Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 2011r -----> Z1000SX 2017r
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:59, 24 Lip 2017    Temat postu:
Milovic napisał:
zapytałem, powinno być easy do zrobienia przez nich, nie ma tam nic co mogłoby sprawić im trudnośc jak sądze, jak odmowią to z czystego lenistwa:D


Chyba że postawią warunek byś 10 kupił Smile wtedy zrobisz liste zainteresowanych na forum i już Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:51, 24 Lip 2017    Temat postu:
Swoja droga chyba najladniejsza wysoka szyba do zeta jaka kiedykolwiek widzialem. Moze nie bedzie tak zle na stronie info ze robia pod klienta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:35, 25 Lip 2017    Temat postu:
Zastanawiam sie troche jak taka szyba bedzie sie zachowywala pod naporem powietrza przy wiekszych predkosciach... dostalem dzis wymiary dokladnie od firmy ze stanow i wychodzi ze total dlugosc to 52cm, a odleglosc od ostatnich srub mocujacych to 37cm.
Pewnie nikt kto ma nakeda nie ma takiej jebitnej szyby wiec nikt nic nie podpowie ale moze wlasciciele sxow z akcesoryjnymi dlugimi szybami powiedza jak to sie zachowuje jak jest postawione w pion na maxa ?
Mam ochote tak czy tak to zamowic ewentualnie bede potem skracal.



[link widoczny dla zalogowanych]
Dla SX-owców mają takie o to tarcze xD



Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Wto 18:06, 25 Lip 2017, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:48, 26 Lip 2017    Temat postu:
Widziałem taką szybę w SX - jest mega duża, robi z maszyny taki a'la skuter Smile Jak konkretnie ta szyba ma się przy szybszej jeździe nie wiem, ale na podstawie mojego nieco wyższego i pełniejszego niż oryginał Puiga mogę Ci powiedzieć, że powyżej 2 paczek lub przy dużym wietrze szyba faluje i drga (oryginalna zresztą też). Ostatnio musiałem dokręcać śruby od stelaża, bo się zaczęły luzować, także niestety czym szyba większa, tym bardziej ma to wpływ na mocowanie i falowanie.

Przy takiej dużej szybie producent pisze też, że tracisz możliwość regulacji (dotyczy SX oczywiście). Da się latać tylko na trzecim ustawieniu. Tylko weź poprawkę, że szyby w SX mocowane są na takich prowadnicach za zegarami, nie wygląda to jakoś mega solidnie, stąd pewnie drgania. Może w nakedach jest inny patent na to.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:03, 26 Lip 2017    Temat postu:
2 paczki mnie nie interesują, raczej tak do 160-165 żebym nie musiał walczyć jak teraz muszę przy takim przelocie.

trzecie ustawienie szyby w SX to to najbardziej płasko? Jeżeli tak to jest sens zakładać wyższą skoro i tak nie mozesz jej podnieść? TZN według producenta ma się rozumieć, bo w rzeczywistości to wiadomo..


Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Śro 8:03, 26 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:33, 31 Lip 2017    Temat postu:
Weekend spędzony w stolicy, nawinięte jakieś 800km w obie strony, co prawda nie mam fotek ale musicie uwierzyć mi na słowo Smile

Spostrzeżenia.. niestety z wielkim bólem serca stwierdzam, że czas rozglądnąć się jednak za sprzętem który bardziej nadaje się do autostradowej turystyki. Zet jest extra ale nie bede kombinował zeby go przystosować do turysty bo to i tak bedzie miało wymierny rezultat.
Ostatnie kilka tysięcy jakie zrobiłem było zwykle na dwu pasie, i szczerze powiem, że ten wyjazd uświadomił mi, że mam już dość walki z wiatrem - albo kładzenia sie na baku żeby bez problemu móc lecieć te 150.

Dolatam do końca sezonu i będe zamierzał sprzedać sprzęt, troche mi szkoda bo ledwo co napęd wymieniłem, no ale co zrobić.
Moja żona, też bedzie rozstawać się z 300stką, coś wczoraj marudziła ze słabe i chce inny a też napęd nowy xD

A teraz najgorsze, co kupić... z1000sx byłby chyba najlepszym wyborem, choć mam pewne zastrzeżenia co do jego ochrony przed wiatrem, czy faktycznie jest dużo lepsza jak w nakedzie? Na wczorajszej trasie mijał mnie pan na hayce, z ktorym poźniej widziałem się na stacji paliw, leciał w Alpy... i leciał to jest dobre słowo, bo przy naszej prędkości (wtedy chyba cos 140) minął nas tak ze cieżko było by zobaczyć jakie ma tablice xD Gadałem z nim i mowił, że troche późno sobie wyjechał i nadrabia Smile
Przyglądnąłem się z bliska tej hayce i tak całkiem fajne to, pozycja mimo iz z tych bardziej leżących ponoć nadaje się do turystyki.
Jako że to forum Zeta, to będe wdzięczny za info jak się wam podróżuje tymi SXami. Tylko wiecie, ja rozumiem ze są tu ludzie co lataja po 2 paki na nakedach, ale umówmy się, mowa jest o komfortowym podróżowaniu a nie z kaskiem na baku Smile


Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Pon 10:35, 31 Lip 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:45, 31 Lip 2017    Temat postu:
Ja kupiłem SXa po 2 "plastikach" gdzie zaczęło mi brakować "dołu" i kufrów - nie sakw. Bo z sakwą moto i tak bałbym się zostawić gdzieś na mieście a kufer to kufer. Z resztą sakwę też trzeba od deszczu zabezpieczyć a kufer nie.
jestem z tych co lubią sobie strzelić jakąś traskę a nie gonić wokół komina więć moje przeloty były dużo wieksze niż tych co lataja wokół komina.
No i zacząłem szukać odpowiedniego moto. Musiał wyglądać jak sportowy motocykl bo enduro mi sie nie widzą z tymi "gołymi" lagami. Przypadkiem trafiłem na SXa bo w 2011r. dopiero ujrzał światło dzienne. Ja kupiłem mojego jako 2 latka.
Jak tylko go zobaczyłem i przymierzyłem sie ( bo kupiłem od gościa oddalonego ode mnie o 25km. ) to wiedziałem ze to jest to i do dziś dnia nie żałuję.
SX to bardzo dobry wybór jeśli chodzi o moto uniwersalne bo nie straszne mu miasto ( zwinnosc zajebista ) i trasa 200km czy 2200km.
Swoimm SXem byłem juz na 4 wakacyjnych wyprawach i nie było nic czym bym sie wkurzał.. no oprocz smarowania łańcucha ;/ ale poza tym nie było nic czego moglbym sie uczepic.
Oczywiscie FJR,a czy GTR odpadły bo to nie ta liga... to są potwory.. mega duże motocykle.

Także moim zdaniem SX to lek na Twoj dylemat i nie mówię tego bo mam SX'a ale poprostu on jest naprawde motocyklem zajebiście uniwersalnym nie tracac przy tym ani na mocy ani na wygladzie gdzie nie oszukujmy sie tez trzeba na to zwrócic uwagę. Bo co Ci po motku który będzie spełniał oczekiwania na drodze a nie bedzie Ci sie do konca podobał..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:29, 31 Lip 2017    Temat postu:
jestem do niego przekonany w 90%. Myślałem też troche nad tym nowym Versysem, ale własnie ta sama rzecz mi przeszkadza co Tobie, te gołe lagi, mega źle to wygląda, a szkoda bo oprócz tego moto bardzo mnie się podoba.
Wiem tylko, że skoro to taki chwalony motocykl, to cieżko będzie trafić zadbany egzemplarz, nikt przeciez nie pozbywa się dobrego sprzętu, choc idąc tym tokiem myślenia ja też nie powinienem chcieć sprzedać swojego Smile


heh w innym temacie widze ze rozwazałeś olejarke do łańcucha, gdybyś sobie ją sprawił w 2013r juz dawno by Ci się zwróciła Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:47, 31 Lip 2017    Temat postu:
Milovic napisał:
heh w innym temacie widze ze rozwazałeś olejarke do łańcucha, gdybyś sobie ją sprawił w 2013r juz dawno by Ci się zwróciła Smile


Dokładnie.. strasznie tego żałuję. Ale nic straconego Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
malen5




Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:27, 31 Lip 2017    Temat postu: ..
Hej, niewiem czy Cie nie widzialem w Bielsku (z1000 2014 ) Smile))
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:40, 31 Lip 2017    Temat postu:
Kogo mnie? Jezeli tak to calkiem mozliwe bywam dosc czesto, czesto wtedy kiedy kupuje cos od Piotrka z 4bikes:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 5:48, 01 Sie 2017    Temat postu:
Milovic napisał:

trzecie ustawienie szyby w SX to to najbardziej płasko? Jeżeli tak to jest sens zakładać wyższą skoro i tak nie mozesz jej podnieść? TZN według producenta ma się rozumieć, bo w rzeczywistości to wiadomo..



Nie, trzecie ustawienie to te najbardziej do góry, najlepiej chroni przed wiatrem. W sumie z 1 i 2 w ogóle nie korzystam.


SX naprawdę dobrze chroni przed wiatrem Smile Dobra szyba i lecisz (bo ta oryginalna to pożal się boże jest). Lepiej chronią tylko grand tourery typu GTR, GT 1600 czy FJR, ale jak Wojtek wspomniał, to nie ta liga Smile

A co do znalezienia zadbanego egzemplarza - tak, to będzie trudne Very Happy Chociaż z roku na rok będzie ich się pojawiać coraz więcej, także znajdziesz coś dla siebie, to nie mission impossible Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:02, 01 Sie 2017    Temat postu:
tak, jestem prawie zdecydowany na ten model. Szkoda ze w środku sezonu zdałem sobie sprawe z tego, że jednak goły zet jest dla mnie zbyt goły Smile
Jeszcze pamiętam jak sprzedawałem SV-ke i mówiłem sobie - ok koniec z nakedami xD ale jak go zobaczyłem, to musiałem go mieć, nie dało się inaczej :p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:30, 01 Sie 2017    Temat postu:
Kurcze, ja po sprzedaży swojej SV 650 S pierwsze moto, jakie oglądałem do zakupu to był właśnie goły Z1000 z 2008 roku Very Happy Pewnie by wpadł, gdyby nie zajechany egzemplarz. Także coś z w tym jest, Zety ciągną do siebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:50, 01 Sie 2017    Temat postu:
no nic, teraz środek sezonu wiec nie będe sprzedawał sprzętu, ale napisze tu na forum, może akurat jakiś posiadacz SX chciałby się przesiąść na golasa, to na wymianke moge iść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Galeria Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 8 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin