Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kawasaki Z1000 2014 nowy model (duży serwis)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:55, 10 Sty 2017    Temat postu:
drobny napisał:
Zapomniałeś napisać czy sprawdzasz naciąg pod obciążeniem motocykla czy bez. A to jest bardzo ważne!


Moto ma stać na kołach, jak go stworzono w fabryce - bez żadnego sadzania pasażera i innych cyrków Smile W sumie to jeszcze nigdy nie spotkałem się z modelem moto, którego producent kazałby mierzyć i ustawiać naciąg pod obciążeniem motocyklisty/pasażera.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwysdz1981




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 1:33, 13 Sty 2017    Temat postu:
Witam ponownie. Kupilem caly zestaw napedowy do swojej Kawy Z1000.
Ja w oryginale mam 43 zeby z tyłu a przyszlo mi 42. odeslac czy nie bedzie czuc znacznej różnicy na przyspieszeniu??
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:35, 13 Sty 2017    Temat postu:
siwysdz1981 napisał:
Witam ponownie. Kupilem caly zestaw napedowy do swojej Kawy Z1000.
Ja w oryginale mam 43 zeby z tyłu a przyszlo mi 42. odeslac czy nie bedzie czuc znacznej różnicy na przyspieszeniu??
Pozdrawiam


jak zamawiałeś 43, to powinieneś dostać 43. Jeden ząb w tą czy w tą to wcale nie taka mała różnica. Będziesz miał większe przekłamanie na liczniku i mniejszego kopa od dołu, za to wzrośnie V/max (mowa o zmianie zębów z większej na mniejszą) Smile Może nie aż tak drastyczne, ale jednak coś odczujesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rosol
Bywalec



Dołączył: 23 Maj 2016
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:25, 13 Sty 2017    Temat postu:
43 zęby są w z1000 a w SXie 41
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lubon
Bywalec



Dołączył: 04 Sie 2011
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pabianice - łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:55, 13 Sty 2017    Temat postu:
ja bym zostawił bo przy tej ilości zębów długość łańcucha jak dobrze pamiętam jest taka sama moto będzie dłuższe na biegach speed w górę silnik ma potencjał ale gdybyś odsyłał do wymiany to rozważ przełożenie sx ale decyzja należy do Ciebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwysdz1981




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 10:57, 13 Sty 2017    Temat postu:
Ok dziekuje. Kupilem sama zebatke na 43 zeby nie wielki koszt a ze mieszkam w Irlandii to wole kupic nowa zebatke, mniej wyjdzie niz odeslanie Very Happy . Sam dalem ciala bo nie zapytalem o tyl zebatke Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin