Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Układ wydechowy Akrapovic - ile faktycznie daje mocy?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
left4dead




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:49, 09 Lip 2014    Temat postu: Układ wydechowy Akrapovic - ile faktycznie daje mocy?
ile koników może dodac do zeta 2011 usunięcie katalizatora i założenie akrapów i kolektorów racingowych od silnika(czyli cały wydech w sumie) ? nie wiecie,czy zniknie wtedy mała dziura między 5000rpm a 7000rpm ? no i najważniejsze,czy pozostanie przy 4 w 2 daje mniej mocy niż zmiana na 4 w 1 ,podobno rozwidlenie rury potrafi łyknąc pare koni. z góry dzięki za odpowiedz szacowne grono.aha ,dodam,że to z 1000

Ostatnio zmieniony przez left4dead dnia Śro 22:51, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:55, 10 Lip 2014    Temat postu:
Jak dorzucisz do tego PCV i flash to ok 15 Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
left4dead




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:02, 10 Lip 2014    Temat postu: akrap
dzięki za podpowiedz.hmm,ale muszę się chyba liczyc z tym,że zet zacznie wciągac PB98 całymi wiadrami Sad tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2197
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:55, 10 Lip 2014    Temat postu: Re: akrap
left4dead napisał:
dzięki za podpowiedz.hmm,ale muszę się chyba liczyc z tym,że zet zacznie wciągac PB98 całymi wiadrami Sad tak?

czemu tak mówisz? i czemu 98?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flamaster
Znajomy



Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:51, 10 Lip 2014    Temat postu:
powiem Ci z własnego doświadczenia, można się bawić w przeloty filtry PC flashe etc ale to jak sie policzy wychodzi calkiem spora kasa, chcesz wiecej powera? zmien zebate, 100 zl i wszystkie problemy znikaja.

PS. tankuj 95 szkoda kasy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
left4dead




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:47, 10 Lip 2014    Temat postu: akrapy
a bo kumpel jest chemikiem i powiedział mi kiedyś,że w 98 jest mniej siary i więcej substancji czyszczącej wtryski i ciut mniej biokomponentów.Ile w tym prawdy-nie mam pojęcia,ale zacząłem wtedy lac 98 i tak już mi zostało.Co do akrapów,to sprytny sprzedawca powiedział mi ,że pełen komplet Akrapa doda mi 20 koników i poprawi moment(na jednym tłumiku a na dwóch tylko 15 koni),ale coś czułem,że ściemnia i postanowiłem Was się zapytac.Zębatka powiadasz....dobry pomysł,a za jakies 5000tyś skończy mi się łańcuch i będę wymieniał.Tak naprawdę to te oryginalne wydechy b.mi sie podobają i nie chciałbym ich zmieniac..co do spalania ponoc mocno rośnie po założeniu commandera,jest tak?

Ostatnio zmieniony przez left4dead dnia Czw 22:07, 10 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1436
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:15, 11 Lip 2014    Temat postu:
Odpowiednie strojenie pewnie pozwoli na nieznaczny wzrost mocy na poziomie 1-2% i spadek spalania przy takim rozwiązaniu. Jest sens?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
left4dead




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:04, 11 Lip 2014    Temat postu: akrapy
nie ma sensu.olewam te wydechy,oryginały fajnie gadają.założe sobie zębate z przodu -1,a tył zostawie na razie w tym rozmiarze.z prędkościami max i tak nie jeżdżę,więc ta strata mnie wali,a za to przybędzie mi pożądanego momentu,mam nadzieję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flamaster
Znajomy



Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:28, 11 Lip 2014    Temat postu:
dobra decyzja:) no jak chcesz mieć juz efekt to kup tą zebatę już teraz 100zł, a potem i tak ją zmienisz napęd to zestaw kupisz z jeszcze inną zebatką i bedzieszł mógł przekładać np zębata na trase a inna do miasta.

Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Pią 9:30, 11 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Seven25
Bywalec



Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola Ociecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:33, 11 Lip 2014    Temat postu:
To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu Very Happy, to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz Smile, nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
left4dead




Dołączył: 30 Sty 2014
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:26, 11 Lip 2014    Temat postu: akrapy
dzięki zatem wszystkim,wiem już mniej więcej o co chodzi.w innym dziale zaraz zamęczę Was jeszcze innym pytaniem Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1311
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:56, 11 Lip 2014    Temat postu: Re: akrapy
left4dead napisał:
ile koników może dodac do zeta 2011 usunięcie katalizatora i założenie akrapów i kolektorów racingowych od silnika(czyli cały wydech w sumie) ? nie wiecie,czy zniknie wtedy mała dziura między 5000rpm a 7000rpm ? no i najważniejsze,czy pozostanie przy 4 w 2 daje mniej mocy niż zmiana na 4 w 1 ,podobno rozwidlenie rury potrafi łyknąc pare koni. z góry dzięki za odpowiedz szacowne grono.aha ,dodam,że to z 1000


Miałem PC i 4-2-2 i 4-2-1. Stroił Tomek Kędzior. Pierwszy lepszy dół, drugi gorszy dół od pierwszego ale średnie i góra zajebiste. Spalanie od 6 litrów do 10. Przy 4-2-2 kumple mówili, że ląduje bombowiec jak jechałem, drugi trochę ostrzejszy i wyższy dźwięk. Zostałem przy 4-2-1.


Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Nie 20:24, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2197
Przeczytał: 13 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:49, 11 Lip 2014    Temat postu:
moim zdaniem najlepszy układ 4-2-1 , łatwiejszy do strojenia , dzwięk ect.
Psełdo efekt V-ki jakoś mnie nie przekonuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shadow
Zaglądacz



Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:25, 11 Lip 2014    Temat postu:
Seven25 napisał:
To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu Very Happy, to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz Smile, nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć.


wydech, filtr, PCV i modyfikacja programu ECU da +15 koni mechanicznych - spawdzone na moim motocyklu (pomiary z hamowni wrzucone na to forum)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1311
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:44, 12 Lip 2014    Temat postu:
Seven25 napisał:
To jest niemożliwością, żeby zrobić taki przyrost mocy przy motocyklu Very Happy, to ja bym miał z moim wydechem 150 powiadasz Smile, nie daj się naciągnąć, na pierdoły które mówi jakiś imbecyl, żeby Ci tylko coś wcisnąć.


najpierw wejdź na stronę [link widoczny dla zalogowanych]!/motorcycle , przeczytaj co piszą przy z1000 2010-2014, poczytaj na forum kto zakładał pełen układ i dynojeta, poczytaj o strojeniu, o budowie silnika w nakedzie, o sportowych układach wydechowych do nakedów, o zmianie parametrów w takich silnikach a później mundraluj i nazywaj ludzi imbecylami... tylko nie zadawaj pytań, dlaczego przy zmianie pełnego układu w sporcie np: xz10r nie podnosi mocy o 16 koni Very Happy


Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Sob 0:49, 12 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin