Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Nowy duży Zet - oficjalna fota i dane
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:15, 15 Maj 2010    Temat postu:
Ja zapisany jestem na jutro,ale "życie" znów ma inny scenariusz na dzień jutrzejszy niźli bym chciał,więc owy "test drive" oddaje naszemu forumowemu koledze czester'owi;a zatem relacje z jazdy winien jest nam spisać w poście poniżej.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adam 36




Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:26, 17 Maj 2010    Temat postu:
No to jezdzilismy na tym samym zecie tylko ze ja 3 maja w Bielsku i mam te same spostrzeżenia co ty mój mały zecik z tym ze z powercomanderem i arrowem idzie o duzo lepiej no i z szybka akcesoryjnom , przypuszczam jakby tego tez doposazyc to by dopiero była frajda z jazdy a tak to taki nijaki wsumie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czester
Stary wyga



Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Danzing
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:52, 17 Maj 2010    Temat postu:
siemka
W dniu wczorajszym dzięki naszemu koledze który odstąpił mi jazdę testową, miałem okazje przetestować nowego Kawasaki Z1000
wrażenia:
Po paru kilometrach przejechanych w miejskiej zabudowie odczuwam lepszą elastyczność i większy kopniak na niskich, średnich, a w zasadzie na każdych obrotach. gładka praca silnika, precyzyjne sterowanie. Z1000 potrafi pokazać pazur, ale tylko wtedy, kiedy sami tego chcemy. Zupełnie nowy wygląd, zupełnie nowy silnik, posiada wszystko to, co uliczne tygrysy lubią najbardziej. Przednia owiewka uległa poważnej zmianie stylistycznej. Przede wszystkim, znajduje się wyraźnie niżej, co daje jeszcze większe wrażenie bojowości. Futurystycznie wygląda nowy kokpit rodem z MotoGP. Wszystko wyświetlane jest cyfrowo na pomarańczowym tle. Co ważne, kąt nachylenia całego kokpitu możemy regulować w trzech pozycjach. Niby banalne, a jakże praktyczne. Wysoki, głęboko wyprofilowany zbiornik paliwa to kolejna rzecz, która cieszy oko. Niższe, niż w poprzedniku siedzenie ładnie komponuje się z przeprojektowanym tyłem motocykla. Z- posiada niż u poprzednika minimalistyczny zadupek.
Co natomiast nie powinno znaleźć się , to obicie kanapy a'la Pyton, po prostu WIOCHA!!!
Podsumowując:
Jestem mega, mega pozytywnie nastawiony !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:15, 17 Maj 2010    Temat postu:
Widzę,iż zdania są podzielone,a w zasadzie doznania!Wiem,że kolega czester nie należy do tych co jeżdżą "powoli",natomiast nie znam osobiście innych testujących
(czy dzidują,etc),więc nasuwa się pytanie:czy faktycznie sprzęt (Z1000) jest godnym następcą "Z" gatunku,czy też jest to zupełnie inny wytwór "zielonych" mający po prostu wprowadzić nowy styl w klasie dużych golasów.Czas pokaże czy sprawdzi się jako "miejski huligan",tak jak jego poprzednicy?!
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:25, 17 Maj 2010    Temat postu:
mihoo napisał:
Widzę,iż zdania są podzielone


I będą zawsze ,co kierownik o inna opinia , zresztą tak samo jest z samochodami.Dla niektórych będzie oh,ah a dla innych ehh szkoda gadać Smile
Powiem tylko, że sam zapisałem się na jazdę próbną na Z1000 i się zobaczy jak to będzie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:32, 18 Maj 2010    Temat postu:
Ja się zachwycałem nowym zetem na zdjęciach. jak go zobaczyłem na żywo to mi się nawet jazdy próbnej odechciało. poprostu mi sie nie podoba w przeciwieństwie do wszystkich poprzednich zetów. nowy zet zrobił na mnie wrażenie delikatnego plastikowego na dodatek według mnie ma za małą dupę zaczyna mi przypominać fz-1 N ale tak jak wyżej już jest napisane ile osób tyle zdań każdy ma prawo do swojego i wiem że wiele osób będzie zachwycona nowym zetem. jeśli bym musiał zmienić mojego zeta na coś innego to tylko b-king Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:40, 18 Maj 2010    Temat postu:
Ja też oglądałem kilka razy nowego Z1000 i kilka razy na nim siedziałem i też mi się troszkę plastikowy wydawał. Fakt pozycja jest bardzo wygodna moim zdaniem lecz nie wiem jak to będzie wyglądało na dłuższą metę Smile Dobre jest to że jest to zupełnie nowa konstrukcją którą mogą dopracować w następnym modelu za 100 lat Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:45, 18 Maj 2010    Temat postu:
Następny powiniem być agresywniejszy i masywniejszy moim zdaniem a do tego ze 140KM. było by fajne no i jakiś niewiarygodnie wysoki momęt obrotowy. pozatym lagi przednie w zecie to była zawsze ozdoba a tu je zamaskowali
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:52, 18 Maj 2010    Temat postu:
Ale fajnie wyglądają zaciski hamulcowe Smile Fakt bez tych plastików wyglądałby lepiej ale zawsze można je odkręcić Wink Dupeczka trochę mi przypomina Hanie CB1000R i z tego jestem zadowolony Razz co jeszcze hmmm ... ? aha zegary są paskudne moim zdaniem! Mogli by je zrobić w stylu poprzednika Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:03, 18 Maj 2010    Temat postu:
z zegarami sie zgadzam są do bani wolałbym już nawet analogowe. a po plastikach zostaną mocowania i jak to będzie wyglądalo Sad zaciski są super tu się również zgadzam Felgi by mogli jakieś konkretniejsze zrobić no i fajnie by bylo zrobić szerszą gymę z tyłu np 205/50/17 było by bosko

Ostatnio zmieniony przez juby dnia Wto 9:04, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:45, 18 Maj 2010    Temat postu:
ja mam wrażenie że nowe (kolejne) modele nakedów przestają wyglądać jak nakedy natomiast coraz bardziej przypominają sporty. Są coraz bardziej zabudowane, coraz więcej plastiku a tym samym mniej widocznych bebechów. A przecież w nakedzie właśnie o to chodzi żeby wszystko było na wierzchu...
Porównajcie sobie pierwszego Z do tego najnowszego...
Nowy Z jest ładny (przynajmniej na fotkach bo na żywo jeszcze nie widzialem) ale plastiku tam nie żalowali.

Juby jakby dali gume 205 na tył to chyba by wogole nie skręcał taki sprzęt Wink


Ostatnio zmieniony przez sebasbox dnia Wto 9:47, 18 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:51, 18 Maj 2010    Temat postu:
Wogole nowe motocykle sa coraz bardziej futurystyczne i co za tym idzie bardziej obudowane tymi plastikami. W razie szlifu to sie nie wyplacisz za czesci bo tyle jest tego gowna. Chociaz nie powiem podoba mi sie nowy Zet Razz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:30, 18 Maj 2010    Temat postu:
sebasbox napisał:


Juby jakby dali gume 205 na tył to chyba by wogole nie skręcał taki sprzęt Wink


b-king suzuki ma taka gumę i skręca Smile kiedyś gumy na motocyklach były niewiele szersze niz w rowerach i nie wyobrazano sobie szerszych teraz mamy szerokie a mi sie szersze mażą podoba mi sie np. tuning tyłów w motocyklach w stanach zakładaja wtedy tylne gumy nawet w szerokości ponad 250. może Zieloni sie nawrócą i następny model będzie naprawde nakedem prawsziwym ulicznym bandytą
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebasbox
Znajomy



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:16, 18 Maj 2010    Temat postu:
Rzeczywiście B-King ma szzeroką gumę bo 200mm.
Wydaje mi sie jedank że wraz z zwiększaniem szerokości będzie musiało iść zwiększenie profilu, inaczej kapeć stanie się zbyt płaski i moto naprawdę przestanie skręcać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juby
Moderator



Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 1023
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa / Skierniewice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:20, 18 Maj 2010    Temat postu:
możesz mieć rację co do tego profilu, to był by mało sympatyczny efekt na zakręcie:) kierownica skręcona a on jedzie prosto ale opona by sie nie zużywala tak szybko jak by jeżdzić tylko po prostej bo tych prostych w polsce nie za wiele mamy Smile he he
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 9 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin