Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Crash pady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonioo
Zaglądacz



Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:20, 15 Lut 2014    Temat postu:
Ja mam top bloki załozone pasuja idealnie stelaże do nich pomalowałem na czarno i nawet tak sie nie rzuca w oczy że jest jakiś crash pad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
axl2
Zaglądacz



Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śląski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:49, 20 Lut 2014    Temat postu:
Ja mam tak Smile

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ngu
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:32, 21 Lut 2014    Temat postu:
Panowie, powiem Wam szczerze, że mam już mętlik w głowie co do crashów. Jestem w trakcie poszukiwań.
TopBlock, oryginalne Kawasaki to jedne z lepszych ok. A pozostałe? Jak to wygląda? Puigi, Barracudy, Womety, Zipsery, R&G? Jakieś doświadczenia z nimi?
Na chwilę obecną wygląda to tak, że mogę kierować się ceną i walorami wizualnymi jedynie bo konkretów brak co do ochrony moto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:28, 21 Lut 2014    Temat postu:
kolego masz 14 stron tematu.. poświęć chwile i poczytaj.. Wink znajdziesz tu opinie na temat wszystkiego co "wypisałeś".. opinie użytkowników wiążą sie z tym kto i w jaki sposób miał NIEPRZYJEMNOŚĆ sprawdzić możlwości swoich crash-padów.. ja niestety miałem taka możliwość..(oczywiście sie nie chwale Wink) w moim przypadku Womet-Tech spełnił w 100% swoje zadanie.. nie pamietam jaka była prędkość.. ale pewnie coś ok 40-50 km/h.. jak również samego zdażenia(katapulty z siodła) ..motek wylądował na prawej stronie.. obydwa dekle niestety delikatnie "dostały", ale się nie przetarły.. poza tym crash przeją całą energię.. zbiornik cały, klamka cała nawet ciężarek kierownicy nie dotkną asfaltu.. wygięła sie tylko śruba od crash-pada i tak właśnie ma byc..!!! jak by była za twarda to mogło by sie skończyc gorzej..
Musisz pamiętac jedno.. żaden crash-pad nie ochroni moto w 100%.. może jedynie zmniejszyć powstałe szkody.. no chyba, że moto "klapnie" na parkingu ze stopki.. Wink
Przeczytaj CAŁY temat od początku do końca, a jak dojdziesz już do 14 strony to będziesz bogatszy o grubą wiedzę zapisaną na "kartach" forum.. Wink Very Happy

Miłej lektury..
pZdr. Gruby.. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ngu
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:45, 21 Lut 2014    Temat postu:
GRUBY czytałem wczoraj, wszystkie 14. Może trochę po łebkach z racji późnej godziny. Nie wiem, ale pisząc post chyba potrzebowałem takiego przeświadczenia i ukierunkowania w któryś z nich, bo po przeczytaniu miałem mętlik w głowie jednak. Tak jak było pisane, wszystko zależy od tego jakiego strzała dostanie maszyna. Na chwilę obecną myślę o czymś mocowanym na dwie śruby. Miał ktoś może jakieś doświadczenia z Puig'iem PRO?

Ostatnio zmieniony przez Ngu dnia Pią 21:46, 21 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Perła
Stary wyga



Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:53, 21 Lut 2014    Temat postu:
Ja Powiem tak... sam zastanawiałem się nad crashami Puiga, potem sam chciałem zrobić sobie cos na wzór Puiga PRO do Z750 po 07' i doszedłem do wniosku, że mocowanie crasha w tym miejscu, gdzie śruby wkręcane są w aluminium, nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem. Nie wiem, może tak nie jest, ale jak dla mnie to miejsce nie jest jakoś bardzo mocne, tak samo jak i mocowanie na jedną śrube przez wspornik do silnika, chociuaż ta druga opcja jakoś lepiej i masywniej wygląda. Dlatego też wg. mnie Jedynym dobrym rozwiązaniem są Top Blocki, bądź oryginały Kawasaki. Crash pady mocowane w dwóch punktach + wspornik łączący spełniają swoje zadanie tak jak należy. Jeszcze co Do Puiga PRO to po obmacaniu tych crash padów miałem wrażenie, że po glebie crashpad wygnie się i uszkodzi silnik, ale to mogą być jedynie moje gdybania i fanaberie Wink ile ludzi tyle opini

pozdr


Ostatnio zmieniony przez Perła dnia Pon 6:53, 24 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sadam




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 23:23, 03 Mar 2014    Temat postu:
Mógł by mi ktoś podać wymiary tylnych crash padów tych na wahaczu?

Ostatnio zmieniony przez sadam dnia Pon 23:24, 03 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:34, 04 Mar 2014    Temat postu:
Jedyny stały wymiar to gwint w gniazdach w wahaczu. Poza tym co producent to inny wymiar
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sadam




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 11:34, 04 Mar 2014    Temat postu:
Rozumiem i jestem tego świadomy ale mógłbyś chociaż podać że tak powiem wysokość? bo chciałbym dorobić. Wczoraj odebrałem od znajomego tokarza na podstawie [link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez sadam dnia Wto 11:39, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:44, 04 Mar 2014    Temat postu:
sadam takie crashe to na silnik a nie na wahacz.

[link widoczny dla zalogowanych]

mają pewnie po 5-6 cm, jak chcesz dorabiac to już sam coś wymyśl, połóż motka, sprawdz jak długie będą potrzebne


Ostatnio zmieniony przez RasAlGhul dnia Wto 22:46, 04 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sadam




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 7:56, 05 Mar 2014    Temat postu:
Wiem ;] ok zamontuje te i położe moto i zobaczę odległość Wink a znajomy zrobi już jak trzeba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:56, 05 Mar 2014    Temat postu:
pamietam za na forum, tez ktos sobie top block-i dorabiał, ale nie bylo chyba zadnych rysunków Sad a szkoda!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sadam




Dołączył: 24 Sty 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 20:20, 05 Mar 2014    Temat postu:
Największy problem do tych co już zrobiłem jest ze śrubami najdłuższe z gwintem 1,25 znalazłem 160mm a muszą mieć 200mm ale już w produkcji Smile)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
johnny15




Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:02, 12 Maj 2014    Temat postu:
Cześć, jakie byście polecili dobre crashpady do 500 zł? Dopiero co kupiłem moto więc wolę założyć Smile
PS. Gmole tez coś chronią plastyki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kys85




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:16, 01 Lip 2014    Temat postu:
ma ktoś crash pady CSP?
[link widoczny dla zalogowanych]
miałem od nich w poprzednim moto ale tam zrobiłem własny 2 punktowy stelaż na nie i solidnie to wyglądało. w r6 też je widziałem ale tam są wkręcone w środek grubej ramy, a to mocowanie pod zete jakoś mnie nie przekonuje. testował je ktoś?
zastanawiam się też nad crashami renner ale czekam aż sprzedawca poda mi ich długość.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest sens zakładać też crash pada na wahacz?
jako ze nie mam jeszcze stojaka myślałem nad czymś takim
[link widoczny dla zalogowanych]
ewentualnie kupić stojak pod wahacz a nie na rolki i wziąć coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następny
Strona 14 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin