Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dawka
Znajomy
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
arczi225
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubasz Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:42, 22 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Fajna, podoba mi się pług ☺prześle ci mój sprzęt jak jutro dojdę do kompa bo z tel piszę. Kwiecień plecień😀
|
|
Powrót do góry |
|
 |
princessakasia
Dołączył: 04 Cze 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:09, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Lublin zapłaciłam 630 zł sama robocizna za zawory w tym również wymianę filtrów olejów płynu chłodniczego. Uszczelka koszt 135 zł.
Oto moja historia z lubelskim serwisem..... Jak ktoś chce wiedzieć jaki serwis priv fakturkę mam
Zj*bał coś koleś bo dla mnie motocykl pracuje inaczej niż przed oddaniem obroty są niżej ustawione nie wiem dlaczego? oscylują około 1000. Najpierw podczas powrotu do domu brak mocy a co się okazało zawór podgięty. Wróciłam naprawili. Miało być ok. Potem znowu wróciłam bo motocykl pracuje jakoś dziwnie wskazówka od obrotomierza skacze delikatnie tak jakby sobie sam gazu delikatnie dodawał marudzenia było żeby zobaczyli zdjęli bak popatrzeli i zrobili regulacje przepustnic na jednej o połowę mniej i dalej nic to samo.... tłumaczą się że w sumie to oni nic tam nie robili i że to wina tłumika bo nie oryginalny i żeby do oryginalnego powrócić no ręce opadają i pytanie za co wzięli te 630 zł ? Teraz nie wiem czy sprawdzać czy coś nie popierd*lili w zaworach w innym serwisie ? czy co?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
arczi225
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubasz Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:15, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Coś spieprzyli ,obroty 1100 muszą być i wężyk paliwowy pod zbiornikiem nie zakleszczony bo brak mocy wtedy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macjus6
Z-zlot friend
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SMI Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:42, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
princessakasia napisał: | Lublin zapłaciłam 630 zł sama robocizna za zawory w tym również wymianę filtrów olejów płynu chłodniczego. Uszczelka koszt 135 zł.
Oto moja historia z lubelskim serwisem..... Jak ktoś chce wiedzieć jaki serwis priv fakturkę mam
Zj*bał coś koleś bo dla mnie motocykl pracuje inaczej niż przed oddaniem obroty są niżej ustawione nie wiem dlaczego? oscylują około 1000. Najpierw podczas powrotu do domu brak mocy a co się okazało zawór podgięty. Wróciłam naprawili. Miało być ok. Potem znowu wróciłam bo motocykl pracuje jakoś dziwnie wskazówka od obrotomierza skacze delikatnie tak jakby sobie sam gazu delikatnie dodawał marudzenia było żeby zobaczyli zdjęli bak popatrzeli i zrobili regulacje przepustnic na jednej o połowę mniej i dalej nic to samo.... tłumaczą się że w sumie to oni nic tam nie robili i że to wina tłumika bo nie oryginalny i żeby do oryginalnego powrócić no ręce opadają i pytanie za co wzięli te 630 zł ? Teraz nie wiem czy sprawdzać czy coś nie popierd*lili w zaworach w innym serwisie ? czy co? |
Wg mnie tłumik nie ma tu nic do rzeczy, przynajmniej w moim przypadku. Wymieniałem serie na akrapovica, wyrzuciłem linki, obroty nie falują, równo chodzi i i wszystko gra jak należy. Może postrasz ich rzecznikiem praw konsumenta, może to pomoże.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
princessakasia
Dołączył: 04 Cze 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:16, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
macjus6 napisał: | Wg mnie tłumik nie ma tu nic do rzeczy, przynajmniej w moim przypadku. Wymieniałem serie na akrapovica, wyrzuciłem linki, obroty nie falują, równo chodzi i i wszystko gra jak należy. Może postrasz ich rzecznikiem praw konsumenta, może to pomoże. |
Wg mnie również. Mam zamiar odwiedzić inny serwis sprawdzić i jeśli się okaże że coś zepsuli to zapłacą za naprawę. A opinia pójdzie w eter. Chociaż teraz boje się oddawać go gdziekolwiek bo chyba trzeba stać nad kimś jak robi....
Wiecie wie się takie rzeczy jak się jeździ przed serwisem moto pracuje równo a po już nie no to nie trzeba być geniuszem....
Sama sobie jestem winna bo nic się nie działo to uparłam się żeby to zrobić po zakupie moto pełen serwis a może być jakaś inna przyczyna takiego falowania obrotów?
Ostatnio zmieniony przez princessakasia dnia Śro 21:16, 22 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macjus6
Z-zlot friend
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SMI Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:46, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Nic mi nie przychodzi do głowy. Co dokładnie oni zrobili/wymienili w serwisie?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
princessakasia
Dołączył: 04 Cze 2016
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:26, 22 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
macjus6 napisał: | Nic mi nie przychodzi do głowy. Co dokładnie oni zrobili/wymienili w serwisie? |
Dokładnie tego nikt nie wie pewnie nawet oni sami wymiana płynów - chłodniczy, olej, hamulcowy, filtr oleju,uszczelka i zawory, akumulator tez został wymieniony na żelowy a i synchronizacja przepustnic to już na moich oczach była robiona i tyle wiem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|