Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Nozka hamulca tylnego.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
glider




Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:45, 08 Wrz 2009    Temat postu: Nozka hamulca tylnego.
Pytanko do wlascicieli z1000 07r (chyba ze w innych rocznikach jest podobnie).

Czy nie przeszkadza Wam wysokość tej nozki (ze jest za wysoko)? Regulacji tam prawie nie ma (chyba ze zle patrze), a przy jezdzie stopa musi byc obok by nie przyhamowywac. W poprzednim moto (Bandit) bylo dosc miejsca by stope miec nad nozka.

Macie podobne odczucia, czy poprostu przesadzam Smile . A moze ktos wymienial juz na jakas tuningowa nizsza?


Ostatnio zmieniony przez glider dnia Wto 21:46, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:20, 08 Wrz 2009    Temat postu:
ja wyregulowałem dolną śrubą (żółta strzałka) w pompce i u Ciebie też się da i będzie git

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Wto 22:54, 08 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
glider




Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:50, 09 Wrz 2009    Temat postu:
Z rysunku wynika ze trzeba odkrecic cala czesc trzymajaca pompe i nozke, nastepnie wyjac zawleczke i podkrecic te dwie sruby wyzej. Dobrze to zrozumialem?

Ostatnio zmieniony przez glider dnia Śro 21:50, 09 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:57, 09 Wrz 2009    Temat postu:
nic nie wyjmowałem, jedną luzujesz drugą wkręcasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:10, 09 Wrz 2009    Temat postu:
Należy obrócić całym trzpieniem wchodzącym do pompy hamulcowej, oczywiście po uprzednim poluzowaniu nakrętki kontrującej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:42, 10 Wrz 2009    Temat postu:
W z750 jest taka sama regulacja, niestety przy moim 193cm również mam za wysoko ten pedał. Taki urok, niestety. Za to przy złożeniu w zakręcie nie zahaczę nim tylko podnóżkiem.

Ostatnio zmieniony przez gandi dnia Czw 20:43, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:28, 10 Wrz 2009    Temat postu:
gandi napisał:
niestety przy moim 193cm.


Mam ten sam problem. Żeby obniżyć dźwignię hamulca zastanawiałem się nawet nad wymianą nakrętki kontrującej na bardziej płaską lub zastąpieniem jej kilkoma podkładkami i skręceniem wszystkiego na maksa, ale po testach okazało się że przesadziłem. Stopka leżała idealnie pod nogą, ale hamulca do końca docisnąć nie mogłem, a poza tym w zakręcie prędzej bym zahamował samą stopką o asfalt niż hamulcem, pozostał oryginał maksymalnie obniżony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:10, 10 Wrz 2009    Temat postu:
No właśnie, lepiej tego nie ruszać, potem schizy mieć na zakrętach że zahaczysz w zakręcie hamulcem, tylne koło wpadnie w poślizg i gleba. Ustawić na maksa i nie poprawiać fabryki. Tylnym hamulcem nie hamuję prawie nigdy na suchym, tylko przednim. Sam nie wiem czy to prawidłowa technika, czasem mnie to zastanawia..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:18, 10 Wrz 2009    Temat postu:
gandi napisał:
Tylnym hamulcem nie hamuję prawie nigdy na suchym, tylko przednim. Sam nie wiem czy to prawidłowa technika, czasem mnie to zastanawia..

Prawidlowa, tylny hamulec jest hamulcem pomocniczym. Ewentualnie mozna hamowac dwoma na raz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin