2 DOT 08 ( czyzby pora na wymiane? dodam iz bieznika jeszcze sporo)

Z gory dzieki za wszelkie slugestie.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 21:53, 23 Maj 2012    Temat postu:
Po czym poznajesz, ze walczy tyl? Ktos widzial i Ci powiedzial, czy to tylko takie "uczucie"? W jakim stanie jest naped?
Powrót do góry
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:54, 23 Maj 2012    Temat postu:
ad1. mało prawdopodobne ale....u mnie na zimnej i daje rade
ad2. poszukaj tematów od ustawień zawiechy , moim zdaniem nie ma wpływu
ad3. guma zależy jak mocno zużyta
ad4. stan nawierzchni ??? ciulaty asfalt ?? tego nie podałeś a ma znaczenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 22:10, 23 Maj 2012    Temat postu:
hajen napisał:
Po czym poznajesz, ze walczy tyl? Ktos widzial i Ci powiedzial, czy to tylko takie "uczucie"? W jakim stanie jest naped?


Widziec raczej nikt nie widzial, moje subiektywne odczucie...naped ok.
Powrót do góry
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:28, 23 Maj 2012    Temat postu:
Mr.Boo! napisał:


Widziec raczej nikt nie widzial, moje subiektywne odczucie...naped ok.

jest rada, przyspieszaj lagodnie Smile ... bezpieczniej będzie dla Ciebie , no chyba że mocy nie ogarniasz w efekcie masz powerdrifty Razz ,to tyle w temacie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:48, 23 Maj 2012    Temat postu:
coś musisz mieć zesrane nawet na dot 08 nie miałem uślizu (Z1000)
może to twoje odczycie daj sie komuś ogarniętemu karnąć i niech oceni (ziomkowi)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Czw 0:54, 24 Maj 2012    Temat postu:
ja na zecie tego jeszcze nie miałem alle na kawasaki ninja 600 starej z 99 roku kumpla, zdarzyło mi się z 4 razy w ciągu dwóch dni, asfalt suchy i guma niby już rozgrzana (stan jak nowa, dunlop) ale po wyjściu z winkla na dwójeczce z między aut na autostradzie i przypałowaniu , obroty na maxa a komar przyśpiesza spokojnie, lekkie popuszczenie manetki rozwiązuje sprawę.
Wyjątkowo dziwne gdyż mocy w tym jak w małej zetce a ważę zaledwię 130 kg ale się zdarza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:49, 24 Maj 2012    Temat postu:
To teraz wszystkich zainteresowanych odsyłam do artykułu w którymś Świecie motocykli, gdzie testowali opony nowiusie i 10 letnie. Różnica? Setne sekundy na torze. Na ulicy praktycznie nie odczuwalna. Co do Twoich uślizgów, a co z pracą silnika? Obroty gwałtownie rosną a Ty "stoisz w miejscu"? Bo jest jeszcze możliwość ze Ci sprzęgło poleciało i jak mu zaczynasz pałować to się ślizga. Żeby wykluczyć tą możliwość jedź w jakieś miejsce gdzie się może rozbujać do dużej prędkości i wrzuć mu na 6 bieg. Przy dużej prędkość masz duże opory. Jeśli silnik wyje a Ty nie przyspieszasz to sprzęgło. I sprawdź jeszcze czy kreskę na asfalcie zostawiasz Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 9:16, 24 Maj 2012    Temat postu:
Dzieki koledzy za rady, przyjze sie temu uwaznie gdyz w poprzednim moim moto (gsxr`rze) taki temat nie wystepowal, moze to jednorazowy wybryk na ktory zlozylo sie wiele czynnikow, nie mniej bede mial wszystkie cenne rady na uwadze.
Powrót do góry
mister.zet
Bywalec



Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:35, 24 Maj 2012    Temat postu: Re: Uslizg tylnej osi... podczas przyspieszania...
Mr.Boo! napisał:
Jak w temacie, podczas gwaltownego odkrecania manetki czuc walczacy z przyczepnoscia tyl motocykla. Jakies slugestie?


............. tył eee to raczej nie możliwe no chyba, ze startujesz z piasku ?

u mnie podczas gwałtownego odkręcania manetki czuć jedynie jak przód traci przyczepność a właściwie to kontakt z asfaltem Smile


Ostatnio zmieniony przez mister.zet dnia Czw 10:36, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
belkot
Świeżak



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto swietej wiezy

PostWysłany: Czw 11:18, 24 Maj 2012    Temat postu:
Chyba ciezko zrobic powersilde'a malym zetem. No chyba ze na wyjsciu z dobrego winkla. Moim zdaniem zawieszenie cos masz nie tak i ci plywa albo za malo powietrza w oponie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Graja_750




Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:49, 24 Maj 2012    Temat postu:
Mi się często uślizguje tylna guma, fakt opona już swoje przejechała ale śmiało można małym Zetem robić power slajdy:) (wszystko dzieje sie na 1 biegu)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:00, 27 Maj 2012    Temat postu:
Wąski ma racje, przecież tam jest zjechane sprzęgło i Mrboo wydaje się że ma uślizg koła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:16, 27 Maj 2012    Temat postu:
Też bym stawiał na sprzęgło Smile
Powrót do góry
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:30, 27 Maj 2012    Temat postu:
no to mam pytanie jak można nie wyczuć ślizgajacego się sprzęgła od opony ?? Question autora prosze o podanie konkretów .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin