Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Prawie Z750 R
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:22, 31 Gru 2011    Temat postu:
no czaszka ładnie zrobiona
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:24, 01 Sty 2012    Temat postu:
Piękna czacha Smile

Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 11:25, 01 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:38, 01 Sty 2012    Temat postu:
Teraz wygląda jak od tysiąca Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:40, 07 Sty 2012    Temat postu:
Kijez nie lece z Tobą w tym roku na Jasną Górę bo się gdzieś rozpierdziele Smile będę się oglądał za Twoją zetką Very Happy A tak na serio to bardzo bardzo bardzo mi się podoba twoja modyfikacja Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:43, 08 Sty 2012    Temat postu:
"Flaming " będziesz mógł zostać drugim Beta Testerem Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:35, 04 Lis 2012    Temat postu:
Jako , że nastały zimne wieczory i "człek" się nudzi czas na następne zmiany.
Oto Winowajca :










Very Happy
Po małej przygodzie :




Crying or Very sad
Narządy do transplantacji dostarczone :











Cool
Pomalutku zaczynamy Leczenie Twisted Evil Wink Exclamation Exclamation
Nie ma jak ewolucja Rolling Eyes Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:55, 04 Lis 2012    Temat postu:
Silnik od z1000 wow to będzie petarda Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:16, 04 Lis 2012    Temat postu:
Czekam na dalszy ciąg wydarzeń z Twojego garażu/warsztatu.

A tak z ciekawości,komputer od tysiaka dostałeś w komplecie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:04, 04 Lis 2012    Temat postu:
Niestety nie Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:15, 05 Lis 2012    Temat postu:
Krzyś czekam na dalsze relacje, w next sezonie trzeba to koniecznie sprawdzić na hamowni Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 5:37, 07 Lis 2012    Temat postu:
Pytanko - czy czujnik położenia wału do 1000 jest taki sam jak w 750N , oraz "głupie" pytanie - czy uszczelkę pod cylindrem można wykorzystać po raz drugi ? Z racji tego , że nie miałem do czynienia z montażem 4 "garów"?// zakładanie bloku cylindrów na tłoki //, jaki jest stopień trudności , na co zwracać uwagę , może jakiś mały instruktaż Question Confused

Ostatnio zmieniony przez kjezz dnia Śro 5:40, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:44, 07 Lis 2012    Temat postu:
kjezz napisał:
Pytanko - czy czujnik położenia wału do 1000 jest taki sam jak w 750N , oraz "głupie" pytanie - czy uszczelkę pod cylindrem można wykorzystać po raz drugi ? Z racji tego , że nie miałem do czynienia z montażem 4 "garów"?// zakładanie bloku cylindrów na tłoki //, jaki jest stopień trudności , na co zwracać uwagę , może jakiś mały instruktaż Question Confused

czujnik powinien być taki sam ale głowy nie dam bo nie pamiętam,
a wykorzystać po raz drugi uszczelke ,mnie się tak udało w starej XJ, w ramach cięcia kosztów Smile do dziś jeździ , jeśli dobrze ściągnąłeś starą ,nie podgiąłeś ,załamałeś to można spróbować,
wczoraj wertowałem serwisówki i zachodnie fora odnośnie modyfikacji silników z zeta, do mnie już idą kolektor z wydechem , kompletna głowica z podwójnymi sprężynami ,wałkami od zx9r E,lekki koło , oraz PCV , zastanawiam się jeszcze nad zmianą przepustnic od zx10r 06-07 r. mają większą średnicę ,całość mam zamiar przez zimę zmodyfikować i właśnie dobrze jest wykorzystać ECU od 750 dlatego że ma limiter chyba na 12700 rpm, w twoim przypadku silnik będzie normalnie pracował ale powinieneś mieć troszkę mocniejszy dół dlatego że jest inaczej mapowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:01, 07 Lis 2012    Temat postu:
wszystkie Krzyśki to fajne chłopaki
avator a jak planujesz rozwiązać sterowanie górnymi przepustnicami?
pójdą w odstawkę?
kjezz ja jednak pokusił bym się o zastosowanie nowej uszczelki przy takich zmianach nie ma co oszczędzać XJ to trochę inna konstrukcja


Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Śro 9:04, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kjezz
Z-zlot friend



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:59, 07 Lis 2012    Temat postu:
A montaż tłoków - przy pomocy opasek na pierścienie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:40, 07 Lis 2012    Temat postu:
kjezz napisał:
A montaż tłoków - przy pomocy opasek na pierścienie ?

chyba nie rozumię jeś chodzi o umieszczenie tłoków w cylindrach służy do tego jedna opaska zaciskana na pierścieniach przykładasz do cylindrów narządź jest wyprofilowany (zaostrzony) że po zaciśnięciu pierścieni wsuwasz w tuleje


Ostatnio zmieniony przez waski-11 dnia Śro 10:49, 07 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 6 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin