Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:34, 28 Kwi 2011 Temat postu: Tuning- czyli zmiana napędu |
|
|
Cześć koledzy
Ostatnio chodzi mi po głowie pewien pomysł.
Na wał kardana w zecie nie ma co liczyć, ale myślałem, żeby może zmienić napęd na pas.
Jeżdżę ostatnio z różnymi motocyklami z pasem napędowym i zazdroszczę tego, że koło jest czyste, że nie muszą smarować i czyścić tego łańcucha, no i jest ciszej.
Tutaj pojawia się pytanie: Czy jest możliwe zamontowanie pasa w naszych zetkach?
Zastanawiam się nad przeszczepem z Buella.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Wąski
Zetofil
Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:46, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Hmm ciekawe czy przy takim modzie da rady wladowac kolo pasowe na tylna felge bez kombinacji z wachaczem. A tak na marginesie to nie wiem czym smarujecie lancuchy ze macie uwalone. Ja laduje belraya chain lube i felga czysciutka.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:12, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Kurcze Loozzz jeszcze nie widziałem zeta z napędem pasowym. Na bank jest dużo więcej grzebaniny niż z mono wahaczem. Ale pomysł dobry i oryginalny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
AdamFilip
Zetofil
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:01, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja tez mam czystą felgę, smaruje Motul Factory Line.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
filipek
Stary wyga
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:11, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja do tej pory korzystałem z repsola i też czyściutko.... No chyba że ktoś z wiadra smaruje to co innego
Ostatnio zmieniony przez filipek dnia Czw 14:11, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:29, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
AdamFilip napisał: | ja tez mam czystą felgę, smaruje Motul Factory Line. |
Ja też , ja też!!!! Naprawdę polecam ten smar
Darek ciekawe co powie Mario na ten temat on jest najbardziej mechanicznie oblatany na tym forum ,kaj jest Mario?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:26, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Czy pas jest taki cichy jak o nim pisza? Pewnie tak, gorzej jak sie troche zuzyje i zacznie skrzypieć Mialem Kawasaki EN500 z pasem napedowym, poki pas byl nowy to wszytko bylo ok ale po przejechaniu jakies 4-5 tys co jakis czas musialem go czyscic i smarowac woda z mydlem (pas oryginalny Kawasaki). Srednio raz na 500 km wymagal popsikania .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loozzz
Zetofil
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 1050
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:27, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Też jestem ciekaw.
Z tego co tak sobie przymierzałem na oko, to powinno podejść.
Większy problem może być przy zębatce zdawczej, ponieważ tam jest mało miejsca i może być tak, że nie założę później dekla.
Będę kombinował.
Cerb, ale czy to znaczy, że z własnego doświadczenia nie polecasz?
Ostatnio zmieniony przez loozzz dnia Czw 15:31, 28 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:11, 28 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie polecam, zreszta jazda z pasem wydawala mi sie dziwna, za miekka, nie bylo tej bezpośredniości w przeniesieniu napedu. A z kwestii technicznych to mozliwe ze musialbys pomyslec o napinaczu, przy takiej mocy i osiagach mysle ze bylby niezbedny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|