Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 3gen vs 4gen
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bebok
Bywalec



Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 100
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 1:22, 11 Wrz 2017    Temat postu:
Może jakiś KTM? Mam 990 smt i lepiej mi się na nim jeździ jak sx-em. Silnik jest dziki i szybko wchodzi na obroty, nie ma abs, hamulce są lepsze, skrzynia choć ma ciut większy skok jest lepsza, waży 200kg, jest podatny na modyfikacje (po modach na kole jest tyle co z1000). Jest wygodniejszy, całkiem zwinny, a z wydechem Dominator sieje terror gdzie tylko się pokaże Very Happy Wjedziesz tym na pole i na tor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Aktywny



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 19:30, 19 Wrz 2017    Temat postu:
Dziwne co piszesz, stestuj speed tripla i zobaczymy.
Co do bmw to prawda, nie moglem nadazyc za 1000xr

Dicio ciekawy filmik, ale az taka roznica miedzy I a IV gen?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Zetofil



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1513
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:05, 20 Wrz 2017    Temat postu:
Very Happy ponad 7tyś. i zecik dostaje kopa ale kolega avator odpuścił przy jakiś 200 i z stąd ten efekt
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vale_46
Aktywny



Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 174
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:10, 21 Wrz 2017    Temat postu:
Ja miałem okazję testować tuono V4 (wspomniane na początku wątku).
Nie wiem czemu autor mówił o lepszym prowadzeniu...Może jest nieco lepiej ale siedzi się w dziwnej pozycji...ni to ścig...ni to naked. Aprilia to dziwny mało użyteczny sprzęt...nafaszerowany elektroniką, z której i tak niewiele bym korzystał bo różnice w nastawach ledwo wyczuwalne. Pierwszy bieg do 140kmh...po mieście jeździ się praktycznie na jedynce, bo elastyczność łapie od 60kmh. 250kmh można jechać ale łeb urywa...
Dla mnie to zabawka dla bogatych, żeby polatać po średnio szybkim torze i pohuczeć pięknym (faktycznie) brzmieniem...
Zetor jest 2x bardziej uniwersalny, lepiej startuje z miejsca, wygodniej się siedzi...i lepiej wygląda we wszystkich generacjach od tuono. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1242
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:11, 22 Wrz 2017    Temat postu:
Wszystkie twory typu Aprilia, Ducati, KTM, Moto Guzzi, Buel a nawet Harley etc to motocykle bardziej do szpanu - dają wiele frajdy i są nietuzinkowe, ale z funkcjonalnością (a często też niezawodnością) nie mają nic wspólnego. Jako drugie moto idealne, ale do codziennej jazdy czy dalszej turystyki w życiu bym nie wybrał Smile

Konie pociągowe, niezawodne i funkcjonalne to dla mnie czwórka z Japonii (Kawasaki, Suzuki, Honda, Yamaha) + BMW i Trampek, nic więcej Smile Owszem, modele, których na pęczki na całym świecie, ale to też mówi samo za siebie. No a jak ktoś chce się powyróżniać z tłumu, to jednak trza iść w egzotykę i pogodzić się z nie zawsze sprawdzonymi rozwiązaniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Aktywny



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 7:19, 22 Wrz 2017    Temat postu:
hm... no nie wiem, dla mnie Zet to też taki szpanerek, może mniej napompowany elektroniką, ale jednak też dosyć rzadki sprzęcik

Daleko nie polecisz, raczej dookoła komina, więc z ta wygodą to nie przesadzajcio

Dicio no własnie też tak mnie sie zdawało, że nie je taki zły
Co prawda ostatnio z MV Agustą przerżnąłem, ale fz1 wciąga nosem Razz

Najgorzej wystartować z tej 1, trza wystroić chyba:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1242
Przeczytał: 30 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:19, 24 Wrz 2017    Temat postu:
pavlacos napisał:
hm... no nie wiem, dla mnie Zet to też taki szpanerek, może mniej napompowany elektroniką, ale jednak też dosyć rzadki sprzęcik


Ja mam odmienne wrażenie, właśnie Zetów spotykam od groma Smile I co mnie cieszy, coraz więcej też w wersji SX Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rat
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 98
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:36, 30 Wrz 2017    Temat postu:
Dalej sobie czytam i szukam, z proponowanej trójki odrzuciłem streetfightera1098 , ponieważ czytałem test na 50 tys. 1098 i słabo wypadł. Ducati jest jak gwiazda porno- chciałbys ja ruchac ale nie wziąłbyś za zonę. Coraz bardziej skłaniam sie ku nowemu zetowi, BMW tez sobie odpuszczam, bo jest chyba drogi w serwisie. Ktm mi sie nie podobają jedynie super duke 1299 ale sa droższe od zeta. Jeszcze mam taki trochę dziwny pomysl nad zzr1400.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kopi800
Aktywny



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 177
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:49, 01 Paź 2017    Temat postu:
rat napisał:
Dalej sobie czytam i szukam, z proponowanej trójki odrzuciłem streetfightera1098 , ponieważ czytałem test na 50 tys. 1098 i słabo wypadł. Ducati jest jak gwiazda porno- chciałbys ja ruchac ale nie wziąłbyś za zonę. Coraz bardziej skłaniam sie ku nowemu zetowi, BMW tez sobie odpuszczam, bo jest chyba drogi w serwisie. Ktm mi sie nie podobają jedynie super duke 1299 ale sa droższe od zeta. Jeszcze mam taki trochę dziwny pomysl nad zzr1400.


ZZR 1400 jest fajny, miałem go przed SX-em, ale głównie na autostradę lub szybkie winkle. Jeżeli jeździsz dużo po normalnych lub ciasnych drogach i w węższych zakrętach tudzież po mieście, to raczej frajdy nie będzie, bo to ciężki sprzęt. Pozycja jest też bardziej pochylona, jak na supersporcie. Oczywiście mocy jest ogrom, szczególnie w modelu do 2012.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Aktywny



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 9:36, 02 Paź 2017    Temat postu:
rat napisał:
Dalej sobie czytam i szukam, z proponowanej trójki odrzuciłem streetfightera1098 , ponieważ czytałem test na 50 tys. 1098 i słabo wypadł. Ducati jest jak gwiazda porno- chciałbys ja ruchac ale nie wziąłbyś za zonę. Coraz bardziej skłaniam sie ku nowemu zetowi, BMW tez sobie odpuszczam, bo jest chyba drogi w serwisie. Ktm mi sie nie podobają jedynie super duke 1299 ale sa droższe od zeta. Jeszcze mam taki trochę dziwny pomysl nad zzr1400.


hm ... ducati słąbo wypadł, to ciekawe co piszesz, bo to chyba najlepsza propozycja jaką przeczytałem - zjada większość motków i jest piękny, no a to tanie nie będzie - zresztą zadbany to każdy jest dobry
w przyszłym roku szwagier będzie wciągał (lub ten mniejszy 848) to opiszę co je na rynku
no i se pojeżdżę nie będę musiał kupować Very Happy

zzr 1400 to nie wiem do czego jest ten motocykl, podpalałem się też na niego ale odpusciłem
rozmawiałęm z użytkownikami. Jazda tylko pon 100km/h nei istnieje, pyk i 200km/h, ciężko tu kontrolować małe prędkości, czysty zapierdalacz autostradowy.
Taki hyper turystyk i weź tu żonę zabierz - kuksańce co chwila Razz

(jakby co kolega z forum sprzedaje zzr 2007r salon PL , zdjęte motylki, rapidbike ogólnie dopasiony)

k1300 też turystyk, w zakrętach słabawy - proste i autostada to jego żywioł

ja polecam zeta, mnie mój bardzo pasuje, wkurwia mnie czasami, ale daje tyle funu że nie zamieniłbym go na nic innego -traskę od biedy też ogarnie (no ale I gen to chyba taka nieokrzesana je)

tej 3 generacji bym spróbował, bo też mi się bardzo podoba, więc może skup się na Z ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rat
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 98
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:26, 02 Paź 2017    Temat postu:
Kopi widziałem te ogłoszenie na necie i forum zzr gdzie tez jestem zarej, bo czasem sa fajne info i ogłoszenia, lepiej kupić od kogoś z forum jak handlarza. To fakt. Jeżeli bedzie dostępny po nowym roku to i sie odezwę do tego kolegi. Pavlacos, właściwie to chyba zrobie tak, ze poczekam do lutego, bo doszedłem do wniosku, ze nie będę kupował teraz moto zeby tylko stało i traciło na wartości. No chyba ze znajdzie sie jakaś fajna oferta. Kierunkuje na zeta i zzr i będę musiał chyba spróbować i jednego i drugiego. Zet IV gen, zzr I i II w zależności od ceny. Oscyluje na +\- 30k jak cos bedzie fajnego za 25 tez kupie a jak sie najaram to wiecej tez moze być. Co do zzr tak właśnie mi sie wydaje ze w zakrętach i miescie to szkaradny, a zet zwinny. A to lubię. Lubię krótkie moto, zwinne i z pizda. Gdzie koło samo sie pcha do góry. Ale jednak plastiki na trasie sa fajne No i zzr ma swego rodzaju wygląd. Jak latam po Europie to zawsze z daleka widzę ze po drugiej stronie bany leci zzr. Kot
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Aktywny



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 9:13, 03 Paź 2017    Temat postu:
dokładnie bez spinozy, na spokojnie coś się trafi

osobiście uważam że nie ma co się podpalać na jeden konkretny model, bo to nie stara, tylko zawsze można zmienić bez konsekwencji:P
poza tym zawsze się idzie na jakieś dziwne kompromisy

też coś bardzo powoli szukam, ale ja mam rozstrzał jak z rzymu do krymu Smile

wstępnie miałbyć vfr, (zzr odpadł bo mnie przeraża, a haya brzydal, no i gdzie tym pojeżdzić ?), najbardziej się skłaniam do gsx-f 1250 lub nawet kawasaki nomad (mógłbym na czilu pojeżdzić ze starym i dzieciaka czasem zabrać)

ale wiecie jak to jest oglądasz te czopki a nagle na stronce zostaje tylko warrior, intruz 1800 i meanstreak - jak to jest Very Happy

oczywiście przy założeniu że zizi zostaje Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rat
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 98
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:20, 03 Paź 2017    Temat postu:
U mnie w klubie są 3 warriory, No maja moc te motury. Jeden jest nawet na sprzedaż z PC i kominami bub. Zmieniona kiera i inne za 25 tys.zl lub 6 tys f Lub zamiana na gtr. Moto jest w uk (kupiony w pl i tu zarejestrowany ale kumpel tam siedzi i sobie tam go wywiózł podobnie jak Hondę stunt i r1 z 2013) jakbyś chciał to z czystym sumieniem mogę polecić. Nie ma problemu aby moto z huk przywiezdz w dowolne miejsce w kraju. Warrior ma jaja

Ostatnio zmieniony przez rat dnia Wto 14:22, 03 Paź 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Aktywny



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:09, 03 Paź 2017    Temat postu:
Spox thx. Staram sie uspokoic mysli i pozostac przy tym turystyku
Juz ja wiem jak bym jezdzil tym warriorem spokojnie:P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ahmed
Zaglądacz



Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 13
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:19, 04 Paź 2017    Temat postu:
Panowie a coś więcej o k1300r/k1200r możecie powiedzieć nie zależy mi na porównaniu do Zeta tylko czy ktoś mógłby opisać wrażenia jak tym się lata na codzień po mieście? To że długi i ciężki to wiem Very Happy

Dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin