Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Tuning- czyli zmiana napędu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:34, 28 Kwi 2011    Temat postu: Tuning- czyli zmiana napędu
Cześć koledzy

Ostatnio chodzi mi po głowie pewien pomysł.
Na wał kardana w zecie nie ma co liczyć, ale myślałem, żeby może zmienić napęd na pas.
Jeżdżę ostatnio z różnymi motocyklami z pasem napędowym i zazdroszczę tego, że koło jest czyste, że nie muszą smarować i czyścić tego łańcucha, no i jest ciszej.
Tutaj pojawia się pytanie: Czy jest możliwe zamontowanie pasa w naszych zetkach?

Zastanawiam się nad przeszczepem z Buella.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:46, 28 Kwi 2011    Temat postu:
Hmm ciekawe czy przy takim modzie da rady wladowac kolo pasowe na tylna felge bez kombinacji z wachaczem. A tak na marginesie to nie wiem czym smarujecie lancuchy ze macie uwalone. Ja laduje belraya chain lube i felga czysciutka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:12, 28 Kwi 2011    Temat postu:
Kurcze Loozzz jeszcze nie widziałem zeta z napędem pasowym. Na bank jest dużo więcej grzebaniny niż z mono wahaczem. Ale pomysł dobry i oryginalny Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:01, 28 Kwi 2011    Temat postu:
ja tez mam czystą felgę, smaruje Motul Factory Line.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
filipek
Stary wyga



Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:11, 28 Kwi 2011    Temat postu:
Ja do tej pory korzystałem z repsola i też czyściutko.... No chyba że ktoś z wiadra smaruje to co innego Very Happy Razz

Ostatnio zmieniony przez filipek dnia Czw 14:11, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:29, 28 Kwi 2011    Temat postu:
AdamFilip napisał:
ja tez mam czystą felgę, smaruje Motul Factory Line.


Ja też , ja też!!!! Naprawdę polecam ten smar Smile
Darek ciekawe co powie Mario na ten temat on jest najbardziej mechanicznie oblatany na tym forum Smile ,kaj jest Mario?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:26, 28 Kwi 2011    Temat postu:
Czy pas jest taki cichy jak o nim pisza? Pewnie tak, gorzej jak sie troche zuzyje i zacznie skrzypiećVery Happy Mialem Kawasaki EN500 z pasem napedowym, poki pas byl nowy to wszytko bylo ok ale po przejechaniu jakies 4-5 tys co jakis czas musialem go czyscic i smarowac woda z mydlem (pas oryginalny Kawasaki). Srednio raz na 500 km wymagal popsikania .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loozzz
Zetofil



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:27, 28 Kwi 2011    Temat postu:
Też jestem ciekaw.
Z tego co tak sobie przymierzałem na oko, to powinno podejść.
Większy problem może być przy zębatce zdawczej, ponieważ tam jest mało miejsca i może być tak, że nie założę później dekla.

Będę kombinował.

Cerb, ale czy to znaczy, że z własnego doświadczenia nie polecasz?


Ostatnio zmieniony przez loozzz dnia Czw 15:31, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:11, 28 Kwi 2011    Temat postu:
Nie polecam, zreszta jazda z pasem wydawala mi sie dziwna, za miekka, nie bylo tej bezpośredniości w przeniesieniu napedu. A z kwestii technicznych to mozliwe ze musialbys pomyslec o napinaczu, przy takiej mocy i osiagach mysle ze bylby niezbedny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin