Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 03-06 Brak iskry i napięcia do pompy paliwa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:33, 18 Cze 2017    Temat postu:
Probowales inne kluczyki itd itp? moze wiazka gdzies ciachnieta?

Ogolnie ECU z wszystkim droga sprawa

Nie wiem czy dobrze widze ale twoja zetka nie ma immo, prawda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:31, 18 Cze 2017    Temat postu:
Tak z drugim kluczykiem próbowałem.
Wiązkę przepatrzyłem niby wszystko spoko jest..
Trochę mnie zagiąłeś z tym immo.. Xd po czym to sprawdzić? Very Happy niby z wiązki z stacyjki wychodzi 5 przewodów :p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:47, 18 Cze 2017    Temat postu:
Przepraszam, faktycznie nie ma immo. Powiedzcie mi, jak rozkodować numer modułu zapłonowego, by się dowiedzieć, czy posiada immo, czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:24, 19 Cze 2017    Temat postu:
Jakby nie patrzec to masz lepiej... nie musisz wymieniac w razie co wszystkiego tylko wytarczy samo ECU zeby bylo tez bez immo, na stacyjce to widac o tak: [link widoczny dla zalogowanych]

Chociaz srednio mi sie chce wierzyc ze to ECU ja stawialbym pompe jak masz mozliwosc podmien


Ostatnio zmieniony przez Dawka dnia Pon 13:24, 19 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 6:35, 20 Cze 2017    Temat postu:
Właśnie ogarnąłem z tym immo :p wg serwisu kawasaki moduł zapłonu jest ten sam w rocznikach 2003 i 2004 (prawdopodobnie do marca 2005) z tego względu, że nowsze posiadały immo Smile
Pompka to nie będzie, bo ładnie startuje na krótko, poza tym byłaby iskra podczas kręcenia na rozruszniku Smile
Moduł zamówiony wczoraj, jak przyjdzie zobaczymy, czy pomoże, czy nie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:36, 21 Cze 2017    Temat postu:
Przyszedł mi właśnie moduł z stacyjką, od razu nie spodobało mi się ze moduł jest owinięty taśmą izolacyjną.. Ale ok, próba nie strzelba.. Przekręcam kluczyk i wielce ucieszony, pompka działa, ale nie słychać jakby miała jakikolwiek opór.. Okazuje się, że nie ma sterowania przepustnicami i wtryski były otworzone.. Więc zalało cylindry... Przynajmniej mam pewność, że to wina komputera.. Jestem zły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Znajomy



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:27, 21 Cze 2017    Temat postu:
ja mam ECU od I gen od 750 wiec nie wiem jak chcesz, i ma immo nie wiem wtedy czy jest inna wiazka czy jak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:15, 21 Cze 2017    Temat postu:
Nie wiem jak to dokładnie wygląda, ale przy 750 raczej będzie inna mapa wtryskowa, zapłonowa, więc wątpię, czy będzie to dobre wyjście.. A jeżeli jest immo to chyba jest więcej pinów w wtyczce od stacyjki, więc automatycznie będzie zmiana w instalacji Sad no nic szukam dalej..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:40, 23 Cze 2017    Temat postu:
A któryś z kolegów nie zamieszkuje okolic Mielca na Podkarpaciu z Kawą Z1000 2003-2004 (bez immo)? Chciałbym przełożyć moduł, by się upewnić na 100%, czy to jest jego wina.. A moduł, który mi przyszedł uszkodzony.. Założyłem spór transakcyjny, bo gość nie przyznaje się do wady, niestety, ale nie odpuszczę, nie dam z siebie robić głupiego..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin