Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
MEGA PROBLEM Z POMARAŃCZKĄ - problem rozwiazany :)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 15:17, 21 Maj 2011    Temat postu: MEGA PROBLEM Z POMARAŃCZKĄ - problem rozwiazany :)
Witam . Wczoraj moja pomaranczka zaniemogla ... objawy sa takie ze za diabla nie chce odpalic, nie rusza nawet rozrusznikiem(objaw jak by slabego aku-ale jest dobry) i mruga lampka F1 od wtrysku. W zadupku jest przekaznik ktory jak by nie zalaczal....pyka ciagle na zalaczonym zaplonie.... podejzewam ze jest to wina tego przekaznika ... nr 27002-1062 12v20A Omron 2934D6. Moje pytanie czy wina lezy TYLKO po stronie tego przekaznika czy moze byc cos jeszcze ? Mozna go zastapic np przekaznikiem od z750 czy tam 636 ? koncowy nr tylko sie rozni ... czy lepiej zamowic w Kawasaki taki sam ? PILNIE... jak by ktos mial jakies pomysly to moj nr 790 318 923 ... (jak by co to sms i oddzwonie)


POzdro


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:22, 24 Maj 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:08, 21 Maj 2011    Temat postu:
Słuchaj , może to głupia będzie podpowiedź , ale nie mniej sprawdź czujnik koło stopki . Chodzi mi o czujnik wypuszczonej stopki zabezpieczający przed przypadkowym ruszeniem z wypuszczoną stopką . Kolega miał właśnie taki objaw jak Ty . Oby to było tylko to Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:41, 22 Maj 2011    Temat postu:
tylko ze jak to czujnik stopki to nawet nie powiniez zadnego dzwieku wydawac pry próbie odpalania, dla mnie sa to objawy słabego aku ale jak mowisz ze dobry to nie mam pojecia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
msl
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:11, 22 Maj 2011    Temat postu:
tylko stopka to działa jak bieg wrzucasz, odpalać możesz na stopce.
To nie stopka Embarassed
Motory które ja rozbierałem to już w mają żółte tablice więc zbytnio nie pomogę Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:44, 22 Maj 2011    Temat postu:
Słuchajcie z tym zepsutym czujnikiem stopki było tak , jak był na biegu to czy sprzęgło miałeś wciśnięte czy nie to i tak rozrusznik nie załączał . Na luzie u niego było dokładnie tak samo . Wyglądało jakby gdzieś nie dochodziło jakieś napięcie. Więc o tym pomyślałem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:28, 22 Maj 2011    Temat postu:
Aku na 100% jest dobre... sprawdzilem dzis ten przekaznik i to tez nie wina w nim.... jutro bede rozbieral moto moze po prostu jakas kostka jest rozlaczona..OBY...

Nakrece filmik jak mi sie uda i wrzuce .
Powrót do góry
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:15, 22 Maj 2011    Temat postu:
sprawdzałeś rozrusznik możę plus się poluzował albo masa? a i ciekawi mnie po czym wnioskujesz że aku jeśt sprawne?

Ostatnio zmieniony przez franek dnia Nie 19:17, 22 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 23:44, 22 Maj 2011    Temat postu:
franek napisał:
sprawdzałeś rozrusznik możę plus się poluzował albo masa? a i ciekawi mnie po czym wnioskujesz że aku jeśt sprawne?


Sprawdzalem omomierzem napiecie na aku i jest sprawne..pozatym dla pewnosci go ladowalem i jest ful... od jutra zaczne grzebac bo zaczyna mnie to gryzc ... tylko pytanie jest jedno .. skad mrugajaca kontrolna F1(wtrysku) i cykanie przekaznika opisanego wyzej...
Powrót do góry
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:43, 23 Maj 2011    Temat postu:
Jezeli cyka a nie odpala to moze to byc masa pod bakiem. Mozesz tez posprawdzac bezpieczniki, aczkolwiek stawiałbym na mase.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 2:53, 23 Maj 2011    Temat postu:
Masa pod bakiem ? a gdzie dokladnie tego szukac ? gdzie sa bezpieczniki w Zetce ?
Powrót do góry
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:54, 23 Maj 2011    Temat postu:
Bezpieczniki masz pod kanapą kierownika,takie pudełko przed aku z napisem "fuse".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:48, 23 Maj 2011    Temat postu:
Dokladnie tak. Bezpieczniki znajduja się pod taka przykrywka. Ściagasz przykrywke i od drugiej strony masz shcemat jaki bezpiecznik od czego jest. A masy pod bakiem szukasz tak: Ściagasz siedzenie pasazera, potem odkrecasz siedzenie kierowcy ( tam masz przy okazji bezpieczniki) potem odkrecasz bak i zsuwasz go w tył motocykla, ale uwazaj zeby nie ciagnac za mocno bo jest on okablowany i mozesz go tylko lekko podniesc. Mniej wiecej w środku baku masz kabelki i któreś z nich to masa ale nie powiem Ci jaki kolor bo nie pamiętam (chyba!!!!! biały kabel). Obczaj w serwisówce. Jak coś bedzie z masa nie halo to przylutuj tam kabelek i zrób obejście albo do ramy albo do akumulatora biegun "-"

Ale póki co posprawdzaj czy bezpieczniki nie popalone. Smile


Ostatnio zmieniony przez Wąski dnia Pon 10:52, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:02, 23 Maj 2011    Temat postu:
Sa nowe objawy. Sprawdzilem bezpieczniki - wszystkie sa ok...masa tez wyglada dobrze ...

Po przekreceniu kluczyka dalej jest cykanie wyej opisanego przekaznika. Dzis z ciekawosci chcialem zobaczyc czy dziala klakson no i nie dziala !! kierunkowskazy tez prawie wogole nie mrugaja tak jak by bylo za malo pradu...Aku sprawdzalem i bylo ok... pytanie gdzie jest potrzebny prad ? Co moze byc przyczyna ?
Powrót do góry
franek
Znajomy



Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:20, 23 Maj 2011    Temat postu:
Może to głupie ale dalej obstawiam aku. Widziałem przypadek kiedy miernik pokazywał dobre napięcie a rozrusznik nie kręcił. Było coś uszkodzone między celami. Podepnij od kogoś jakieś aku. dla pewności. poza tym akumulator trzeba by specjalnym miernikiem zmierzyć pod obciążeniem. może się myle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:28, 23 Maj 2011    Temat postu:
franek nie mylisz się. Aku może pokazywać ,że ma prąd, ale może nie mieć pojemności, może mieć przebicie. Stąd jedyny wiarygodny pomiar - pod obciążeniem
Kacza spróbuj podpiąć inny akumulator i wszystko Ci się wyjaśni, po co od razu rozkopywać zeta


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 14:32, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin