Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:36, 23 Maj 2012 Temat postu: Uslizg tylnej osi... podczas przyspieszania... |
|
|
Witam starszych i bardziej doswiadczonych w bojach kolegow.
Jak w temacie, podczas gwaltownego odkrecania manetki czuc walczacy z przyczepnoscia tyl motocykla. Jakies slugestie?
1. Slabo rozgrzana opona ?
2. Zle ustawienie zawieszenia? (dodam iz waze ponad 90kg wiec ciut dociazony jest)
3. Opona Michelin Pilot Road 2 DOT 08 ( czyzby pora na wymiane? dodam iz bieznika jeszcze sporo)
Z gory dzieki za wszelkie slugestie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:53, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Po czym poznajesz, ze walczy tyl? Ktos widzial i Ci powiedzial, czy to tylko takie "uczucie"? W jakim stanie jest naped?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:54, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ad1. mało prawdopodobne ale....u mnie na zimnej i daje rade
ad2. poszukaj tematów od ustawień zawiechy , moim zdaniem nie ma wpływu
ad3. guma zależy jak mocno zużyta
ad4. stan nawierzchni ??? ciulaty asfalt ?? tego nie podałeś a ma znaczenie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:10, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
hajen napisał: | Po czym poznajesz, ze walczy tyl? Ktos widzial i Ci powiedzial, czy to tylko takie "uczucie"? W jakim stanie jest naped? |
Widziec raczej nikt nie widzial, moje subiektywne odczucie...naped ok.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:28, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mr.Boo! napisał: |
Widziec raczej nikt nie widzial, moje subiektywne odczucie...naped ok. |
jest rada, przyspieszaj lagodnie ... bezpieczniej będzie dla Ciebie , no chyba że mocy nie ogarniasz w efekcie masz powerdrifty ,to tyle w temacie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:48, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
coś musisz mieć zesrane nawet na dot 08 nie miałem uślizu (Z1000)
może to twoje odczycie daj sie komuś ogarniętemu karnąć i niech oceni (ziomkowi)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kafarman
Aktywny
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice
|
Wysłany: Czw 0:54, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ja na zecie tego jeszcze nie miałem alle na kawasaki ninja 600 starej z 99 roku kumpla, zdarzyło mi się z 4 razy w ciągu dwóch dni, asfalt suchy i guma niby już rozgrzana (stan jak nowa, dunlop) ale po wyjściu z winkla na dwójeczce z między aut na autostradzie i przypałowaniu , obroty na maxa a komar przyśpiesza spokojnie, lekkie popuszczenie manetki rozwiązuje sprawę.
Wyjątkowo dziwne gdyż mocy w tym jak w małej zetce a ważę zaledwię 130 kg ale się zdarza
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:49, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To teraz wszystkich zainteresowanych odsyłam do artykułu w którymś Świecie motocykli, gdzie testowali opony nowiusie i 10 letnie. Różnica? Setne sekundy na torze. Na ulicy praktycznie nie odczuwalna. Co do Twoich uślizgów, a co z pracą silnika? Obroty gwałtownie rosną a Ty "stoisz w miejscu"? Bo jest jeszcze możliwość ze Ci sprzęgło poleciało i jak mu zaczynasz pałować to się ślizga. Żeby wykluczyć tą możliwość jedź w jakieś miejsce gdzie się może rozbujać do dużej prędkości i wrzuć mu na 6 bieg. Przy dużej prędkość masz duże opory. Jeśli silnik wyje a Ty nie przyspieszasz to sprzęgło. I sprawdź jeszcze czy kreskę na asfalcie zostawiasz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:16, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzieki koledzy za rady, przyjze sie temu uwaznie gdyz w poprzednim moim moto (gsxr`rze) taki temat nie wystepowal, moze to jednorazowy wybryk na ktory zlozylo sie wiele czynnikow, nie mniej bede mial wszystkie cenne rady na uwadze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mister.zet
Bywalec
Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:35, 24 Maj 2012 Temat postu: Re: Uslizg tylnej osi... podczas przyspieszania... |
|
|
Mr.Boo! napisał: | Jak w temacie, podczas gwaltownego odkrecania manetki czuc walczacy z przyczepnoscia tyl motocykla. Jakies slugestie? |
............. tył eee to raczej nie możliwe no chyba, ze startujesz z piasku ?
u mnie podczas gwałtownego odkręcania manetki czuć jedynie jak przód traci przyczepność a właściwie to kontakt z asfaltem
Ostatnio zmieniony przez mister.zet dnia Czw 10:36, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
belkot
Świeżak
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto swietej wiezy
|
Wysłany: Czw 11:18, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba ciezko zrobic powersilde'a malym zetem. No chyba ze na wyjsciu z dobrego winkla. Moim zdaniem zawieszenie cos masz nie tak i ci plywa albo za malo powietrza w oponie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Graja_750
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:49, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mi się często uślizguje tylna guma, fakt opona już swoje przejechała ale śmiało można małym Zetem robić power slajdy:) (wszystko dzieje sie na 1 biegu)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sebasbox
Znajomy
Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:00, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wąski ma racje, przecież tam jest zjechane sprzęgło i Mrboo wydaje się że ma uślizg koła.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:16, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Też bym stawiał na sprzęgło
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:30, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no to mam pytanie jak można nie wyczuć ślizgajacego się sprzęgła od opony ?? autora prosze o podanie konkretów .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|