Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
MEGA PROBLEM Z POMARAŃCZKĄ - problem rozwiazany :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 16:22, 23 Maj 2011    Temat postu:
wszystko ladnie pieknie tylko pytanie skad ten cykajacy przekaznik i mrugajaca kontrolka F1 ?

Jutro podepne inne aku do Zeta i sie okaze.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 16:40, 23 Maj 2011    Temat postu:
Ciężko wyczuć na odległość, jak widzisz wszyscy poruszamy się trochę po omacku. Może przekaźnik cyka bo próbuje czymś zasterować, ale prądu wystarcza tylko na tyle... Spróbuj i daj znać czy na innym aku wciąż masz to samo
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 17:50, 23 Maj 2011    Temat postu:
Nie moglem wytrzymac w niepewnosci i musialem sprawdzic ten akumulator...Odpiąłem aku zeta i podpialem pod samochod...ZET OZYL !! Czyli teoretycznie jest padniety aku mimo tego ze na mierniku pokazuje wartosc ok 12(nie wiem czego)... W takim razie obstawialem ladowanie bo jezeli w trakcie jazdy wydoil sie no to cos musi byc nie tak ... odpalilem moto na aku samochodu i sprawdzilem miernikiem wartosci na klemach po dodaniu gazu ... czyli na chlopski rozum alternator laduje(?). Jak mozna sprawdzc alternator ? gdzie sa jego glowne kable wychodzace na aku? jutro jade kupic nowe aku do zeta ... jezel to nie pomoze to winy trzeba szukac po stronie braku ladowania...

Dam znac jutro jak wyszlo Smile

PS. Jakie aku kupic do zeta ? jaka moc rozruchowa musi miec ?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 17:52, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 18:36, 23 Maj 2011    Temat postu:
O widział Pan. Świetne wiadomości. Ten stary może mieć zwarcie, wtedy jak wyżej, będzie pokazywał, że ma prąd, jednak nie będzie miał pojemności = nie będzie go oddawał

Nowy wg zaleceń producenta 12V 8Ah typ YTX9-BS plus po lewej
WYMIARY-> Szerokość: 150mm
WYMIARY-> Głębokość: 87mm
WYMIARY-> Wysokość: 105mm
(wymiary plus minus pare milimetorow tez wejdą)

Alternator sprawdzisz tak jak robiłeś, na odpalonym moto miernik na klemy, powinien dawać 14-15V na aku
Jego kable wychodzą z lewej pokrywy silnika. Gdybyś chciał je odpiąć to pod plastikowymi osłonami (również z lewej) jest gniazdo/wtyczka, można tam zajrzeć/ przeczyścić/ zakonserwować

[link widoczny dla zalogowanych]

A:Złącze na kablu alternatora
B:Kabel

Powodzenia życzę Smile


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 18:46, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 22:21, 24 Maj 2011    Temat postu:
Aku kupione .. podlaczone i Zetor chodzi jak szalony Very Happy Za aku o w/w symbolach zaplacilem 120pln ... nie duzo raczej jak na zeta Razz

Dzieki Panowie za pomoc Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 13:47, 25 Maj 2011    Temat postu:
O to super. cena fajna. Trzymanie kciuków za Twój sprzęt dało efekty Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin