Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
woodraf
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rogoźnica / Strzegom Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:39, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Rozglądam się za czymś krótkim, jakimś carboniakiem - ale tyle tego jest że głowa boli, dlatego nie myślałem żeby wyciszać tego który mam teraz. Myślę, że w przyszłym miesiącu nowy wydech będę już miał, wtedy ten będę mógł puścić dalej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Spider
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:44, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a masz coś konkretnie na oku?
Skąd jesteś? Albo jak daleko od wa-wy?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
woodraf
Bywalec
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rogoźnica / Strzegom Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:53, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Arrow Dark lub coś w ten deseń, nic konkretnego, może na Oldtimerze coś wyszperam.
Jestem ze zdolnegośląska, więc kawałek od Stolycy.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spider
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:56, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz chciał sprzedać to się odzywaj i dziękuje Ci za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jarek
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Nie 23:22, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ja w 750 miałem mivva carbon z db kilerem , 30 cm długości i 10 cm średnicy ale po włożeniu db kilera chodził w miarę cicho, miał homologację drogową.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:54, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie o akcesoryjnych tłumikach jest na forum inny temat,zalecam trzymać się tematu...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spider
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:02, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kolega mi pomaga i podpowiada wiec spokojnie
Na razie przekonalo mnie najbardziej przerobienie seryjnego wydechu
Ale oczekuje na dalsze podpowiedz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:34, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak by co to TUTAJ masz akcesoryjne.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spider
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:18, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:54, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Spider napisał: | Kolega mi pomaga i podpowiada wiec spokojnie
Na razie przekonalo mnie najbardziej przerobienie seryjnego wydechu
Ale oczekuje na dalsze podpowiedz  |
a ja sie zapytam "po co chcesz przerabiać seryjny wydech" ? , dasz do jakiegoś rzeźnika coś tam popierdoli, przespawa i *uj wie co jeszcze ...hmm w myśl przysłowia " wieś śpiewa i tańczy " na pewno dasz rade, ... a jak będzie "GRZMIEĆ !!!" ...jak "komin Batorego" ,
ktoś kiedyś mi na forum napisał że tunning zaczyna od wymiany wydechu ( "C*uj Mu w D*pe" ) , i że ja mam od tego zacząć ( jak najwięcej takich debili , mają swój świat ) i proszę nie mylić z " akcesoryjnym wydechem" bo to inna teoria .Oczywiście jak rozróżnić że "przelot to przelot" nie da się , bo "prawie" to tak samo wygląda ....prawie... ale nie w pracy jednostki napędowej że tak się wypowiem
Moim zdaniem naczytałeś się czegoś , co nie do końca jest ....
ale to Twój wybór i twój moto .Powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spider
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:58, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
powód jest jeden! bo wygląda jak KOMIN OD CIĄGNIKA i jeszcze dłuższy!
Poprostu w tym modelu robili potworni wielki wydech, on się kończy równo z końcem zadupka. Kolega wyżej wstawił jak wygląda wydech po przeróbkach i wygląda to naprawdę bardzo okazale.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waski-11
Stary wyga
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:57, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
nie tylko wygląd jest ważny
można by się głębiej zastanowić jest wiele za i jeszcze więcej przeciw takim zabiegom jeśli znasz swoje moto to po pierwszej jeździe poznasz różnice (przed i po) i nie mówię tu o dźwięku
bez przemyślenia tej przeróbki nikogo tu nie zachwycisz taką modyfikacją
a dźwięk będzie uzależniony od stopnia zużywania się wypełnienia tzn w sezonie wraz ze wzrostem przebiegu komin będzie inne dźwięki wydawał a upalanie może się skończyć całkowitym opróżnieniem puszki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Spider
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:10, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W sumie i tak nic nie mam do stracenia, przeróbka mojego wydechu bedzie kosztowała około 200-300 zł i jak nie będę zadowolony z tej przeróbki to poprostu kupie sobie jakiś wydech customowy.
Ale raz spotkałem zete z przerobionym wydechem i w sumie jak stała w miejscu pracowała tak samo jak moja przy wyższych obrotach był głośniejsza ale nie dużo.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|