Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Filtr powietrza k&n

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 23:24, 24 Cze 2011    Temat postu: Filtr powietrza k&n
Panowie potrzebuje podpowiedzi zastanawiam sie nad zmiana filtra powietrza na k&n bo doszly mnie sluchy ze ma wiekszy przeplyw powietrza i motor staje sie zywszy po zmianie czy to prawda czy ktos przekonal sie juz na zecie ze to prawda ??
Powrót do góry
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:00, 25 Cze 2011    Temat postu:
Ja skorzystałem z okazji zakupu ( zbiorowego ) Smile filtra BMC Smile
http://www.z1000.fora.pl/tuning-akcesoria-z750-z750-s,17/zakup-grupowy-sportowe-filtry-powietrza-bmc-rabat-do-40,2294.html
I byłem zadowolony , że motocykl odzyskał płuca Smile Czułem wyraźną zmianę Wink Tylko pamiętaj , że sama wymiana filtra powietrza nie da Tobie wyraźnego efektu a wręcz może troszkę go "zamulić" ( z nadmiaru powietrza ) Smile Pamiętaj koniecznie o jednoczesnej synchronizacji i mapie zapłonu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:14, 25 Cze 2011    Temat postu:
A moim skromnym zdaniem,sam sportowy filtr powietrza nie daje żadnej odczuwalnej zmiany/przyrostu koni/momentu;natomiast zalecana jest zmiana na takowy,gdy wrzucamy akcesoryjną końcówkę wydechu/cały układ (pełen przelot).
Jeśli się nie mylę,to nie trzeba nic regulować w Zetach,ponieważ są one wyposażone w wtryski.Regulacji/zmiany mapy zapłonu dokonujemy przy zainstalowanym Power Commanderze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dtox
Zaglądacz



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:34, 25 Cze 2011    Temat postu:
Sportowy filtr mozna zalozyc przy zmianie kompletnego wydechu.
Wtedy to ma sens.
Sens ma rowniez wtedy przemapowanie sterownika silnika.
Najtaniej kupic power commandera, lub druga opcja, wybrac sie na indywidualne strojenie i wtedy to ma jeszcze wiekszy sens, ale kosztuje zdecydowanie wiecej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:06, 06 Kwi 2012    Temat postu:
Znalazłem ciekawy filmik odnośnie filtrów powietrza Z1000 http://www.youtube.com/watch?v=pGSHtEjYIhc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:16, 06 Kwi 2012    Temat postu:
Wygląda na to , że filtry DNA lepiej przepuszczają powietrze Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:37, 06 Kwi 2012    Temat postu:
pitrak napisał:
Wygląda na to , że filtry DNA lepiej przepuszczają powietrze Wink

no lepiej , ale czy tak samo jest z syfem w powietrzu ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:09, 06 Kwi 2012    Temat postu:
Smile No właśnie to miałem na myśli Wink Ale jak zmieniłem go w swojej "byłej" Z 750 S Smile to na prawdę miałem różnicę odczuwalną na PLUS .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:13, 06 Kwi 2012    Temat postu:
pitrak napisał:
Smile No właśnie to miałem na myśli Wink Ale jak zmieniłem go w swojej "byłej" Z 750 S Smile to na prawdę miałem różnicę odczuwalną na PLUS .



Placebo Razz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mind
Bywalec



Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:59, 05 Lut 2015    Temat postu:
Zamówiłem filtr K&N KA-1111 do Z1000 (2012). Według Larsson.pl pasuje też model KA-1010. Ale wracając do KA-1111, jestem trochę w szoku, bo brzegi filtra były jakby wycięte scyzorykiem. Profil obudowy został zachowany, ale ewidentnie czuć nierówności po cięciu. Dla mnie jeżeli taki produkt kosztuje trochę siana, to matryca powinna być ustawiona typowo pod ten filtr i wycinana maszynowo.

Może miał ktoś styczność z tym filtrem i jest w stanie pomóc, czy wszystkie takie są i nie ma zmiłuj, czy ja natrafiłem na jakiś bubel Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:43, 05 Lut 2015    Temat postu:
Mind napisał:
Zamówiłem filtr K&N KA-1111 ... czy ja natrafiłem na jakiś bubel Wink


pamietam ze tez musialem go "ukladac". Dziwne bo do poprzedniego moto ZX6R jak kupilem KN'a to pasowal idealnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mind
Bywalec



Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:57, 05 Lut 2015    Temat postu:
Dzięki za info. Czyli wychodzi na to, że ten model jest tak produkowany. Przyglądnąlem się zamieszczonym zdjęciom w sieci i widać na nich rzeczywiście nierówności. Dla pewności zamówiłem KA-1010 i sprawdzę, czy też ma podobne wykonanie. Dam znać.

EDIT: KA-1010 identyczne ma cięcia.


Ostatnio zmieniony przez Mind dnia Pią 11:27, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ngu
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:35, 12 Mar 2015    Temat postu:
Dzisiaj miałem okazję pierwszy raz przejechać się na filtrze K&N KA-1003 do małego poliftowego na Mivv Suono. W sumie zrobiłem moto 30km i teraz moje odczucia. Mocy na pewno nie jest więcej hehe. Szybciej/lepiej wkręca się na obroty, inaczej z nich schodzi. Ogólnie na plus w sumie, jakby ciut bardziej jadowity. Tata się mnie zapytał czy coś było grzebane bo jest głośniej, chociaż mi się wydaje, że tak samo. To w sumie tyle z pierwszych spostrzeżeń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin