Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Wady i zalety nowego modelu z1000sx 2017
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:13, 28 Cze 2017    Temat postu:
damiang napisał:
Możesz jeszcze sprawdzić podobne modele typu Yamaha FJR 1300, ale nowa z 6-ciobiegową skrzynią + komputerami to koszt ponad 80 kafli ;/


Nie koniecznie. do 40k dostanie ładną fujarkę z 2014-2015 z kuframi bocznymi. skrzynia 6 została wprowadzona bo ludzie marudzili że co to za tourer który nie jedzie 250km/h jakby miało to jakies mega znaczenie w turystyce. a powiem że momemt w piecu yamahy jest tak duży że ze świateł z moim SX-em idzie łeb w łeb tak więc myslę że kwestie elastyczności przy wyprzedzaniu itp sa zupełnie zadowalające.

ja tak samo myslę że jak już przyjdzie mi kiedyś wreszcie zacząć realizować przysługujący mi urlop w pracy to przesiąde się na taką FJR lub GTR Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Znajomy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:54, 28 Cze 2017    Temat postu:
własnie SX ma to do siebie, że i wjedziesz tym w miasto bo jest dość kompaktowe oraz na traske bo wrzucisz kuferki i idzie jedno połączyć z drugim.
FJR i GTR to kolosy...
Dlatego coś innego bardziej kompaktowego co przychodzi mi do głowy to tylko hayka.
Jednakże jak widze tą mikro szybke SX-ową i dość wyprostowaną pozycje, to mam wrazenie że wiatr pizga tak samo jak w nakedzie..


Ostatnio zmieniony przez Milovic dnia Śro 14:56, 28 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1407
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:24, 28 Cze 2017    Temat postu:
Milovic napisał:
Jednakże jak widze tą mikro szybke SX-ową i dość wyprostowaną pozycje, to mam wrazenie że wiatr pizga tak samo jak w nakedzie..


Pizgac pizga ale na pewno nie tak jak na nakedzie. SXem mozesz smialo leciec 170-180km/h i nie odczuwasz tego. Oczywiscie kwestia tego jaki kto jest wysoki.
Ja majac 1,72cm. szybe mam na 2 poziomie i moge ciąc te 170-180 i nic wielkiego sie nie dzieje a na nakedzie to .... no nie ma co porownywac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d2wid2




Dołączył: 25 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lodz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:15, 28 Cze 2017    Temat postu:
damiang napisał:

Ja podtrzymuję to, co pisałem od samego początku - w zestawieniu cen poprzedniego modelu i tego nowego, za dużo sobie wołają za nowego SX'a. Moto świetne, ale nie za taki pieniądz Smile

A wiesz może ile kosztował nowy SX z absem lub bez w 2013 roku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:28, 29 Cze 2017    Temat postu:
No FJR czy GTR odjadą SXowi - to pewne, moment jak w ciężarówce Smile Ale to są duże moto, na wałach - nieco wyższa liga turystyki i większy problem w mieście, dlatego na razie sobie odpuściłem.

Dla mnie Hayka odpada jako turystyk z prostego powodu - pozycja. Tam się jednak leży i nadgarstki dostają po dupie. No i druga sprawa, że Hayka czy ZZ wyglądają mega tragicznie z kuframi (wszystkie moto wyglądają z kuframi tak se, ale jednym to bardziej pasuje, innym mniej - Hayce zdecydowanie mniej).


Co do wiatru w SX - na oryginalnej szybie nie poszalejesz, ale po wymianie na coś pełniejszego idzie jeździ sprawnie. W dalszej turystyce nie potrzebujesz latania po 200+, ja tam wylatuj w trasę i utrzymuję prędkość 140-160 max - wtedy SX dobrze chroni przed wiatrem. Gorzej jest przy wyższych prędkościach, ale to jak mówiłem - jak chcesz latać bez żadnego podmuchu, to tylko kolosy typu GTR zapewnią dostateczną ochronę całego ciała i nóg (nie chodzi tylko o kask, bo np taka nowa Africa też fajnie chroni głowę przed wiatrem, ale gorzej już z barami) Także SX pod kątem wiatru nie do końca jest jak naked Smile

Co do cen - model 2014-2016 oscylował w granicach 51,5 - 54 tysie (wersja zwykła, tourer + 2 tysiaki). Obecny to chyba 61 tysi + 3 za tourera, także różnica jest spora. Przedlift kosztował chyba podobnie, jak model 2014-2016. Kurcze teraz nie pamiętam, jeszcze kilka miesięcy temu na kawasaki.pl szło sprawdzić wszystkie archiwa - malowania, ceny itd każdego modelu od 2012 roku, teraz pousuwali ceny Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:05, 05 Lip 2017    Temat postu:
Czy ktoś z was próbował rozpalić swoje moto z tzw "pychu" Wczoraj miałem taką sytuacje że rozładowałem aku i z braku chęci dobierania się do niego postanoewiłem na starą sprawdzona metodę.
Oczywiście pięknie odpalił z dwójki ale elektronika mi zwariowała. ABS, KIBIS zaczeły migać, olejarka wali olejem jak z kranu....strach pomysleć co więcej. Po zgaszeniu i odpaleniu z rozrusznika wszytko wróciło do normy(może oprócz olejarki ale ja sprawdzę dziś)
jeżeli to tylko mój przypadek to kwalifikuje to jako wada modelu 2017.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebok
Świeżak



Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:09, 05 Lip 2017    Temat postu:
Jak masz niskie napięcie akumulatora w aucie, to też niektóre systemy nie działają. Dlaczego w motorze ma być inaczej? Znajdź przyczynę rozładowania, a nie pisz pierdół, że po wystąpieniu usterki (rozładowany aku i odpalanie na pych) występują inne usterki...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:27, 05 Lip 2017    Temat postu:
drobny napisał:
Czy ktoś z was próbował rozpalić swoje moto z tzw "pychu" Wczoraj miałem taką sytuacje że rozładowałem aku i z braku chęci dobierania się do niego postanoewiłem na starą sprawdzona metodę.
Oczywiście pięknie odpalił z dwójki ale elektronika mi zwariowała. ABS, KIBIS zaczeły migać, olejarka wali olejem jak z kranu....strach pomysleć co więcej. Po zgaszeniu i odpaleniu z rozrusznika wszytko wróciło do normy(może oprócz olejarki ale ja sprawdzę dziś)
jeżeli to tylko mój przypadek to kwalifikuje to jako wada modelu 2017.


Kurde, w roczniku 2017 padnięte aku? Prędzej stawiam, że gdzieś Ci prąd ucieka i dlatego Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:01, 05 Lip 2017    Temat postu:
Zrobiłem to własciwie przrez nieuwagę. i z AKU wszystko jest ok. Raczej chciałem zwrócic uwage na elektronikę i zawirowanie wokoło niej.
wnioskiem z doświadczenia jest nie obciążanie akumulatora do granic mozliwości, bo będa problemy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jackas
Świeżak



Dołączył: 25 Maj 2017
Posty: 129
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:28, 05 Lip 2017    Temat postu:
Akumulator jest niezbędny w samochodach/motocyklach wyposażonych w elektronikę ponieważ stabilizuje napięcie, które z alternatora wychodzi wyprostowane na prąd stały ale pulsujące. Dlatego przy rozładowanym aku możliwe, że nie zdołał "stłumić" tętnięć napięcia i elektronika zwariowała - może to doprowadzić czasem do uszkodzeń. Ta olejarka to do łańcucha?
W standardzie jest nowego sx czy dołożona?
Jeśli ma osobny sterownik to mógł paść.

Ogólnie akumulator rozładowany pobiera duży prąd przy ładowaniu, ale rozładowany całkowicie akumulator żelowy czasem nie chce "wstać". Miałem tak dwa razy przy quadzie przez nieuwagę został przekręcony kluczyk i żarówka pozycyjna rozładowała aku do zera. Po podłączeniu do prostownika nie pobierał żadnego prądu i myślałem że już do wyrzucenia ale po kilkunastu godzinach zaczął się ładować. O dziwo po dwóch takich akcjach aku jest w świetnej kondycji nawet zimą (quad czasem pod wiatą stoi) kręci jak nowy.

Wracając do tematu - jeśli rozładowane aku nie pobierało prądu do ładowania lub bardzo mały to wystąpiło to wspomniane wcześniej "tętnienie" napięcia.


Ostatnio zmieniony przez jackas dnia Śro 15:38, 05 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Bywalec



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:11, 05 Lip 2017    Temat postu:
drobny napisał:
Zrobiłem to własciwie przrez nieuwagę. i z AKU wszystko jest ok. Raczej chciałem zwrócic uwage na elektronikę i zawirowanie wokoło niej.
wnioskiem z doświadczenia jest nie obciążanie akumulatora do granic mozliwości, bo będa problemy.


Ale podaj szczegóły jak to się stało, że padł aku w nowym modelu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:53, 06 Lip 2017    Temat postu:
Zapewne zostawił na włączonych światłach albo awaryjnych, lub jakiś dodatek jest podłączony tak, że mimo niepracującego moto pobiera prąd Smile Ale to niech wypowie się właściciel.

Ja mam u siebie sporo elektronicznych dodatków, ale każdy jest wpięty do stacyjki. Założenie było proste - gdy moto nie pracuje, nie pracują też dodatki. Kwestie bezpieczeństwa i uniknięcia problemów z aku przy dalszych podróżach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:42, 06 Lip 2017    Temat postu:
Przez nieuwagę na podjeźdze w domu zostawiłem na włączonej stacyjce. i światła rozładowały Aku. szkoda że nie ma funkcji wyłączania świateł z opóźnieniem jak to jest w samochodach.
Ogólnie to co piszecie powyżej to prawda że zanik napięcia może powodować błędy w sterownikach elektroniki.
tylko gdzie podziały sie czasy kiedy większość MZ lub Jawek rozpalało się z rozpędu Smile
Dla mnie jest to teraz mała przestroga że jak będe na dalszym wyjeździe pod namiotem albo w chorwacji nie dam już żonie ładować laptopa z zapalniczki....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:13, 06 Lip 2017    Temat postu:
Pewnie jest możliwość ale musisz zamontować moduł. Znowu kilka stówek plus robocizna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:44, 16 Lip 2017    Temat postu:
Na wielki plus po powrocie z Europy spalanie,tankowałem co 200 mil predkosc od 75-90 mil nowa owiewa super (zapisać do plusów ) swietnie chroni od pędu,minus - dupsko boli w siodle mysle o gelowym siedzisku,cała trasa super spędzona nic sie nie stało -4200 mil przejechane Kawasaki sx super uniwersalny sprzęt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin