Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mati27d
Zaglądacz
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świebodzin Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:49, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tu jest aukcja sklepu internetowego, kupowałem u niego zębatkę 14 za około 80zł plus przesyłka
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 10:37, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli ktoś naprzykład nie chce wymieniać przedniej zębatki (nie chce mieć przekłamania na prędkości i przebiegu) tylko do tyłu chcą dać zębatkę 46z a zdawcza seryjna 15 jakiego efektu mniej więcej mogę się spodziewać i jak z łańcuchem wtedy musi być dłuży niż 112 ogniw czy wystarczy?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:22, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
efekt bedzie taki, że przekłamanie będzie jeżeli zmienisz ilość zębów w którejkolwiek zębatce, niezależnie czy to przód, czy tył
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:09, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie wydaje mi się żeby wielkość tylnej zębatki czy długość łańcucha miała tu znaczenie, co najwyżej wielkość i liczba zębów na zębatce przy silniku.
Niech to ktoś wyższy wiedzą zrewiduje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:56, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Łoj bo się obrażę^^
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:06, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Tak jak Paweł pisze zawsze jak zmienisz ilość zębów czy to z przodu czy z tyłu to zmienia się przełożenie i będą przekłamania Bawiłem się zębatkami w quadzie to wiem ,np. zmieniałem zębatkę przednią w zależności na jakich kołach się latało jak 20 cali to trzeba było zmienić przełożenie bo nie miał quad dobrego przyspieszenia ale za to prędkość max rosła
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:45, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra kupione zobaczymy jak teraz bedzie sie latało Pozdr i dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
helloPaul
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:21, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Gregor napisał: | Dobra kupione zobaczymy jak teraz bedzie sie latało Pozdr i dzięki za pomoc  |
Zdaj relacje bo zaciekawił mnie temat
A z tym przekłamaniem to jest w tył czy przód? (w sensie licznik pokazuje mniej kilometrow czy wiecej? nie chce mi sie teraz myslec, pisze na szybko przed wyjsciem z domu ;p)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RasAlGhul
Zetofil
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:14, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
pokazuje wiecej niż w rzeczywistości jedziesz i zawyża przebieg
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gregor
Dołączył: 14 Mar 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mam wiedzieć Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:35, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Olać przebieg zawsze można kupić 10letni motocykl który ma zaledwie 10tys km od starego niemca tym sie nie przejmuje Założenie tej zębatki to nie takie hop siup naprawdę jest dobrze jak to mówi mój kumpel "dopierdolona" ale będę walczył i w następnym tygodniu napisz raport taktyczny z jazdy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:22, 05 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Co do wymiany zdawczej,to kto sam wymieniał ten wie,iż łatwo nie było....
Czekamy na Twoje subiektywne odczucia
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 9:45, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dziś zakładam 14 ząbków , zobaczymy licze na widoczną zmiane mocy i kopyta
kosztem zwiekszonych obrotów, niżych predkości przy tych samych obrotach , no i błędów wskazań licznika
|
|
Powrót do góry |
|
 |
franek
Znajomy
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:12, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Dajta jakiś link do konkretnej zębatki zdawczej (14 zębów) dzięks
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 7:36, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
no i założona ( od gościa z linku powyżej ) różnica wyraźna naa +++
podrywa koło nawet na 2 prawie tak samo jak wczesniej na 1.... na 1 nie trzeba sie specjalnie gimnastykować i przy byle mocniejszym dodaniu gazu koło podskakuje wiec trzeba uważać
szybciej sie wkręca lepsza moc i jakby płynniej cjoć trzeba czesciej wachlować biegami no i jedzie sie na wyzszych obrotach ....
ogólnie po pierwszych parunastu km jestem zadowolony
Pozdr
|
|
Powrót do góry |
|
 |
helloPaul
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 7:52, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mumin napisał: | no i założona ( od gościa z linku powyżej ) różnica wyraźna naa +++
podrywa koło nawet na 2 prawie tak samo jak wczesniej na 1.... na 1 nie trzeba sie specjalnie gimnastykować i przy byle mocniejszym dodaniu gazu koło podskakuje wiec trzeba uważać
szybciej sie wkręca lepsza moc i jakby płynniej cjoć trzeba czesciej wachlować biegami no i jedzie sie na wyzszych obrotach ....
ogólnie po pierwszych parunastu km jestem zadowolony
Pozdr |
Jak będziesz miał okazje, przejedź się tym tak z 2-3 godzinki i tak około 100-200km i daj znać jak się sprawdza. Sam robie takie trasy jako minimum zawsze i jestem ciekawy jak by taka zębatka się sprawdzała
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|