Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kawasaki Z1000 2014 nowy model (duży serwis)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwysdz1981




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 20:47, 06 Sty 2017    Temat postu: Kawasaki Z1000 2014 nowy model (duży serwis)
Witam. Niedawno kupiłem Z1000 z 2014 roku z przebiegiem 15000km i chciałem zrobic duży serwis
Chciałbym uzyskać informacje od was Panie i Panowie
1. Kompletny napęd DID gold 15/43
2. Filt powietrza K&N
3. Olej Motul 7100 10w40 plus filtr
4. Klocki przód i tył EBC
5. Świece CHampion lub NGK irydowe
6. Jaki polecacie wyświetlacz biegów

Oponki już zmienione na Pirelli Angel

Czy te części które wymieniłem są dobre, ewentualnie jakieś wasze propozycje.
Dziękuje i pozdawiam


Ostatnio zmieniony przez siwysdz1981 dnia Pią 20:51, 06 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:17, 07 Sty 2017    Temat postu:
Very Happy akurat ten motocykl ma takie pie..........nięcie że co byś mu nie dał to nic na tym nie stracisz
olej mam v-300
świece irydowe
napęd mam dida 525
a co do wyświetlacza to jaki byś nie wsadził to i tak nie nadąży Very Happy
będzie miał lekkie opóźnienie
ale strasznie na początek się przyda
filtra nie zmieniałem z racji na lenistwo -raz na jakiś czas trza go myć i nasączać a ja nie mam na to czasu
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elf




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:05, 07 Sty 2017    Temat postu:
15000 i napęd do wymiany ? U stary ktoś go ciągał po drodze i to ostro . Co do filtra powietrza jeżeli nie masz porządnego tłumika ( dwóch) i innych Commander- ów to szkoda 375 + 15 pln koszt wysyłki . Co do opon to o Pirelli nie powiem ale Bridgestone s 20 evo dają radę 8000 km i do śmietnik 505 pln . Olej jaki nie zalejesz abyś na czas wymieniał . Co do świec irydowe będą dłużej działać. Natomiast co do klocków to odpowiem z doświadczenia w crossie wolę wymienić częściej klocki np za 250 pln niż tarczę hamulcową za 1000pln . Czyli klocki lepiej jakieś miękkie ( nie sportowe ) !!!
Wyświetlacz biegów średnio to wygląda jakaś kostka którą przykleja się gdzieś z boku a i tak w słoneczny dzień nic nie widzisz . P.S. Najwyżej zapniesz 7 a to szczęśliwa liczba .


Ostatnio zmieniony przez elf dnia Sob 19:08, 07 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwysdz1981




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Sob 19:24, 07 Sty 2017    Temat postu:
Witam i dziekuje za zainteresowanie. Naped nie jest jeszcze ostatni ale chce zrobic wszystko i dla siebie, takze naped tez pojdzie nowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elf




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:53, 07 Sty 2017    Temat postu:
To jeżeli podchodzisz do tego w taki sposób. U mnie też każde moto dostaje dożywocie;) . To nie wiem skąd jesteś ale proponuję Ci ten salon i serwis MonsterBike w Warszawie Łopuszańska 93 . U nich brałem motocykl i u nich serwisuję i jestem bardziej niż zadowolony. Na telefon można się umówić ceny też można się potargować. Ja do nich z Lidzbarka Warmińskiego jeżdżę 260 km bo mam dużo taniej niż w Gdańsku i np Ostródzie . Pozdrawiam serdecznie

Ostatnio zmieniony przez elf dnia Sob 19:56, 07 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwysdz1981




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Sob 21:43, 07 Sty 2017    Temat postu: siwysdz1981
Very Happy chce zeby moto smigalo bezawaryjnie Very Happy

Dzieki za namiary ale mieszkam w Irlandii, a moto ogarniam sam w miare mozliwosci Razz
Takze ta prace wykonam sam
Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam serdecznie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:23, 08 Sty 2017    Temat postu:
Very Happy Co do napędu to akurat w moim przypadku myślałem że nie umiejętnie chcę okiełznać " Bestię " i dlatego musiałem wymieniać napęd
jak najbardziej wymieniaj - u mnie też jakoś około 15/17 wytrzymał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:05, 08 Sty 2017    Temat postu:
Części spoko, wyświetlasz GiPro daje radę (ale i tak ma delikatne opóźnienia przy dynamicznej jeździe).

Co do napędu - zależy kto jak jeździ. Tak, jak pisze Dicio - jednemu wytrzyma 20-30 k turystycznej jazdy, inny zajeździ napęd w 15 - kwestia, jak często bawisz się momentem obrotowym i ile z jego potencjału korzystasz przy przyspieszaniu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elf




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:10, 08 Sty 2017    Temat postu:
Po czym poznajecie że kończy się napęd?
. Z mojego doświadczenia z crossem ( jazda cały czas w ekstremalnych warunkach. Piach kurz błoto woda trawy itp.), zwykły łańcuch nie wzmacniany potrafi się wyciągnąć tak o 0,5 cm w ciągu 4-5 h treningu .
. Zasada sprawdzenia łańcucha w crossie jest taka ( wszyscy tu czytaj w Lidzbarku Warmińskim tak robią) Stajesz z tyłu motocykla i łapiesz za łańcuch( tak jak byś chciał go zdjąć z tylnej zębatki jeżeli jesteś w stanie go odciągnąć od zębatki ku tyłowi to świadczy o rozciągnięciu łańcucha) i zaraz skończą się zębatki . Czyli czas na wymianę całego zestawu.
. Tą samą zasadę stosuję w Kawasaki z 1000 SX ale mogę się mylić. Chociaż po 12000 km na przeglądzie nie zwrócono mi uwagi na łańcuch. A zaznaczam że oryginalna opona Bridgestone s 20 wytrzymała 8000 km z czego 1400km to czas docierania. Ale to jest moje pierwsze moto na asfalt mogę się mylić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:00, 08 Sty 2017    Temat postu:
Very Happy Fajny sposób z tym ,że cross to nie Z Very Happy
wszystko jest inne
łańcuch się naciąga i to normalna rzecz nawet w rowerze , nie zawsze to oznacza
wymiane napędu Very Happy
- łańcuch odchodzi na 3/4cm trzeba go naciągnąć bez przesady
- przepchać motocykl o jeden obrót zębatki i sprawdzić
- wtedy jak łańcuch jest luźny lub za mocno naciągnięty oznacza że nie równo się wyciągnął i to jest czas na zmianę napędu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elf




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:35, 08 Sty 2017    Temat postu:
Tak masz racje jeżeli chodzi o naciąg łańcucha tzw ( luz) .Tylko ja napisałem może powtórzę" jak pociągniesz ręką łańcuch który przylega do tylnej zębatki ( nie z góry nie z dołu nie pomiędzy zębatkami bo tu jest właśnie luz o ktorym piszesz ) tylko jak byś chciał wyciągnąć łańcuch i dotknąć rejestracji!!!" Jeżeli łańcuch odchodzi od tylnej zębatki ( nie z góry nie z dołu tylko od strony rejestracji na 0,5 -1 cm to już jest do śmieci. Ponieważ jak masz zębatkę i przypuśćmy że ma ona 50 zębów to teoretycznie łańcuch oplata ją tylko na 25 zębach czyli jak pociągnę za połowę tych 25 czyli za 13 ogniwo i jestem w stanie odciągnąć ten łańcuch na tak krótkim odcinku to według mnie idzie do śmieci. Natomiast nie chodzi mi o tzw luz łańcucha bo to inny temat:)
Wiem że Z to nie cross i dobrze bo bym zbankrutował jak bym musiał co sezon cylinder tłok pierścienie i swożeń wymieniać i tam naciąg łańcuch robi się nawet dwa razy na dzień przesrane .


Ostatnio zmieniony przez elf dnia Nie 18:39, 08 Sty 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:59, 08 Sty 2017    Temat postu:
Alfiku królu złoty nie trzeba się irytować tylko w pierwszym zdaniu swojego postu zadałeś pytanie - Po czym poznajecie ,że kończy się napęd ? -
Więc ja opisałem jak ja to sprawdzam i kiedy uznaję ,że jest do wymiany Very Happy
Ani słowa nie napisałem ,że twój sposób jest zły czy nie odpowiedni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elf




Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lidzbark Warmiński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:28, 08 Sty 2017    Temat postu:
No co ty nie irytuje się się się się się się się się się . Hehe. Nie spoko luz tylko myślałem że ciężko mnie nie raz zrozumieć dlatego opisałem jak ja to robię. Nie nie irytuje mnie się nie hehe. Pozdrawiam serdecznie ale napiszę ile w moim wytrzyma napęd ( a 95% trasy z plecakiem i opona Bridgestone też zeszła tak po około 6600km bo nie liczę 1400 km docierania ) Czy ja się irytuje no co ty . Jeszcze raz pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia na trasie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1401
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:01, 09 Sty 2017    Temat postu:
W SX jak i innych drogowych moto sprawdza się to tak:

Luz - mierzysz łańcuch od przedniej do tylnej zębatki i w połowie długości (z tego, co pamiętam między zębatkami jest 60 cm, więc tak na 30 cm sprawdzamy luz) mierzysz amplitudę wychylenia łańcucha w górę i dół. Ma być 2-3 cm, ja zwykle robię luz na 2,2 - 2,3 cm. Oczywiście nie mierzysz tylko w 1 miejscu - taki luz ma być na całym łańcuchu, więc trzeba trochę pokręcić kołem i pomierzyć parę razy Smile

Ważne (zwracał mi na to uwagę dealer) - luz także mierzysz, gdy dokręcisz śruby wahacza tylnego koła. Dlaczego? Bo jak ustawisz 2 cm luzu na odkręconych śrubach, to po dociągnięciu tylnego koła luz się jeszcze zmniejszy a Ty nieświadomy będziesz zapindalał na za bardzo naciągniętym łańcuchu Smile Większość motocyklistów robi tak, że mierzy luz, jak jest ok - dokręca koło i leci, a to błąd Smile Profilaktycznie sprawdzaj luz też po dokręceniu koła.


Czy się kończy napęd -

1. Jak łańcuch jest nierówno wyciągnięty - czyli w jednym miejscu masz luz 2 cm, a w innym wychodzi 4 cm - wtedy już nie wyregulujesz, aby było równo na całej długości

2. Gdy zębatki mają ostre zęby - tak w charakterystyczny sposób wyostrzone i trochę zwrócone ku łańcuchowi Smile

3. Gdy łańcuch mimo ustawionego luzu odchodzi od tylnej zębatki (czyli jak palcami, bez zbędnej siły, możesz odciągnąć łańcuch od tylnej zębatki).

4. Gdy napęd jest zardzewiały, z łańcucha wystają gumowe strzępy ringów etc. - powodów jest wiele Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drobny
Zaglądacz



Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:29, 10 Sty 2017    Temat postu:
Zapomniałeś napisać czy sprawdzasz naciąg pod obciążeniem motocykla czy bez. A to jest bardzo ważne!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin