Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
problem z odpaleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maras270




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:30, 15 Gru 2017    Temat postu: problem z odpaleniem
Witam wszystkich. Mam spory problem już opisuje na czym polega więc tak przejechałem się zetem po dłuższym staniu i podczas jazdy zaczął nagle przerywać strzelił z wydechu i zaczął chodzi na trzy gary i mega kopcil zgasilem go i ponownie próbowałem odpalić ale nie dało rady. Niestety próbowałem na zapych mój blad i nic. Ściąglem go do domu i zacząłem sprawdzać najpierw świece iskra na każdej była ale całe czarne i zalane. Później wyciąglem przepustnice i szok od strony filtra powietrza w przepustnicy jedna z blaszek wygięta te od strony filtra powietrza. Udało mi się ją jakąś wyprostować złożyłem wszystko i efekt ten sam kręcił normalnie a jak załapał to znowu kleba dymu trochę pochodził i gasl. Nie wiem co można dalej robić. Jakieś pomysły co może być przyczyną?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:30, 15 Gru 2017    Temat postu:
1. kopcenie jaki kolor, zapach ? najlepiej nagraj film
2. wykręć świece , przepustnice zdjęte ,zakręć zobacz "co wylatuje "- przydał by się endoskop by zajrzeć do środka cylindrów , jaki odgłos pracy , nagraj film ( może byc przypadek uszczerbionego zaworu )
3. sprawdź ciśnienie na cylindrach ( potwierdzi pkt 2 )
4. skoro jedna z przepustnic była skrzywiona ( pytanie ? było dłubane czy cos wpadło ) sprawdź filtr powietrza i i całego airboxa , zrób foto ( i tu pasuję pkt 2 i 3 )
5. przepustnice zdjęte, podłączony wąż paliwowy , włącz zapłon - pompa paliwowa niech pracuje , sprawdź końcówki wtrysków , powinny być suche , powtórz kilka razy, wykluczymy czy leją . ( czy w oleju czuć paliwo ? sprawdź ), opal starter sprawdź czy wtryski pracują ( "mgiełka paliwowa" )
6. sprawdź cewkofajki pod względem oporności ( odsyłam do serwisówki )
- skoro wszystkie świece czarne
7. w cewkofajkach sprawdź "ciasnotę" mocowania świecy , kolokwialnie mówiąc jak wkładasz ma być chrupotem i ciasno.
8.daj nowe świece ( lub w ramach testów jakieś używki ale pewne )
9. odpal bez filtra powietrza ,
10. zdaj relację
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maras270




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:30, 15 Gru 2017    Temat postu:
Przy przepustnicy nie było nic wcześniej grzebane a mam zeta pięć lat i sam się zdziwiłem jak to zobaczyłem filtr powietrza wporzadku a w airboxie nic nie bylo. Filmik postaram się nagrać na czasie z tym dymieniem i praca silnika co do świec to nowe były zakładane w tamtym roku. Wtryskiem jak wyciąglem to były mokre na końcówkami. To oleju muszę zerknąć ale raczej nie dostaje się tam paliwo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maras270




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:11, 11 Kwi 2018    Temat postu:
Dzisiaj jeszcze raz dostałem się to wtryskow podłączyłem je przewodem paliwowy do zbiornika i zamiast mgiełki paliwowej to każdy z wtryskow kropelkami paliwa strzelał. A wcześniej przed wlozeniem akumulatora sprawdzałem jak wyglądają końcówki wtryskow i były mokre. Mam zdjęcia i filmik ale nie wiem jak wrzucić na forum Sad. Ale wydaje mi się że wtryski padły. Może to było przyczyną wygiecia klapki od przepustnicy za dużo paliwa wtrysk podał i jak wyrabalo to klapkę wygielo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:20, 12 Kwi 2018    Temat postu:
spróbuj tą metodę czyszczenia wtrysków , kup preparat do czyszczenia gaźników , podobną sytuację miałem jak budowałem moto , zapieczone wtryski.
https://www.youtube.com/watch?v=W397sm_EQeU
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maras270




Dołączył: 09 Kwi 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 7:02, 12 Kwi 2018    Temat postu:
Rozumiem że moje wtryski powinny pracować tak jak na filmiku który Pan podał w linku? Jest mega różnica przy moich jest wystrzelił kropelkowy a nie mgielkowy. Czyli trzeba zabrać się za wtryski. Filmik krótki prosty aby robić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crash
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przysucha
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:45, 12 Kwi 2018    Temat postu:
Proponuję sprawdzić filtr paliwa jeżeli jest i ciśnienie na pompie paliwowej, później czyszczenie wtrysków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin