Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 R
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:35, 21 Lis 2012    Temat postu: Z1000 R
Witam, z racji niezbyt dużo wolnego czasu, postanowiłem pozmieniać trochę w moim Zecie, a mianowicie małe modyfikacje , wszystko będzie uzależnione od zasobu pokładów portfelowych Smile -- sponsorzy , darczyńcy mile widziani Very Happy
pierwszą modyfikacje jaką przeprowadziłem na początku tego sezonu to
AirBoxmod, operacja dość prosta polegająca na wycięciu częsci pokrywy airboxa,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem jakie to ma znaczenie ale zet w ori to się "dusił" , wiem inżyniery siedziały nad tym ,ale ...po tym zabiegu moto pod bakiem zrobił się delikatnie głośniejszy,wzrosła odczuwalnie v-max , dodam że wydech seria więc coś na plus, moim zdaniem i po doświadczeniu jedna z lepszych modywikacji, właściciele nowszych zetów (przynajmniej 750 )mają jeszcze węższe gardło.
teraz czas na zmiane auspuffa
kolanka wydechowe dedykowane do ninja zx9r 01r , 4in1 , pasują bez problemów, jedynie trzeba dorobić rurę dolotową, wydech ...czekam na sponsora Very Happy,
[link widoczny dla zalogowanych]
obok wałki rozrządu od 9R.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak bedzie reszta to poinformuję Smile
dalej kolejną z istotnych rzeczy to zamiana wałków rozrzadu, wałki od 9R rocznik 2001,różnią się od tych z 98-99r,nie mają czujnika ale to nie jest jakis problem. mają minimalnie większy wznios i większe czasy otwarcia , teoretycznie powinno to dać około kilka HP więcej ,
dołączam moje pomiary wałków od zeta i 9R, na wykresie widać jak to się ma do pracy całego ustrojstwa Smile
i tak
Z1000
wałek ssący
BTDC 38'
ABDC 66'
czas całkowitego zamkniecia zaworu to 284'
czyli tak 38' + 66' + 180' daje 284'
wydechowy
BBDC 57'
ATDC 31'
czyli 57' + 31' + 180' daje 268'
a ZX9R
wałek ssący
BTDC 45'
ABDC 75'
czas zamknięcia 300'
wydechowy
BBDC 66'
ABDC 46'
czas zamknięcia 292'
różnice wałków odnośnie czasów przedstawia schemat, widać również wzniosy krzywek, oczywiście wszystko zgodnie z serwisówką. Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
wraz z wałkami wymieniam sprężyny zaworowe....c.d.n
p.s. zachęcam wszystkich do dopingowania Smile

podziękowania dla :
grzesiekkry.. może mnie będzie sponsorował Smile ??
gunter...wiadomo Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
wymienie wraz z wałkami od 9R.
waski11 liczę na twoją pomoc i wiedze Smile
kjezz ..za dostarczenie materiałów naukowych i poglądowych Smile
Anuh za dokumentację fotograficzną Smile
mihoo i arturoza


Ostatnio zmieniony przez avator dnia Wto 6:53, 11 Lis 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Anuh-Z1000
Aktywny



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 1:17, 22 Lis 2012    Temat postu:
powodzenia... i zeby nie wybuchlo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:52, 22 Lis 2012    Temat postu:
Krzychu.. 3mam kciuki.. Smile daj znac kiedy puścić.. Wink a jak sie uda to może w moim cos podłubiemy.. pZdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Czw 10:51, 22 Lis 2012    Temat postu:
według mnie to od wydłubania katalizatora i zmiany wydechu powinieneś zacząć ale rozumiem brak gotówki.
czemu temat jest podwieszony?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:24, 22 Lis 2012    Temat postu:
Kafarman napisał:
według mnie to od wydłubania katalizatora i zmiany wydechu powinieneś zacząć ale rozumiem brak gotówki.
czemu temat jest podwieszony?

bo chce coś zrobic od dupy strony Smile
na brak gotówki nie narzekam
powieszony dlatego że mam takie możliwości,wyczuwam w Tobie ...hmm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Czw 12:45, 22 Lis 2012    Temat postu:
avator napisał:
jedynie trzeba dorobić rurę dolotową, wydech ...czekam na sponsora Very Happy,

stąd wniosek, że chwilowo brak Ci gotówki ale jeśli jest inaczej to nie wiem na co czekasz Cool
a no tak
avator napisał:
bo chce coś zrobic od dupy strony Smile



jeśli chodzi o moderowanie to wydawało mi się, że jest to funkcja która ma poprawić utrzymanie porządku na forum a nie do podklejania swoich tematów ale co kraj to obyczaj.

avator napisał:
wyczuwam w Tobie ...hmm

tak ?




Ja wielkich modów nie robiłem ale od tego co Ci "poradziłem/napisałem" sam zacząłem i różnica jest ogromna.
Wałki itp. też owszem ale normalnie robi się to później więc lekko mnie zdziwiło.
Zakładając taki temat musisz liczyć się z jakąś poradą bądź konstruktywną krytyką no chyba, że robimy jak na jakiejś nk czy fotka i dajemy same słodko-pierdzące piątki i liżemy sie po jajkach.

Kończąc, powodzenia w dalszych modach i jak pisał Anuh-Z1000 co by nie wybuchło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:43, 22 Lis 2012    Temat postu:
Powodzenia Krzysiu w modzeniu....,tutaj akurat w całym tego słowa znaczeniu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzesiekkry
Gość






PostWysłany: Czw 17:56, 22 Lis 2012    Temat postu:
Wesoło tu się robi Very Happy
Krzychu, na co Ci to wszystko, przecież jak to nie odpali to w psychiatryku wylądujesz Smile
A co do gotówki: nie sztuką jest tuningować moto z katalogu, wiele mamy ociekających kasą motków przypominających cyganów obwieszonych złotem, wszyscy wiemy ile co kosztuje.
Gołodupce natomiast idą pod prąd i rzeźbią, na wyczucie, na żywioł. Skala tych przeróbek miażdży imho każdy katalog, inżynierowie z Kawy jakby zobaczyli te wynalazki to wyjebało by ich w kosmos. System modyfikacji jest co prawda kowalsko-intuicyjny ale przynosi wiele radości ich twórcom i zazdrość kolegów.
Krzysiu nie dawaj się prowokować Kafarmanowi, to niezłe zioło Razz
Koniec lizania po jajcach (Krzycha Very Happy).
Powrót do góry
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:09, 22 Lis 2012    Temat postu:
ma być hardkorowo
widzę z pierwszego zdjęcia airbox ja wyciąłem go do kształtu zewnętrznego można tym samym maxymalnie zwiększyć objętość puchy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:44, 22 Lis 2012    Temat postu:
Grześ spoko Smile , jak się zjebie to kupie coś innego
właśnie rozebrałem głowice od 9R.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wania123
Stary wyga



Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:49, 22 Lis 2012    Temat postu:
kolego Avator odnośnie airboxmod, był test jaki to miało wpływ na spalanie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:53, 22 Lis 2012    Temat postu:
kolego z airboxmodem najmniejsze spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5,5 , max to nie przekroczyłem 9, średnio 6,8-7,2
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:28, 22 Lis 2012    Temat postu:
Krzysiek - ciśnij , nie przestawaj Exclamation Exclamation Exclamation Very Happy
" TT" czeka Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:45, 22 Lis 2012    Temat postu:
Powodzenia mam nadzieje że silnik da radę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:48, 22 Lis 2012    Temat postu:
Muszę podjechać na Koszęcin zbadać grunt!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 1 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin