Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kawasaki z1000sx 2017
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:42, 09 Gru 2016    Temat postu:
arczimi napisał:
ale Zet vs GTR to raczej inna klasa Smile


Dokładnie, a cenowo zbliżył się właśnie do tej wyższej klasy, bo GTR do wzięcia jest za 65k (choć pewnie szykują lifting i wtedy cena dojedzie do 70 klocków) ;/ Mowa oczywiście o grand tourerach. Nie ukrywajmy, SX'a kupuje ktoś, kto lubi sobie mocniej pojeździć, ale też myśli o jakimś turystycznym wypadzie. Jak ktoś go kupuje bardziej pod turystykę (jak ja), to cenowo znajdzie się bliżej GTR'a.

Na moje oko cena odstraszy niektórych i pójdą w Suzuki (tego gsx-s 1000) albo zejdą klasę niżej i skuszą się na Versysa/Tracera lub nowego V-SROMA Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:44, 09 Gru 2016    Temat postu:
Ja uważam, że jeżeli chcesz szybciej pojeździć to i GTR da radę Smile Natomiast jak chcesz doposażyć zeta do tego co ma GTR to już przestaje być różowo i to na całej linii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:50, 09 Gru 2016    Temat postu:
Zostaje jeszcze FJR- ale to potężny krążownik który raczej nie jest az tak uniwersalny jak SX
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:03, 09 Gru 2016    Temat postu:
Ale i tak lepiej nadaje się do turystyki Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:32, 10 Gru 2016    Temat postu:
FJR-a to bardzo fajny motocykl Smile ale poruszanie się nim przysłowiowo "na co dzień" nie jest przyjemne Smile a wręcz momentami uciążliwe. I tutaj właśnie "Sx" ma pole do popisu Smile A ten z 2017 jest wersją poprawioną i to dobrze przemyślaną Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaquzie
Świeżak



Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:16, 10 Gru 2016    Temat postu:
i wygląda zacnie... ah Wink

https://www.youtube.com/watch?v=hhXTwzS_Gyo

Pitrak, przesiadamy się? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 5:47, 11 Gru 2016    Temat postu:
drobny napisał:
Zostaje jeszcze FJR- ale to potężny krążownik który raczej nie jest az tak uniwersalny jak SX



Trochę nietrafione porównanie (przynajmniej cenowo), nowa FJR (po modernizacji z tego roku, dostała masę elektroniki i szósty bieg) kosztuje prawie 90 klocków, więc bliżej jej do Beemek Smile Ja czekam na taką samą modernizację GTR'a i też cena pójdzie pod niebiosa. Ale fakt, gabarytowo i GTR, i FJR i Bemka 1200 czy 1600 GT to bizony i filtrowanie po mieście musi być uciążliwe.

Co do nowego SX'a - muszę go zobaczyć live, Zieloni musieli uznać, że ich moto jest mocno zajebiste, że aż tak podnieśli cenę Smile


arczimi napisał:
Ja uważam, że jeżeli chcesz szybciej pojeździć to i GTR da radę Smile Natomiast jak chcesz doposażyć zeta do tego co ma GTR to już przestaje być różowo i to na całej linii.


Podpisuję się pod tym wszystkimi kończynami. Zapewne cena 60,900 jest za gołego SX'a. Odpada nam tak naprawdę dokupienie wyświetlacza biegów (bo nowa wersja będzie miała). A co z resztą? Kufry? Przecież same podstawowe wyposażenie do turystyki (stelaże, kufry, może grzane manety dla wygodnych) to koszt bagatela 4 koła. I tym sposobem wchodzimy w cenę 65 tysiaków, czyli tyle, co GTR - problem polega na tym, że GTR sprzedawany jest w standardzie z kuframi + dużo bogatszym wyposażeniem producenta (chociażby głupie gniazdko zapalniczki, grzane manety czy elektronicznie podnoszona szyba, a to tylko przykłady wzięte z brzegu) Smile Zresztą GTR jest na wale, a każdy, kto trochę ogarnia mechanikę wie, jakie to ułatwienie, zwłaszcza w dalekich trasach Smile

Aby było jasne, absolutnie nie hejtuję nowego SX'a - idą w zajebiście dobrą stronę (choć spodziewałem się elektronicznie sterowanego zawieszenia, ale widać Zieloni jeszcze nad tym pracują, bo i GTR tego nie ma). Hejtuję tylko cenę - JEST ABSURDALNA!


Ostatnio zmieniony przez damiang dnia Nie 9:03, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:20, 11 Gru 2016    Temat postu:
Cieszę się, że jesteś obiektywny Wink
Zauważcie , że Kawasaki sygnuje SX-a jako turystyka... Więc z czym go porównywać?? No cóż z turystykami. I tu masz rację albo SX jest za drogi albo GTR za tani Smile
Gdy wyszedł Nowy Z1000 moim zdaniem przynajmniej wizualnie nie miał konkurencji. Dlatego go kupiłem. Teraz pewnie bym się zastanowił ale i tak jeżeli chodzi o właściwości jezdne przebija wszystko czym się do tej pory poruszałem. No ale jeździłem cruiserami i power cruiserami więc nic w tym dziwnego. Zecior jest zdecydowanie bardziej zwinny niż VZR1800 Smile
A co jazdy Turystykami z prawdziwego zdarzenia.. Mam niedaleko kolegę Dr. Goldwing który próbował mnie przekonać do kupna Goldwinga. Dla mnie było to za duże monstrum no i dodatkowy garaż musiałbym wybudować a mam już dwa Smile Nawet nie chciałem na to siadać ale w końcu dałem się przekonać i powiem wam.... byłem w szoku.. łatwość z jaką prowadzi się ten kredens jest niesamowita.. Ale do rzeczy,nie chciałem na początku się nawet do niego przymierzać tak więc Wacek zaproponował , że mnie przewiezie.... Nigdy nie byłem tak bliski śmierci SmileSmileSmileSmileSmile Ale obiegowa opinia (której doświadczyłem) głosi , że Wacek zawstydza gości na ścigaczach... Reasumując, motocykle są ale do nich potrzeba jeszcze dobrych driver-ów. Pozdro Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 10:48, 11 Gru 2016    Temat postu:
niestety Zetka odpłynęła z cenami w siną dal
Mam fv zakupu mojego sprzęta w 2005r za .... 36k Very Happy

btw. odnośnie Goldwinga, jest coś lepszego, mianowicie również Kawasaki: Voyager
ojciec kupił (z jego opini dużo poręczniejszy od golda, brakuje tylko wstecznego:D) przejadę się na wiosnę zdam relację
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:09, 11 Gru 2016    Temat postu:
jak już tak pływamy po mega turystykach, to na 2017 rok też wyszło coś godnego uwagi - odświeżona Beemka 1600 GT (z poprawioną skrzynią i wstecznym). Ah ah, tak mieć niepotrzebne 120 kafli na nowe moto Very Happy

Jestem ciekaw, jak to się ułoży cenowo w Kawasaki. Trzeba bacznie śledzić rynek, zobaczymy czy im się to wyklaruje, czy jednak będą musieli spuścić z tonu.

To, co mnie jeszcze zastanawia w SX - norma EURO 4. To w sumie ona zmusiła w tym roku producentów do wypuszczenia takiej ilości odświeżonych modeli. Ścigacz pisał coś o tym, że Kawasaki na premierze przybąknęło o zmianach/ingerencji w elektronikę nowego modelu - pytanie, czy w porównaniu z wcześniejszym modelem nie wykastrowali SX'a? Albo czy nadal będzie tak płynie i równo oddawał moc od dołu? A może będzie grzał jeszcze lepiej, niż wcześniejsza wersja (w to niestety wątpię, bo wszystko, w co wchodzą ekolodzy i normy spalin zwykle zabija prawdziwą motoryzację)? Kusi mnie, by zestawić te dwa modele ze sobą, jak nowe SX'y będą już w salonach, trzeba będzie wybrać się na jazdę testową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:22, 11 Gru 2016    Temat postu:
Nie jest to może obiektywna opinia bo Dr Goldwing (nazwa mówi sama za siebie) naprawia, sprowadza i sprzedaje same Hondy twierdzi, że od kilku lat BMW to jedna wielka porażka.. Zresztą zauważcie , że wszystkie testy w prasie motocyklowej od jakiegoś czasu wygrywa BMW... Sponsoring forever.

A wsteczny w takich monstrach się przydaje.... od razu przypomina m isię walka z 350 kg w Suzuki.. do tego stelaże , sakwy, oparcie,bagażnik, szyba itp itp...


Ostatnio zmieniony przez arczimi dnia Nie 12:31, 11 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:13, 12 Gru 2016    Temat postu:
Wiadomo, ludzie od Goldasów to osobny krąg i nie lubią Beemkowców (i pewnie vice versa) Smile Ja na tyle, ile miałem styczność z 1200 i 1600 GT mogę powiedzieć, że sprzęty fajne i prasa raczej nie przesadza. To turystyczne top of the top z motocykli produkowanych seryjnie, bo tak naprawdę nie ma nic wyżej. Goldas zaczyna odstawać wyglądem i technologią, więc nic dziwnego, że leci hejt Very Happy Ale z drugiej strony Goldas to Goldas, i na jogurcie pojedzie. Mi osobiście bardziej podobają się duże Beemki (zwłaszcza 1600), 1200 trochę mniej, mają podobny wygląd, jak turystyczne Triumphy (charakterystyczny szeroki silnik i wąski dół, wygląda to trochę komicznie). Kiedyś, jak osiwieję dosiądę tego typu moto Smile Mimo, że wyglądają, jak kredensy, wystarczy przejechać się kilka km by się zakochać - najlepsze jest to, że podczas jazdy nie czuć kompletnie wagi, za to czuć ogromną moc i wygodę, no cudo:)

A tymczasem zostają nam Zieloni z zajebiście wysoką ceną za nowego SX'a. Aż pogadam ze swoim mechanikiem z ASO na ten temat Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:18, 12 Gru 2016    Temat postu:
Very Happy Myślę , że między innymi brak "pełnej elektroniki" jest zamierzonym celem Smile W tej najnowszej wersji dodali 4 kg do masy motocykla , a właśnie ( moim zdaniem ) , fenomenem "Sx-a" jest jego poręczność i jazda na co dzień . Dzięki tak prostym zabiegom i takiemu zawieszeniu motocykl jest ( jeszcze ) manewrowy w "ciasnym" ruchu ulicznym. Po nad to jest już numer styczniowy "MOTOCYKL-a" i opisali nowego Sx-a .




P.S. Z dnia na dzień rośnie mi "apetyt" na nowszą wersję Smile choć co do mojej Smile to nie mam nic do zarzucenia Smile


Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pon 12:20, 12 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:35, 12 Gru 2016    Temat postu:
pitrak napisał:
Po nad to jest już numer styczniowy "MOTOCYKL-a" i opisali nowego Sx-a .


Ten opis według mnie to woła o pomstę do nieba.. słaby jest ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andxx
Stary wyga



Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oświęcim
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:34, 12 Gru 2016    Temat postu:
dzis zakupilem ten nr ale niczego sie z niego niedowiedzialem... slabo i pobieznie opisany
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 5 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin