Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Klamiki Womet-Tech
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keryn
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:10, 09 Lip 2010    Temat postu:
Cerb napisał:
Keryn a ty masz na swoich jakies logo firmy/producenta?


Aż poszedłem do garażu sprawdzić - logo producenta brak.
Wychodzi na to, że klamki "no name", małymi chińskimi rączkami wyfrezowane, za miseczkę ryżu zapewne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
glider




Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:56, 09 Lip 2010    Temat postu:
Cerb napisał:
Acha oni maja cene 215 zl za komplet, ktos z forum im tam zalatwia.



Jesli to sa te chinskie to za ok 170zl (54usd) sa na ebayu :

[link widoczny dla zalogowanych]

Od goscia zamawialem lusterka i jedyny minus to czas oczekiwania (ok 2-3 tygodnie - wysylane z Hong Kongu).


Ostatnio zmieniony przez glider dnia Pią 22:56, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 6:46, 10 Lip 2010    Temat postu:
ja wlasnie takie mam, z tej aukcji. A tak wracając do chińskiego wykonania to znajomy byl w chinach i mowi ze to juz nie jest to samo co kiedys, oni mają duzo nowoczesniejsze fabryki, duzo lepszą jakość produkcji! bo tak naprawdę to prawie wszystko co kupujemy to było produkowane w chinach!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:22, 29 Lip 2010    Temat postu:
no więc ostatnio zakupiłem krótkie klamki Womet-Tech (mihoo dzięki za pomoc;)) i muszę powiedzieć że wrażenia są zdecydowanie pozytywne. Jakość wykonania klamek jest naprawdę na wysokim poziomie, wszystko jest precyzyjnie zrobione. Komfort użytkowania w stosunku do klamek seryjnych też jest zdecydowanie większy, przynajmniej dla mnie.
Polecam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keryn
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:02, 29 Lip 2010    Temat postu:
sebasbox - wrzuć jakies fotki z bliska.
Zobaczyłbym, czy coś inaczej robią konstrukcyjnie, niż u chińczyka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:03, 29 Lip 2010    Temat postu:
Daj znać jak jest z dozowaniem takiej klamy, napisz też czy wymieniałeś przewody na stalki i w ogóle jak się śmiga! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:54, 29 Lip 2010    Temat postu:
a pod kolor moto wziales?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:54, 30 Lip 2010    Temat postu:
Keryn, fotki postaram się zrobić może w weekend, ale myślę że konstrukcyjnie to nawet między chińczykami a titaxami nie będzie dużej różnicy;) Generalnie Womety bardzo przypominają klamki Pazzo.

rychu, nie zmieniałem przewodów więc dozowanie bez zmian, ale wygoda moim zdaniem zdecydowanie większa (np. w chwili redukcji biegów i jednoczesnym dohamowywaniu). Generalnie w zx6r klamka hamulca "wpada" dość głęboko więc gdy standardową klamką hamowałem dwoma palcami to klamka opierała się o dwa pozostałe teraz już nie ma takiego problemu. Przewody prawdopodobnie będą zmieniane w okresie zimowym.

xede, wziąłem krótkie złote. Kawa jest w kolorze zielonym ale są dodatki w kolorze złotym (lagi, zaciski, tarcze, amorek z tyłu...) więc wygląda bardzo fajnie;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rednose
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syreni Gród
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:16, 02 Sie 2010    Temat postu:
Cytat:
myślę że konstrukcyjnie to nawet między chińczykami a titaxami nie będzie dużej różnicy;)
Dokładnie różnic nie ma klameczki wyglądają porządnie i bardzo ładnie Smile
Cytat:
Przewody prawdopodobnie będą zmieniane w okresie zimowym.
Seba IMHO nie ma takiej potrzeby nie zamykasz obrotomierza na każdym biegu, od świateł do świateł nie walisz na gumę, na torze też często nie bywasz, a seryjnie i tak heble stricte sportowe żylety ! Szkoda floty z drugiej mańki moto będziesz jeżdził i jezdził więc inwestycja na lata Razz
Cytat:
więc wygląda bardzo fajnie
Wygląda bardzo fajnie wczoraj tylko podjechał Seba na pl. Piłsudskiego, a przy moto tłum lachonów Very Happy Dobrze że te sety powykręcałeś bo by się pobiły dziewczyny która ma jechać Wink Ciężko się było odpędzić jak od komarów nad Wisłą Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:15, 10 Maj 2011    Temat postu:
Keryn napisał:
Mariusz napisał:
... jednak mam kilka zastrzeżeń od strony technicznej
- klamka sprzęgła wymagała nieznacznej korekty w miejscu mocowania linki (zbyt płytki rowek przez który przechodzi linka od koralika do pancerza) w momencie wciśnięcia sprzęgła linka ulegała zagięciu...


Jak zwykle kurna rozpisałem się o dupie Maryny, więc już krótko wnioski po oględzinach klkamki i linki:
- przed założeniem zwrócic uwagę na wewnętrzną stronę otworu na linkę - może być bardzo na ostro wytoczona i linka może po niej trzeć (tak było u mnie), spiłowanie i wyrównanie drobniutkimi papierami ściernymi (400 do 1500) załatwiło sprawę.


Rozumiem że trzeba zwrócić uwagę na to miejsce w klamce sprzęgła. Panowie czy u was też tak ostro to jest zrobione ?

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:07, 10 Maj 2011    Temat postu:
Mam klamki Womet-Tech i już wcześniej pisałem, że trzeba nieco podpiłować klamkę sprzęgła. Ja użyłem małego okrągłego pilniczka i podpiłowałem około 1,5mm w miejscu które wskazuje MAT, ewentualnie moje zdjęcie strzałka zielona.


[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Mariusz dnia Wto 12:12, 10 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAT
Stary wyga



Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:02, 10 Maj 2011    Temat postu:
Nie mogłem właśnie znaleźc gdzie to wrzucałeś Smile
Zeszlifowałem/zaokrągliłem według zaleceń i klamki już siedzą w zetorze. Jutro będę jechał do pracy to zobaczę czy się przyzwyczaję do krótkich Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:15, 10 Maj 2011    Temat postu:
MAT napisał:
Jutro będę jechał do pracy to zobaczę czy się przyzwyczaję do krótkich Smile


Ja jestem pewien, że już nigdy nie założysz długich Exclamation Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:27, 10 Maj 2011    Temat postu:
A co myślicie o tych klameczkach puiga??
[link widoczny dla zalogowanych]
w sumie cena nie jest jakas tragiczna, ale jak z jakością Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 7:42, 14 Maj 2011    Temat postu:
Cena Puiga samej klamki ok - 140 zeta, ale trzeba do niej dokupić mocowanie z tego co tu producent napisał:
"W zestawie sama dźwignia – aby zamontować ją na motocyklu, należy dokupić dedykowane mocowanie do danego motocykla (dostępne w sklepie jako oddzielny produkt)."
Za mocowanie wołają 85PLN, wiec za komplet mamy 225 + przesyłka... stawka rośnie Smile
Chociaż jak za Puiga... nie wiem czy ma sens wybrzydzanie. W końcu znani są z jakości
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin