Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
JAk Prawidłowo smarowąc łańcuch
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keryn
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:09, 26 Cze 2012    Temat postu:
pitrak napisał:
Keryn Very Happy Dzięki Smile Mam nadzieję , że w końcu dwie "Z-eto S-ki" się spotkają Smile i "posmarujemy" te "łańcuszki" razem Smile he he he Wink


Przydałoby się Smile

Póki co - mam wstępnie plan na pierwsze dalsze śmiganko (wreszcie). Pomysł dwóch kumpli: promem do Szwecji, a potem... ostrożnie po winklach (żeby mandatu nie zarobić, bo podobno potężne wlepiają) ale ile się da, a potem przez mosty do Danii, przez Niemcy do Świnoujścia i wzdłuż naszego wybrzeża powrót do 3miasta. Jak będzie czas, to jeszcze pojeździmy wokół Szweckich jezior.
Trasa na 4 dni, startujemy na początek weekend'u, 7 lipca.

Jedna z wersji - i prawdopodobna trasa.
[link widoczny dla zalogowanych]

Inne szczegóły - są nieistotne - liczy się jazda Cool
Późno mi się sezon zaczął, trzeba coś nadrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:32, 27 Cze 2012    Temat postu:
Kurcze Sad nie wyrobię się w tym terminie z "domowymi " sprawami Sad Ale zacna traska Smile tylko pogratulować Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tobiach




Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:34, 11 Sie 2012    Temat postu:
Mycie łańcucha to tylko estetyka (nie wydłuży żywotności łańcucha). Do mycia najlepiej i najtaniej nafta lub olej napędowy. Smarować tak jak zaleca serwisówka olejem przekładniowym, lub smarem w sprayu (wygodniej szybciej, drożej) od strony wewnętrznej najlepiej na rozgrzanym łańcuchu czyli po jeździe. Łańcuch smaruję się jak ogniwa łańcucha się "świecą". W przypadku jazdy w deszczu wystarczy kilka kilometrów przejechanych i łańcuch trzeba powtórnie smarować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arti kawa




Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:16, 23 Sie 2012    Temat postu:
A czy używał ktoś z Was olejarki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Yannkes




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śląskie

PostWysłany: Śro 9:13, 12 Wrz 2012    Temat postu:
pozwole sobie, ze odkopie. Tak, miałem olejarke scotoiler w sv1000. Wszystko podłączone jak nalezy, olej wpadał w wyznaczonym miejscu przez odpowiednia dysze a koło tak czy siak było zachlapane... olejarka skręcona była naprawde na max, pół kropli na minute mimo ze zalecaja 2 krople..probowalem kazdego oleju - gęsty czy rzadki.. nie polecam. Ostatnio jak orientowalem się co do olejarek to praktycznie wszystkie przeznaczone do crossów - fakt tam moze sie przydac ale czy warto ryzykować uchlapania opony przy składaniu sie w winkiel?

Co do smaru na łancuch uzywam tylko i wyłącznie s 100 - wygrywa wszystkie testy. Nawet ostatnio był w gazecie motocykl. Jesli komuś chlapie taki smar to znaczy ze moze zle go nakładać lub ma upaprany łańcuch, który rzuca starymi glutami. Ja smaruje średnio co 400-500 km, czyscze co 1500 naftą czy dieslem, u mnie napęd wygląda jak nowy a felga zawsze czysta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:04, 23 Wrz 2012    Temat postu:
Używałem S100 i Belray Super Clean i obydwa smary są godne polecenia. Jeśli komuś chlapie po feldze to albo za dużo smaru nakłada na łańcuch albo rusza od razu po smarowaniu (20 minut załatwia sprawę).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:41, 17 Paź 2012    Temat postu:
pitrak napisał:
Zaskoczyliście mnie Sad
kmalinek napisał:
.... S100, mocno brudził koło ......

Ja przesiadłem się z Castrola na S 100 Wink I jak dla mnie to przysłowiowa przesiadka z "malucha" na "mercedesa" Wink Felga (tylna od strony lewej) błyszcząca bez sladu nawet kropelki smaru Smile więc zaskoczyła mnie wypowiedź kolegi Confused


Potwierdzam, S 100 jest bardzo dobrym smarem, nie odrywa sie. Jest to szczególnie ważne w Z 1000, bo zebatka jest dosyć blisko koła, co przy kiepskim smarze powoduje jego odrywanie i opona staje sie oblepiona z lewej strony smarem i sliska, stwarzając tym samym ryzyko poślizgu w lewym złożeniu.


Ostatnio zmieniony przez kopi800 dnia Śro 10:44, 17 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:53, 18 Paź 2012    Temat postu:
I jeszcze to , że w Z 1000 Sx tłumiki są tak zamocowane , że nie jest łatwo smarować łańcuch Sad A smar trzyma się dość długo Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lubon
Bywalec



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:27, 18 Paź 2012    Temat postu:
dlatego właśnie wywaliłem oryginalne puszki i mam wydech 4w1 bo mnie wkurzało to smarowanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:50, 18 Paź 2012    Temat postu:
lubon napisał:
dlatego właśnie wywaliłem oryginalne puszki i mam wydech 4w1 bo mnie wkurzało to smarowanie

hmm...ciekawe rozwiązanie skoro miałeś problem ze smarowaniem
Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lubon
Bywalec



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:10, 18 Paź 2012    Temat postu:
mogłem założyć 4 w2 ale dojście jest do dupy krótko mówiąc - przekonaj się sam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:21, 18 Paź 2012    Temat postu:
lubon napisał:
mogłem założyć 4 w2 ale dojście jest do dupy krótko mówiąc - przekonaj się sam

sorry ale nie mam takich problemów jak Ty i raczej się nie przekonam , ale dobrze że sobie poradziłeś Very Happy.
Gratulacje ... hmm Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GRUBY
Z-zlot friend



Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 1369
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: W-WA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:29, 18 Paź 2012    Temat postu:
jak się nie daje rady.. to zawsze można do serwisu podjechać.. he,he.. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kafarman
Aktywny



Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Paryż-Pabianice

PostWysłany: Pią 0:53, 19 Paź 2012    Temat postu:
lubon ma rację. co prawda mam małego zeta i wydech po jednej stronie ale ostatnio smarowałem koledze komara co miał wydech po dwóch stronach, i aby wypsikać łańcuch z wewnętrznej strony ( a nie z zewnątrz po zębatce) to trzeba się nagimnastykować.
więc 4 w 1 ułatwia na pewno
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:29, 19 Paź 2012    Temat postu:
A wystarczyłoby schylić się nieco bardziej i atakować łańcuch niżej niźli zawsze,nie wiem o co wam chodzi...... Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin