Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Rejestrowanie małego zeta na pod prawo jazdy A2
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
johnny15




Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:34, 14 Cze 2014    Temat postu: Rejestrowanie małego zeta na pod prawo jazdy A2
Cześć! Czy rejestrował ktoś z was zeta na A2 ? Słyszałem, że jest taka możliwość tylko trzeba go zablokować.

Piszcie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:07, 15 Cze 2014    Temat postu:
Wprawdzie nie rejestrowałem, ale coś tam wiem, więc w moim WK nie zarejestrowano ani jednego zdławionego motocykla, wszystko zgodnie z przepisami.
Jeżeli nie możesz jeszcze zacząć jazdy Z, zacznij od czegoś mniejszego, co mieści się w kategorii a2, np NINJA 300, GS500 itp, oszczędzi Ci to zbędnych problemów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ngu
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:34, 15 Cze 2014    Temat postu:
Wczoraj właśnie rozkminialiśmy jak to jest. Tak się teraz zagłębiłem w temat i jest coś takiego:
Posiadacze A2 mogą jeździć:
,,...motocyklem o mocy nieprzekraczającej 35 kW (47,59KM) i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeździe o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla [to oznacza, że np. 96-konnego sprzęta nie można tak po prostu "zdławić" - przyp. red.]'',
źródło: scigacz.pl

Z drugiej zaś strony, ludzie mają 636 na kategorię A2. Mnie ciekawi kwestia, dławienia motocykla u nas w Polsce a sprowadzenie już skastrowanego przynajmniej w papierach a rejestracja w WK.


Ostatnio zmieniony przez Ngu dnia Nie 7:36, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danielo




Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GDANSK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:48, 15 Cze 2014    Temat postu:
Dławią motocykl i robią przeglądy. Chodzi o zmianę ilości koni mechanicznych. Jednak przy wypadku gdy dojdą że moto miało inną ilość koni to masz przerąbane. Wiąże się to też z kosztami przy ubezpieczeniu i przeglądach, bo hamownię tez trzeba zrobić.

Moim zdaniem lepiej poczekać trochę i zrobić normalne prawko, a tymczasem jeździć na czymś zgodnym z przepisami.

Faktycznie przerabiają te kategorie motocykli ale to jak dla mnie nie ma sensu i wymaga za dużo roboty i pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
johnny15




Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:17, 15 Cze 2014    Temat postu:
RasAlGhul napisał:
Wprawdzie nie rejestrowałem, ale coś tam wiem, więc w moim WK nie zarejestrowano ani jednego zdławionego motocykla, wszystko zgodnie z przepisami.
Jeżeli nie możesz jeszcze zacząć jazdy Z, zacznij od czegoś mniejszego, co mieści się w kategorii a2, np NINJA 300, GS500 itp, oszczędzi Ci to zbędnych problemów
już pędze sprzedać mojego malego zeta zeby kupic ninje 300 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:15, 15 Cze 2014    Temat postu:
Nie zapomnij o chętnych z forum Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrykNSR




Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Staszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:53, 21 Cze 2014    Temat postu:
Po prostu ludzie ciągną takie 636 i inne sprzęty zza granicy, gdzie mają wbite mniejszą ilość koni, potem to blokują i rejestrują na A2. Potem sobie normalnie odblokujesz i cieszysz się jazdą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakalo
Znajomy



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:02, 06 Sie 2014    Temat postu:
Tak wyszło że mój był z Francji ściągany w dowodzie miał 25kw :)Pierwszy przegląd w Pl i tam miałem normalnie 81kw, diagnosta brał dane z kompa.Po tłumaczeniach i rejestracji w Pl też mi wbili 25kw... blokad brak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:03, 06 Sie 2014    Temat postu:
kiedys gadalem w serwisie i podobno te blokowane jest problem odblokowac bo trzeba zmieniac kolektory ecu , i pare innych rzeczyy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
johnny15




Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:15, 07 Sie 2014    Temat postu:
A no na kompie też coś jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zglinuś
Zaglądacz



Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:57, 30 Lis 2015    Temat postu:
Jeśli masz sprowadzoną i wbitę w dowód np 25 Kw to tłumaczenia robisz i masz tłumaczenia na 25kw i tak też Ci wpisują w Polskim dowodzie. W urzędach często nie patrzą zbytnio na stare dokumenty, tylko na tłumaczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wheelie




Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:19, 01 Gru 2015    Temat postu:
zależy czy chcesz to zrobić na legalu i go zdławić i tak jeździć czy chcesz blokować tylko na przegląd i jeździć na pełnej mocy. Da się to zrobić praktycznie w każdym serwisie motocyklowym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zglinuś
Zaglądacz



Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:38, 01 Gru 2015    Temat postu:
Mi nigdy na przeglądzie nie sprawdzali czy ma blokadę, czy tez nie ma. A po za tym chyba każdy wolałby cieszyć się pełną mocą, niż tymi 25 kw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZiGuSs
Zaglądacz



Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:39, 02 Gru 2015    Temat postu:
jak odpukać, zrobisz sobie coś lub komuś to będą sprawdzać Smile i z OC nici bulisz sam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zglinuś
Zaglądacz



Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:59, 02 Gru 2015    Temat postu:
Tylko, że jak mają sprawdzić np rozbity motocykl, czy ma te 25kw, czy też nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin