Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Moc naszych zetów - Z1000/Z750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:24, 15 Cze 2015    Temat postu:
4lehandro
z twoich wypowiedzi czegoś mi tu brakuje , pozatym że bawisz się w ułamki papierowo-wysokooktanowe .
Wiesz co to jest [link widoczny dla zalogowanych] ??
i te twoje paliwo to można jak łysy grzywą o kant kuli zajebać , jeśli chcesz odpowiedzieć mi ta moj post to zapoznaj się z jednym parametrem bardzo istotnym co do oktanów paliwa jaki silnik musi spełnić bo jak piszesz to nic z tego nie wynika cena paliwa 95-98 nie mówie już o 99 to kolega Ivor już odpowiedział, jak już bedziesz wiedział to pisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:51, 16 Cze 2015    Temat postu:
avator napisał:
4lehandro
i te twoje paliwo to można jak łysy grzywą o kant kuli zajebać


Kolego - język. Bacz na słownictwo bo jeśli chcesz być uczestnikiem merytorycznej rozmowy to właśnie ją opuściłeś. Musisz też pamiętać, iż może spotkać Cię kara od admina:wink: Ach zapomniałem. Ty jesteś adminem. Confused

avator napisał:
jeśli chcesz odpowiedzieć mi ta moj post to zapoznaj się z jednym parametrem bardzo istotnym co do oktanów paliwa jaki silnik musi spełnić bo jak piszesz to nic z tego nie wynika cena paliwa 95-98 nie mówie już o 99 to kolega Ivor już odpowiedział, jak już bedziesz wiedział to pisz.


Uff. Powinieneś mieć pod avatarem "mistrz zdań wielokrotnie złożonych bez interpunkcji" Laughing Wybacz lecz składnia jaką zaprezentowałeś świadczy o wysokim stopniu rozemocjonowania, stąd zalecam okłady z lodu na czoło i melisę doustnie.

Co do mocy dziękuję za link, ale nie wiem do końca co ma wnieść prócz tego, iż potwierdza słuszność całego tematu włączając w to nasze rozmowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:09, 16 Cze 2015    Temat postu:
jelehandro zna"f"co paliw ? nie obrażając ale chyba masz braki z mechaniki bo dalej nie odpowiedziałeś na pytanie, nie siedze przed monitem jak ty i nie mam podglądu do wszystkiego ,pisze z fona troszkę mi trudniej pisać ale odczytać można , jednak TY znalazłeś w tym problem ,nie mniej jednak gratuluję niewiedzy i idiotycznych wypowiedzi.Zostawmy ten temat bo z MOCĄ se nie radzisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:21, 16 Cze 2015    Temat postu:
avator napisał:
jelehandro zna"f"co paliw ? nie obrażając


Piszesz "nie obrażając" a obrażasz...
Czyli nie tylko brak merytorycznych argumentów, ale i problem z byciem konsekwentnym uwidacznia się. Bezsilność różnie się objawia więc się nie obrażam Wink
Na marginesie rozumiem, że telefon nie umie po polsku, ale Ty chyba opanowałeś ten język?

Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie o "moc" to podlinkowałeś ją (wikipedia? naprawdę?Very Happy) więc sam poniekąd odpowiedziałeś sobie na pytanie. Jeśli coś się nie zgadza w artykule, który został podesłany w tym temacie przez kolegę Ivor'a, a który pozwoliliśmy sobie cytować to koniecznie to zdementuj i napisz do autora by nie żył w nieświadomości własnego błędu.

Niemniej Panowie brak racji nie jest powodem do agresji i jeśli znajdziecie naprawdę konkretny argument na podparcie teorii, iż paliwo dobrej jakości typu verva czy v-power nie wpływają korzystnie na jednostkę napędową (moc, eksploatacja) to chętnie posypię głowę popiołem. Póki co, to materiały, które podsyłacie tylko potwierdzają moje słowa z kilku postów wcześniej. Dla parametrów otrzymanych na hamowni:

4lehandro napisał:
znaczenie ma również między innymi temperatura oraz paliwo


Można śmiało stwierdzić, iż tylko w toku rozmowy to potwierdziliście choć mam nieodparte wrażenie, że wyszło Wam to przypadkowo.
Tymczasem polecam więcej snu (do melisy i lodu rzecz jasna) bo silne (negatywne) emocje nie sprzyjają długiemu życiu Smile

Pozwólmy tym samym innym swobodnie wypowiadać się w temacie bo zagarnęliśmy scenę. Mam wrażenie jednak, że to może nie być ostatni post w tej kwestii Question Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:41, 16 Cze 2015    Temat postu:
kolego sympatyczny 4lehandro z mojego naukowego medycznego doświadczenia to może ale...
zostawmy to...... masz racje Wink ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:07, 16 Cze 2015    Temat postu:
@4lehandro - taki wygadany i obyty z ciebie koleś,a nawet nie spełniłeś minimum jeśli chodzi o kwestie dobrego wychowania (w dziale "powitalnia" roll: ),więc bądź tak uprzejmy i uzupełnij pewne rzeczy (mam nadzieję,że nie muszę tobie wymieniać jakich... Wink ),dopiero gdy to uczynisz możemy podjąć dalszą polemikę.




Co do tematu,nie wiem czy ci wiadomo ile faktycznie oktanów posiada paliwo w Polsce?

Skoro podrzucamy tzw dowody w sprawie,poczytaj [link widoczny dla zalogowanych]. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:43, 17 Cze 2015    Temat postu:
4lehandro - jak już się tak czepiasz wszystkiego i wszystkich to bądź łaskawie zauważyć, że temat dotyczy mocy. Zwróciłeś mi uwagę, że wypowiadam się na temat kosztów paliw typu premium. Masz mam nadzieję świadomość, że temat nie dotyczy eksploatacji oraz żywotności jednostki w kwestii paliw premium.

Na twoim miejscu kupił bym wreszcie motocykl i pojechał na hamownie, a że koszta nie mają dla ciebie znaczenia to odwiedzisz najbliższy salon:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:09, 17 Cze 2015    Temat postu:
mihoo napisał:
a nawet nie spełniłeś minimum jeśli chodzi o kwestie dobrego wychowania (w dziale "powitalnia" roll: )


Co do powitalni:
http://www.z1000.fora.pl/powitalnia,6/witam-zetow,9994.html

jeśli coś oprócz daj znać Wink

Ivor napisał:
Zwróciłeś mi uwagę, że wypowiadam się na temat kosztów paliw typu premium. Masz mam nadzieję świadomość, że temat nie dotyczy eksploatacji oraz żywotności jednostki w kwestii paliw premium.

Masz rację.

Ivor napisał:
Na twoim miejscu kupił bym wreszcie motocykl i pojechał na hamownie, a że koszta nie mają dla ciebie znaczenia to odwiedzisz najbliższy salon:)

Masz rację. Na eksploatacji czy to samochodu czy motocykla nie oszczędzam. Polecam to samo. Skąpienie zazwyczaj wychodzi bokiem.
Na salon nadal mnie nie staćSad, ale kto wie, może kiedyś? Smile Na razie szukanie moto trwa nadal. Wrażeniami z jednego z wypadów podzieliłem się z kolegami w stosownym dziale.

Panowie. Najważniejsze, że pomimo różnicy w zdaniach i ciągłych wątpliwości jakie targają zapewne niektórymi z nas, a także przeciwności losu udało się w dużym stopniu przywrócić, w niektórych przypadkach umiejętność pisania po polsku z kulturą i rozmysłem. Tak trzymać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QuCyk
Zaglądacz



Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:00, 09 Maj 2016    Temat postu:
Odświeżając trochę temat. Ostatnio miałem okazję wyhamować moje Z750s z 2005 roku. Producent podaje 110km. Gdzieś z necie czytałem recenzję to wyszło im 106km.

U mnie wyszło coś takiego. Dodam, że silnik i osprzęt silnika jest seryjne.

Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:58, 10 Maj 2016    Temat postu:
No i tego właśnie nie rozumiem Sad domyślam się , że parę "koników" może być w tym roczniku już na "emeryturze" Sad ale z tego wykresu to podchodzi mi bliżej pod hamownie modelu z rocznika 2007 i wyżej Sad żałuję , że nie robiłem hamowni moim Z750S z 2006-go Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
QuCyk
Zaglądacz



Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:05, 10 Maj 2016    Temat postu:
Kurde, myliłem się... zmierzyli 108km.

"Zestrojenie czterocylindrowca można uznać za prawie perfekcyjne. Na hamowni zmierzyliśmy 108 KM przy 11 000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 75 Nm silnik osiągnął przy 8200 obr/ /min. Przy ok. 6000 obr/min pojawiają się – podobnie jak w „1000” – wibracje."

I teraz zaczynam się zastanawiać, czy pomiar był wykonany dobrze, czy może jest coś nie tak w silniku?

Olej zmieniony, dwa filtry zmienione, zawory wyregulowane, hmmm

Możliwe też, że synchronizacja z hamownią była nie precyzyjna.. nie wiem.

A możliwe, że brak tych 5km i 3Nm będzie odczuwalne?

Prędkość max. jest taka jak producent podaje: 235km/h


Ostatnio zmieniony przez QuCyk dnia Wto 14:12, 10 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:55, 11 Maj 2016    Temat postu:
MOC ( KM ) generalnie są potrzebne do kręcenia i przyspieszania na wysokich obrotach Smile natomiast moment jst potrzebny do przyspieszania i płynności jazdy Smile Czyli tak ogólnie mówiąc to "moment" jeździ a "koniki" pomagają Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin