Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 3gen vs 4gen
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GabiR1
Zaglądacz



Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:01, 23 Lip 2017    Temat postu: Z1000 3gen vs 4gen
Siemanko. Zamierzam kupić swojego 1 nakeda ale moje pojęcie o golasach raczej jest nikłe także prosiłbym o pomoc:) interesuje mnie 3gen lub 4gen Zeta i potrzebuje info na temat tych Moto która konstrukcja jest lepsza:) zaznaczam że przez 12 jeździłem tylko na sportach i to szczególnie litrowych więc moc, prowadzenie będzie miało spore znaczenie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Bywalec



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 135
Przeczytał: 25 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:54, 23 Lip 2017    Temat postu:
No to szukasz u złego producenta Wink jak szukasz mocy i dobrego prowadzenia to proponuję BMW S1000R albo Aprilia tuno v4 o wiele lepszy wybór niż Z1000 3 lub 4 generacji Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Aktywny



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 201
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:28, 23 Lip 2017    Temat postu:
a wiesz o ile są droższe??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Aktywny



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 226
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:41, 24 Lip 2017    Temat postu:
Hej,
ja dosiadam 3 generacji, i dla mnie bomba jeżeli chodzi o nakeda, sposób oddawania mocy i moment dostępny od niskiego zakresu obrotów to to co lubie w tym motocyklu.
Nie miałem okazji przejechać się na 4 generacji ale widziałem go z bliska jak był u nas w serwisie i musze powiedzieć ze z wyglądu wydaje się dużo mniejszym motocyklem, i wiem ze bym go nie kupił własnie z tego względu.

Jeżeli chodzi o moc to nie sądzę, żeby mozna było wyczuć jakaś znaczną róznicę między tymi dwoma motocyklami. Myślę, że oba modele to bardzo udane konstrukcje, właściciele zarówno 3 jak i 4 gen chwalą swoje maszyny więc myśle, że powinienes sugerować się tym co bardziej Ci sie podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GabiR1
Zaglądacz



Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:54, 24 Lip 2017    Temat postu:
Co do BMW to może i jest lepszy ale nie dam 40 koła za Moto no sorry, może jak stanieje nie chcę mieć z tylu głowy przy jeździe jego ceny;) co do Aprilii to raczej martwię się o serwis jego elektroniki neo każdy potrafi to ogarnąć...myślę jeszcze o speedzie najlepiej w wersji se. Jeździłem wczoraj Zetem z 11 roku i powiem wam zrobiłem tylko 10 km i jak narazie mi bardzo pasuje zobaczymy jak dojdzie do jazdy testowej. Bylem oglądać 2 sztuki podrzucę wam zdjęcia:)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A to jest mój jeszcze aktualny sprzęt: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MMisiek
Zetofil



Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 547
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:55, 24 Lip 2017    Temat postu:
Jeździłem wszystkimi generacjami. 3 generacja rewelacja fajnie oddaje moc fajnie sie prowadzi i siedzi wygodnie. 4 generacja prowadzi sie jak rower. jest mniejsza co zarazem zwinniejsza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Milovic
Aktywny



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 226
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:30, 24 Lip 2017    Temat postu:
no to własnie ja posiadam identycznego jak ten z pierwszego foto, tylko bez zielonych gmoli, i zastanawiam się czy nie będe go sprzedawał na rzecz SX'a. Na tym z 4 generacji wygladasz jak na psie a nie jak na koniu:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GabiR1
Zaglądacz



Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przemyśl
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:58, 24 Lip 2017    Temat postu:
Tylko ten 4 gen. to ma czarne lagi i w ogóle jest od handlarza a raczej powinny być złote muszę poczytać więcej o tym modelu ale fakt jest wizualnie mniejszy mimo że waga taką sama...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Timon
Świeżak



Dołączył: 16 Mar 2017
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:50, 24 Lip 2017    Temat postu:
ee tam włoszczyzna jest dobra do zupy Razz motocykl powinien być japoński a samochód amerykański Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Moderator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6060
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:00, 24 Lip 2017    Temat postu:
Reasumując jesteś wysoki bierz 3gen,jeżeli niższy to rzuć monetą,ponieważ to ten sam motocykl tylko w innej szacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Zetofil



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1513
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:54, 24 Lip 2017    Temat postu:
No i wszyscy macie rację z tym że kawasaki 4 gen. nie raz po prostu znika
https://youtu.be/Tn5lezkLUhs
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rat
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 98
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:46, 10 Wrz 2017    Temat postu:
Siemanko. Dawno mnie tu nie było. Najstarsi z plemienia moze pamietają 😀 Miałem zeta 1 gen. Potem sie przesiadłem na triumpha sprinta st 1050. I wiecie co... Strzał w nogę. Triumphy sa do bani, niby 125 km a zet 127 a w rzeczywistości przepaść. Zawieszenie gorsze, heble gorsze, a niby rewelacyjny silnik z liniowa mocą nie ma jaj. I teraz wracam do czegoś z jajami. I dlatego wróciłem tu ponieważ myśle o zecie 4 gen, trzecia tez mi sie podoba wiec ew. Moze być. Ale w tej cenie rozglądam sie jeszcze za ducati Streetfighter 1098 lub BMW k1300r. I pytanie do was czy ktoś gdzieś kiedyś ujezdzal te sprzęty lub latał na zecie a koledzy na tamtych sprzętach i gdzieś na drodze sie razem latało i moze odnieść zeta do tamtych konstrukcji?
Co do BMW to wydaje mi sie ze jest to taka lokomotywa, mocna ale ciężka, a ducat znów zbyt hardkorowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebok
Bywalec



Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 100
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:07, 10 Wrz 2017    Temat postu:
Do jakiej jazdy chcesz motor? Turystyka czy na miasto lub coś bardziej uniwersalnego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rat
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 98
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:24, 10 Wrz 2017    Temat postu:
Ogólnie wiadomo ze do zapier... Na miasto i poza nim, przynajmniej raz w roku jedziemy z klubem gdzieś dalej, np Zakopane. Z Pomorza jest to kawałek drogi. Ale wymyśliłem ze ja nie potrzebuje kufrów bo będę sie pakował do innych co je maja haha w jednym zarekwiruje1 kufer i mi starczy. Do turystyki był sprint st, ale za taka turystykę to ja dziękuje. Nuda. Wiem ze zet ma jaja i fajnie lata, Streetfighter i k1300r tez maja duzo mocy i obiecują fajne doznania. Komfort schodzi na drugi plan. Z reszta zet tez go nie ma. No i plastiki mnie znudziły dlatego sx nie wchodzi w grę. Nie biorę uwagę innej japońskiej marki bo sercem jestem za kawasaki, jednak jeszcze Europa mnie kręci (poza triumpfem nie polecam, przereklamowane w artykułach, a goście co maja triumpha pocieszają sie ze fajne bo nie latali lepszymi np zetem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Zetofil



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1513
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:44, 10 Wrz 2017    Temat postu:
Very Happy No mam porównanie z BMW a z 1000 IV
Więc tak co tu porównywać napiszę tak szybko
na prostych normalnie wciągał mnie nosem zecik nie miał żadnych szans Shocked
ale potem zaczęły się winkle i tu muszę powiedzieć że normalnie musiałem czekać Shocked
Przy jeździe gdzie jest sporo manewrowania BMW nie ma szans do zeta na winklach wchodzi ociężale nie ma tej elastyczności co zet brak elegancji
szybkie manewry między autami BMW odpada
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Ogólne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin