Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Power Commander
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gromo
Świeżak



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:13, 17 Gru 2009    Temat postu: Power Commander
Witam.Czy ma ktoś z Was może takie cudo założone?jak sie to przekłada na moc i zużycie silnika.Gdzie można wogóle to dostać, bo jakoś nie mogę znaleść i gdzie montują?Z góry dziekuje za pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 14:15, 17 Gru 2009    Temat postu:
Ja mam coś takiego zamontowane. Niestety nie jestem wstanie powiedzieć o ile to podnosi moc. PC był zamontowany w USA przez pierwszego właściciela wraz z kompletnym układem wydechowym 4w1 i filtrem K&M, całość została indywidualnie wystrojona o czym świadczy mapa która zgrałem z PC i nie odpowiada ona żadnej ze stronki producenta.
Ponoć w PC najistotniejsze jest zestrojenie na hamowni, modyfikacja dolotu i na pewno odetkanie wydechu. Anuh-Z1000 ma chyba w swoim sprzęcie 147km. Ja mam zamiar na wiosnę odwiedzić hamownie, na razie nie chce spekulować na temat mocy mojego sprzęta nie mam punktu odniesienia
Cool
Powrót do góry
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:34, 17 Gru 2009    Temat postu:
Ja mam u siebie w tej chwili na oryginale 127,4 KM/9825 rpm i 102,5 Nm/7747 wydruk z hamowni, spalanie od 6 do 9 litrów. Jak się zrobi ciepło to pojadę może do Free&Fun, (bo w sumie nie wiem gdzie jeszcze jechać) i zobaczymy zmiany na akrapovicach, K&N i PCIII to napiszę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromo
Świeżak



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:49, 17 Gru 2009    Temat postu:
ok dzieki za pomoc Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:05, 15 Sty 2010    Temat postu:
co adam zmieniles wydech?? przeciez taki zakochany bylez w podwojnym Smile a u mnie wyszlo 141 a nie jak kolega napisam 147.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:59, 15 Sty 2010    Temat postu:
Anuh-Z1000 napisał:
co adam zmieniles wydech?? przeciez taki zakochany bylez w podwojnym Smile a u mnie wyszlo 141 a nie jak kolega napisam 147.


Zmieniłem Very Happy ale podwójny został, dwa akrapovice karbonowe PCIII i K&N już założone. Teraz niecierpliwie czekam na pierwsze chociaż 2 stopnie na plusie i suchą drogę Wink Ciekawi mnie ta zmiana
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:30, 15 Sty 2010    Temat postu:
Co do zwiększania mocy, to taki mały OT. Można włożyć wałki rozrządu z Kawasaki zx9r - pasują po małych przeróbkach. Z tego co czytałem można jeszcze (o ile czegoś nie pokręcę) przełożyć moduł zapłonowy z Kawasaki z750 - pasuje P&P a silnik się kręci do 13500rpm (zx9r chyba kręci się do 14000rpm) więc zbliżamy się parametrami do protoplasty naszego silnika. Przy wydechu i wystrojeniu myślę że można spokojnie mierzyć w okolic 150KM.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:50, 17 Sty 2010    Temat postu:
jak chcesz adam poczuc taka na prawde roznice wszystkiego tak jak bylo w moim przypadku to dorzuc sobie jeszcze chociaz 2 zeby na tyl. i tak bedzie latal ponad 2 paki

Ostatnio zmieniony przez Anuh-Z1000 dnia Nie 22:50, 17 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:14, 20 Sty 2010    Temat postu:
Teraz po założeniu PCIII żar wali lepiej Wink Chyba będzie różnica, a zębatki na razie nie zakładam większej, bo muszę polatać na nowym zestawie. http://www.youtube.com/watch?v=vnJmh0PHdmY
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:07, 21 Sty 2010    Temat postu:
O chlopie lans na swiatlach bedzie xDDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:08, 21 Sty 2010    Temat postu:
Wydaje mi się, ze mogę zapomnieć o zestawie słuchawkowym w kasku Crying or Very sad albo trzeba będzie się zatrzymać i zgasić moto żeby gadać. Na prawdę jest głośno, przynajmniej będą mnie lepiej słyszeć na drodze i sąsiedzi będą wiedzieli, że wracam Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:09, 21 Sty 2010    Temat postu:
Za tydzien powinienem podjechac do domu, bo narazie na studiach jestem i zrobie jakies przepalanko bo mnie nosi juz od dawna. Nie powinno sie przepalac moto w zimie, ale juz wytrzymac nie moge. Wrzuce filmik jak to u mnie chodzi. Powiem tyle ze jak jade to kumpel na mnie trabil i nic nie slyszalem. A jak w domu na wolnych obrotach sie kreci to szyby drgaja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulaaa
Stary wyga



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 11:35, 21 Sty 2010    Temat postu:
I dla takiego czegoś właśnie warto żyć Very Happy
ja będę odpalać jak przyjdą do mnie felgi, żeby sprawdzić czy wszytsko dobrze poskładamy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:55, 21 Sty 2010    Temat postu:
Masz racje Ulaa silnik bez felg moze nie odpalic xDDDD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kalos2
Bywalec



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:28, 21 Sty 2010    Temat postu:
Hehe dobre, ale tak szczerze to się tak nie czepiajcie, czy komuś kiedykolwiek udało się pomajstrować (choćby mycie) bez odpalenia moto? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin