Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Tłumiki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:35, 05 Paź 2009    Temat postu:
Marian, ale czy Ty mówisz o puszce czy o kolektorze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marian_kozaky
Bywalec



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twierdza Modlin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:50, 05 Paź 2009    Temat postu:
O puszce, przecie temat jest o tłumikach, chociaż poszedł w trochę innym kierunku Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 13:23, 05 Paź 2009    Temat postu:
loozzz napisał:
Nie wiecie czy kolektor od zx9r będzie pasował?



Do silnika Zeta kolektor od ZX9 pasuje idealnie, gorzej z zawieszeniem, wylot trafia idealnie w element podtrzymujący amortyzator ten pod wahaczem ( niestety nie znam fachowej nazwy tej części ). Mierzyłem też kolektor od Z750 i tak samo do silnika pasuje idealnie lecz wylot trafia identycznie jak w ZX9. Pomierzyłem średnice kolanek i oba Zety mają identyczną, różnica jest tylko w długości mierząc do miejsca łączenia kolanek - Z1000 ma je kilka cm dłuższe.
W temacie jestem na bieżąco.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:38, 05 Paź 2009    Temat postu:
Mariusz napisał:
loozzz napisał:
Nie wiecie czy kolektor od zx9r będzie pasował?



Do silnika Zeta kolektor od ZX9 pasuje idealnie, gorzej z zawieszeniem, wylot trafia idealnie w element podtrzymujący amortyzator ten pod wahaczem ( niestety nie znam fachowej nazwy tej części ). Mierzyłem też kolektor od Z750 i tak samo do silnika pasuje idealnie lecz wylot trafia identycznie jak w ZX9. Pomierzyłem średnice kolanek i oba Zety mają identyczną, różnica jest tylko w długości mierząc do miejsca łączenia kolanek - Z1000 ma je kilka cm dłuższe.
W temacie jestem na bieżąco.


W takim razie Mariusz, co sugerujesz? Skoro jesteś na bieżąco to czy jest sens babrać się w przekładanie kolektora i cudowanie, czy po prostu trzeba kupić dedykowany do Zeta 4w1?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:24, 05 Paź 2009    Temat postu:
To zależy ile kasy masz przeznaczone na tego typu modyfikacje. Jeśli chodzi o jak najlepsze osiągi, to tylko komplet dedykowany, ja za jakiś czas będę testował trzy układy: pierwszy, to oryginał i skrócone Scorpiony, drugi, to kolektor Z750 i wydech niewiadomy (prawdopodobnie jeden z krótkich Scorpionów), trzeci, to kolektor ZX9. Osobiście nie będę inwestował w oryginały, gdyż ma to sens tylko w wypadku montażu kompletu jednej firmy, a ja zdecydowałem się na skracany tłumik. Ostatecznie sam jeszcze nie wiem co zamontuję. W moim Zecie obejdzie się bez modyfikacji końcówki kolektora, ale to już inna bajka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:00, 06 Paź 2009    Temat postu:
Mariusz, ale jak to jest, że kolektor od z750 pasuje do z1000? Czy tam nie jest przypadkiem różny rozstaw cylindrów? Wydaje mi się, że tam też może być problem... Ale skoro testowałeś....

Poza tym jeśli wspomniałeś wcześniej,że na dole silnika kolektor wychodzi prosto na element podtrzymujący wahacz, to jak masz zamiar to obejść? Odgiąć go, założyć jakieś kolanko dodatkowe?

Nie bardzo to widzę.... Chętnie poznam Twoje doświadczenia w tej materii, gdyż mocno się przymierzam do przekładki.. Jednakże nie mam własnego garażu i takiej ilości klamotów, żeby dowolnie przykładać i sprawdzać inne kolektory...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:11, 06 Paź 2009    Temat postu:
loozzz napisał:
Mariusz, ale jak to jest, że kolektor od z750 pasuje do z1000? Czy tam nie jest przypadkiem różny rozstaw cylindrów? Wydaje mi się, że tam też może być problem... Ale skoro testowałeś....


Z tego co wiem to 750 powstała poprzez zmniejszenie pojemności cylindrów silnika 1000, więc to całkiem możliwe że ma ten sam rozstaw kanałów wydechowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz
Stary wyga



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:04, 06 Paź 2009    Temat postu:
W obu motocyklach silniki są prawie identyczne, różnią się tylko średnicą cylindrów i sprzęgłem. W moim przypadku kolektor pozostaje oryginalny, bo zamierzam nieco w zawieszeniu pokombinować. Poza tym, to, że wylot kolektora jest blisko środka motocykla idealnie pasuje mi do pługu, który już kupiłem i jak się okazało nie pasuje do oryginalnego wydechu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edzio




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Modlin-Twierdza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:01, 13 Lis 2009    Temat postu:
A w wątku tego forum-"warsztaty-salony-sklepy" macie więcej na temat układu wydechowego do Zeta ,do uzyskania ładnego dźwięku poprawiania mocy i momentu obrotowego.

http://www.z1000.fora.pl/warsztaty-salony-sklepy,7/przerobka-seryjnych-wydechow,847.html


Ostatnio zmieniony przez edzio dnia Wto 13:28, 15 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 13:13, 25 Gru 2009    Temat postu:
Panowie,powiedzcie prosze kto da rade zrobic takie cos jak na filmie :


http://www.youtube.com/watch?v=JbpaHuTCr-g&feature=related

Chetnie skorzystam;)
Powrót do góry
edzio




Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Modlin-Twierdza
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:36, 02 Sty 2010    Temat postu:
Prawie jak czoper.Może oni dadzą radę zrobić cóś takiego?:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja niestety nie robie od podstaw tylko przerabiam to co już jest.Ale raczej nie będzie to tani zabieg.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:28, 02 Sty 2010    Temat postu:
Ze swojej strony mogę zaproponować nową linie tłumików jaką wprowadza leovince a mianowicie EVO II Underbody. A tu link:

[link widoczny dla zalogowanych]

Nie widzę dedykowanych bo konkretnego Zeta, ale myślę że jakiś dobry rzemieślnik dałby rade to zrobić. A w ogóle to to jest linia na 2010 rok więc powinno się pojawić więcej obsługiwanych modeli.
Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Sob 19:30, 02 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromo
Świeżak



Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płońsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:04, 03 Sty 2010    Temat postu:
Jakby ktoś chciał oryginalne kominki od starszego bez katalizatorów to mogę odsprzedać.

Ostatnio zmieniony przez Gromo dnia Nie 11:38, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BAD CAT
Bywalec



Dołączył: 20 Lut 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: NISKO
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:38, 05 Sty 2010    Temat postu:
Zalozylem ostatnio cos takiego jak Leovince 2 w 1 .Ponizej namiary na film http://www.youtube.com/watch?v=TeN4yIM2kLg i http://www.youtube.com/watch?v=KpidTKq9izs w rzeczywistosci dzwiek jest leprzy a nizeli na filmie ma fajna hrypke i bas .W zaleznosci czy lecimy na miasto czy w trase mazna go wyciszyc za pomoca wkladek,bez jest bardzo glosny:) Jesli Msz ochote na cos takiego daj znac [link widoczny dla zalogowanych] zdjecia w galeri

Ostatnio zmieniony przez BAD CAT dnia Czw 0:22, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzio1974




Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mysłowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:38, 10 Sty 2010    Temat postu: ARROW TITAN OWAL
Witam wszystkich w 2010r i życzę na wiosnę bezpiecznego sezonu.Mam pytanko i zarazem prośbę.Czy ma ktoś może zdięcia lub jakiś filmik Z1000 2003-2006 r. z zamontowanymi wydechami ARROW TITAN OWAL?Jestem ciekaw jak wygląda a nie mogę nigdzie namierzyć. Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Następny
Strona 3 z 39

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin