Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z1000 03-06 Brak iskry i napięcia do pompy paliwa
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:29, 29 Maj 2017    Temat postu: Z1000 03-06 Brak iskry i napięcia do pompy paliwa
Witam wszystkich Smile
Problem dotyczy zetki mojej mamuśki, otóż normalnie jeździła, użytkuje ją turystycznie, przyszedł dzień, w którym była na zlocie. Z tego co opowiadała to wszystko działało normalnie, za wyjątkiem jednego wystrzału, tak jakby strzelił w wydech, ale pracował silnik jak zawsze. Chwilę po tym zatrzymała się, zgasiła i już nie mogła odpalić. Okazało się, że pompka paliwa nie pracuje i jakiś mechanik chciał podnieść zbiornik i wtedy pompka zaczęła pracować. Odpaliła i radzili jej już nie gasić i wróciła do domu. Jak już zgasiła to już nie uświadczę pracy pompki (sama w sobie pracuje, gdy ją podpinałem), ale w ogóle nie dostaje napięcia z wiązki i również nie ma iskry. Zegary normalnie się przeładowują po przekręceniu stacyjki, chciałem wyeliminować czerwony przełącznik na kierownicy, ale on nie jest powodem.. Co radzicie, by przeglądnąć? Jakiś czujnik blokuje, taki jak np. czujnik położenia motocykla - i apropos, gdzie on się znajduje?
Dzięki z góry
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 6179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:27, 29 Maj 2017    Temat postu:
Problem kolego dotyczy zupełnie czego innego,zajrzyj TUTAJ!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MMisiek
Z-zlot friend



Dołączył: 11 Mar 2015
Posty: 597
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:04, 30 Maj 2017    Temat postu:
Tak jak Mihoo wspomniał tam jest rozwiązanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:43, 30 Maj 2017    Temat postu:
Wybaczcie, zapomniałem się przywitać Smile podejrzenie jeszcze padło na przekaźnik ECU, który jest z prawej strony schowany za plastikiem zadupka.. Jeżeli był omawiany temat to gdzieś mi umknął Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damiang
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 1395
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:08, 31 Maj 2017    Temat postu:
A nie masz gdzieś przypadkiem przebicia? Sprawdź dokładnie wiązkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:22, 31 Maj 2017    Temat postu:
Przeglądałem przewody jakie tylko mogłem, bo reszty nie chciałem odwijać z izolacji. Wygląda wszystko w porządku, tak samo bezpieczniki wszystkie sprawne, sprawdziłem nie tylko wizualnie, ale i multimetrem. A nie ma ktoś może przekaźnika pod ręką o numerze 27002-1062 Omrona? Gdyby ktoś mógł sprawdzić oporności między pinami (są cztery), bo tylko między dwoma widzę oporność, dwa pozostałe są "martwe", ale elektryk ze mnie cienki, jak naleśniki mojej żony..

Ostatnio zmieniony przez Jamello dnia Śro 16:44, 31 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:59, 02 Cze 2017    Temat postu:
Nie na nikt pomysłu co zrobić z tym problemem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Crash
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 158
Przeczytał: 23 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:46, 02 Cze 2017    Temat postu:
Odnośnie tematu, ja rozpocząłbym poszukiwania od wyłącznika awaryjnego w prawej manetce, później piny na stacyjce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:33, 02 Cze 2017    Temat postu:
Wyłącznik awaryjny sprawdziłem w pierwszej kolejności, jest w porządeczku. Stacyjkę niby też sprawdziłem, ale może nie przyuważyłem dokładnie. Chociaż po przekręceniu kluczyka słychać pracę przepustnic, zegary się przeładowują i rozumiem, że to nie eliminuje winy stacyjki? Jedynie brakuje dźwięku pompki i na dodatek podczas kręcenia brak iskry.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:14, 05 Cze 2017    Temat postu:
Koledzy, który czujnik lub przekaźnik nie pozwoli podczas uszkodzenia na odpalenie? A dokladnie to chodzi o to napięcie do pompki paliwa i brak iskry?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tuchol




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:28, 05 Cze 2017    Temat postu:
Odcięcia zapłonu masz :
Killer switch- manetka,
Stacyjka,
Stopka boczna,
Czujnik przechyłu (wypadku).
Sprawdź sygnały we-wy
Sprawdź prąd na bezpieczniku "ignition",
W stacyjkę pryśnij WD40
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:09, 05 Cze 2017    Temat postu:
Dziękuję, jeszcze posprawdzam. Niby z rozłożoną stopką odpalał, ale sprawdzę na wszelki wypadek Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawka
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 241
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:08, 05 Cze 2017    Temat postu:
jak nie odpala to moze imo? FI nie mruga?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jamello




Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:46, 06 Cze 2017    Temat postu:
Właśnie nie mruga.. Jeszcze nie ogarnąłem, brak czasu. Ale może ten czujnik przechyłu.. Ale szkoda, że nie posiada złącza OBD Very Happy podpiąłbym i dowiedziałbym się co go boli Very Happy

Ostatnio zmieniony przez Jamello dnia Wto 10:53, 06 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tuchol




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:04, 06 Cze 2017    Temat postu:
OBD nie ma, ale kotrolkę MIL ma. Pod siedzeniem masz luźny kabelek- musisz go do masy zewrzeć i odkodować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin