Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Blokujące się przednie hamulce Kawasaki Z1000 2008r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alienV12




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:01, 27 Wrz 2017    Temat postu: Blokujące się przednie hamulce Kawasaki Z1000 2008r.
Witam serdecznie i proszę o pomoc . W sobotę wymieniłem klamki (rizoma) , przewody w oplocie , zbiorniczki płynu hamulcowego .Wszystko przebiegło zgodnie z planem , montaż ,odpowietrzenie . Po wszystkim zrobiłem jakieś 10 km bez problemu . We wtorek po pracy pomyślałem , piękna pogoda , słonko to pośmigam sobie trochę Very Happy .Zrobiłem może 2 km po mieście i czuje że klamka od hamulca robi się twarda a moto zaczyna samo hamować . Zdążyłem zjechać ze świateł a przednie tarcze zblokowane na amen . Po 30 minutach odpuściły zaciski i dotelepałem się do domu . Dzisiaj odpowietrzyłem układ jeszcze raz ( przy zaciskach i pompie ) zero powietrza . Wyjechałem może 2 km i sytuacja ta sama przednie heble zblokowane na amen . Dotykam tarcz to stojąc przodem do moto prawa tarcza jest cieplejsza od lewej. Znowu 30 minut postoju , zaciski odpuściły . Myślę zrobię inaczej , będę jechał powoli używając tylko hamulca tylnego , nie dotykając klamki . Guzik 2km jechałem prawie godzinę . Przednie hamulce zaciskały się nawet jak nie używałem klamki .Kawe mam od kwietnia i zrobiłem 3tyś km bez najmniejszego problemu . A po zmianie klamek , przewodów , zbiorniczków i płynu pojawił się owy problem . Nie wiem czy ma znaczenie to że pierwszy przewód przy pompie założyłem do bliższego zacisku ,a drugi do dalszego . Ma to znaczenie ? Będę wdzięczny za pomoc Crying or Very sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voltron
Znajomy



Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 343
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubzina / Mielec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:36, 27 Wrz 2017    Temat postu:
https://www.youtube.com/watch?v=C26ww0dsMTI

proszę bardzo Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
alienV12




Dołączył: 28 Kwi 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:53, 27 Wrz 2017    Temat postu:
Myślisz że to wina zacisków ? Przed wspomnianą wymianą było wszystko ok . Zastanawiam się jeszcze nad klamką hamulca , może spróbuję z powrotem wymienić dźwignię hamulca na oryginalną. Wiele akcesoryjnych jest robiona mniej dokładnie i nie pozwala na całkowite cofnięcie tłoczka w pompie co skutkuje wzrostem ciśnienia płynu hamulcowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 226
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:03, 27 Wrz 2017    Temat postu:
w klamkach (ja mam puig) masz śrubę regulacyjną. Odkręć ją trochę Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1395
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:29, 28 Wrz 2017    Temat postu:
A czyściłeś zaciski przy wymianie? Może któryś z tłoczków się zapiekł i zostaje w miejscu Smile Miałem podobnie przy Ducati (+ do tego skrzypiały jak cholera), po wyczyszczeniu problem ustał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zoltaibiza
Zetofil



Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1387
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łasin / Radziechowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:34, 28 Wrz 2017    Temat postu:
arczimi napisał:
w klamkach (ja mam puig) masz śrubę regulacyjną. Odkręć ją trochę Wink


Przypuszczam że właśnie tu leży problem. Minimalny obrót tą śrubką i jest mega różnica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 226
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:01, 28 Wrz 2017    Temat postu:
[link widoczny dla zalogowanych]

zdublowało się....


Ostatnio zmieniony przez arczimi dnia Czw 10:06, 28 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczimi
Bywalec



Dołączył: 20 Lip 2014
Posty: 226
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:05, 28 Wrz 2017    Temat postu:
dokładnie tu :

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:39, 28 Wrz 2017    Temat postu:
arczimi napisał:
w klamkach (ja mam puig) masz śrubę regulacyjną. Odkręć ją trochę Wink


Kiedyś w zamienniku komuś z forum klamka hebla była źle zrobiona i popychała trzpień w pompie co w efekcie hamulce trzymały cały czas - faktycznie spróbuj na ori czy występuje to samo zjawisko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crash
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 158
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:43, 28 Wrz 2017    Temat postu:
Jeśli kolega założył klocki a później klamki jest możliwość, że mają zbyt mały luz i uciskając wytwarzają ciśnienie.
Ale przypuszczam, że klamki, później klocki i wymiana płynu. W takim wypadku 100% zapieczone cylinderki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tuchol




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:22, 04 Paź 2017    Temat postu:
Tak jak koledzy napisali powyżej:
załóż oryginalną klamkę i zobacz wtedy,
Sprawdź ile masz płynu w zbiorniczku! jak masz za dużo to płyn zwiększając swoją objętość nie ma gdzie odejść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
D0minik
Znajomy



Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:11, 06 Gru 2017    Temat postu:
Tylko i wyłącznie wina akcesoryjnych klamek, a raczej niedbałość wykończenia. Trzpień, bolec jak zwał tak zwał napiera cały czas na pompe. Miałem identyczny efekt podczas oględzin moto ( akurat zastałem właściciela jak montował chińską rizome ) mało co sie nie nakryłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin