Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Crash pady do dużego Z
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:51, 23 Mar 2010    Temat postu:
Cerb napisał:
Ja tam bym klaskon przeniosl, przeciez to 10 minut roboty.


A gdzie powinien być ?

U mnie jest przykręcony do tej samej śruby. Postaram się zrobić zdjęcie dzisiaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:05, 23 Mar 2010    Temat postu:
...powinien być tam gdzie jest u mnie (masz na załączonych fotkach)...
zresztą możesz przykręcić go sobie gdzie tylko chcesz, tak jak pisze Cerb to jest pare min roboty.


Ostatnio zmieniony przez sebasbox dnia Wto 10:08, 23 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:24, 23 Mar 2010    Temat postu:
Z tego co widziałem musiałbym z kablami trochę pokombinować.. teraz są ładnie złapane i schowane.. jak będę w garażu to jeszcze raz to ocenie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:05, 23 Mar 2010    Temat postu:
Herber, Ty nie kombinuj tylko odkręć klakson i zakładaj te crashe, masz już kupione a poza tym są ładnie wykonane i generalnie takie z jajem, Mi Puig średnio się podoba, dlatego właśnie kupiłem PWL.
Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:27, 23 Mar 2010    Temat postu:
Hehe.. wiem że są fajne.. no zobacze.. już troche nerwów na tym straciłem dlatego niechętnie podchodzę. Spróbuje jeszcze raz i zobaczymy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:14, 25 Mar 2010    Temat postu:
herber i jak efekty, walczyłeś z tym klaksonem? Crashpady założone?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:03, 25 Mar 2010    Temat postu:
Jeszcze nie.. nie mam czasu żeby do garażu zajrzeć. A moto i tak rozkręcone bo lakieruję niektóre owiewki.

Z crashami będę miał jeszcze inny problem. Jak już pisałem prawy pasował mnie więcej.. a to mniej więcej to jest to, że pasuje kształtem ale śruba nie wchodzi.

Chyba jest troche grubsza niż oryginalna.. a z tego co udało mi się zobaczyć to nie mam idealnego prześwitu po jej odkręceniu.. tak jakby silnik siadł kilka milimetrów i przysłonił trochę otwór.

Jak coś się rozwinie to dam znać Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:19, 25 Mar 2010    Temat postu:
Po prostu silnik Ci się opuścił...śruby są dobre, sam montowałem więc potwierdzam. Powiem szczerze że zainstalowanie tych crashpadów zajęło mi 10-15 minut, tak więc nie przerażaj się niczym tylko kluczy dynamometryczny do łapy i przykręcasz Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:00, 25 Mar 2010    Temat postu:
A masz jakis patent zeby silnik podnieść? Smile Czy próbować na siłę wkręcić.. puig się wkręcił ale nieźle się napociłem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:56, 25 Mar 2010    Temat postu:
najprostszy sposób; drewniana deseczka pod silnik (tylko w takim miejscu żeby nic nie uszkodzić, tzn. podpierasz jak największą powierzchią), lewarek i delikanie do góry.
Mi się nie opuścił silnik przy odkręcaniu ale właśnie tak bym to zrobił...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:52, 25 Mar 2010    Temat postu:
Tak zrobie. Dzieki za rady.. dam znać o postępach Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:19, 25 Mar 2010    Temat postu:
Tez mialem takie przeboje z opuszczonym silnikiem, deska, lewarek i sprawa zalatwiona.

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Czw 18:24, 25 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:13, 27 Mar 2010    Temat postu:
Zamontowałem oba Very Happy
Podniosłem lekko lewarkiem choć w sumie nie wiem czy to coś dało.. ale udało się śrubę wsadzić. Po lewej stronie musiałem odkręcić ten klakson i teraz dynda sobie z boku.. zastanawiam się gdzie to przymocować... tam gdzie sebasbox ma raczej nie dosięgne kabelkiem.. w grę wchodzi może gdzieś u góry tam gdzie owiewkę przy chłodnicy się mocuje..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:12, 12 Wrz 2010    Temat postu:
Panowie czy ktoś ma crashpady Womet-tech ???
Pooglądałem i wydaje mi się że są w lepszym miejscu zamontowane niż puig, przykręcone w solidniejsze miejsce, ale mogę się mylić. Jakie jest wasze zdanie w którym miejscu jest lepsze rozwiązanie.
Pożyczyłem obrazek od AdamFilip:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]

Womet-tech:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez MAT dnia Nie 8:15, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:31, 12 Wrz 2010    Temat postu:
Jak dla mnie to womety sa w lepszym miejscu. Wydaje mi sie ze moga bardziej chronic dekiel. Z drugiej strony bajecznie by bylo jakbys mial i puigi i osobne crashe na deklach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin