Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Kawsaki z 750 z 2007 kręci ale nie pali....???

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 19:12, 26 Paź 2009    Temat postu: Kawsaki z 750 z 2007 kręci ale nie pali....???
Witam
Miesiąc temu zakupiłem kawkę z 750,w dniu zakupu sprawdziłem motocykl ,palił oczywiście na dotyk .W sobotę miałem zamiar przejechać na moto do innego garażu i niestety ...beret.Po przekręceniu kluczyka mruga czerwona dioda i mruga kontrolka oleju.Oczywiście nie słyszę również pompy.
Czy ktoś z użytkowników forum miał podobny przypadek,gdzie szukać przyczyny tej usterki...itd.
Dzięki za jakiekolwiek posty w temacie.
Powrót do góry
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:25, 26 Paź 2009    Temat postu:
moze akumulator padł?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 20:46, 26 Paź 2009    Temat postu:
13b napisał:
moze akumulator padł?


hmm,jak tytule kręci ale nie pali więc to nie akum...
Powrót do góry
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:50, 26 Paź 2009    Temat postu:
nie doczytałem :/ Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rat
Zaglądacz



Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GS
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:58, 27 Paź 2009    Temat postu:
dzioda FI?- to cos od wtrysku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 15:40, 27 Paź 2009    Temat postu:
rat napisał:
dzioda FI?- to cos od wtrysku


Nie mam pojęcia czy miganie diody jest wynikiem błędnie działającego wtrysku FI czy może jest jakaś inna przyczyna ..
Zawiozłem moto do serwisu ,zobaczymy co oni na to powiedzą...,końcem tygodnia mają zdiagnozować usterkę.
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:39, 27 Paź 2009    Temat postu:
Daj znac jak moto bedzie sprawne i napisz co mu dolegalo, przyda sie dla potomnych. Najgorsze sa awarie ze niby powinno dzialac a nie dziala heh.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Niemjec
Świeżak



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orneta
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:43, 27 Paź 2009    Temat postu:
A moim zdaniem imobilaizer się nie rozłącza Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kalos2
Bywalec



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:30, 29 Paź 2009    Temat postu:
Witam ja też miałem ten problem po zakupie mojego ZETA w moim przypadku okazało się, że był uszkodzony czytnik immobilajzera (czarna puszka o wymiarach ok 40mm x 30mm x 20mm z przodu podłączona wiązka kabli, umieszczona pod licznikiem widać ją wyraźnie po zdemontowaniu przedniej owiewki) i trzeba było go wymienić kupiłem na allegro za 150zł w serwisie ok 600zł. W twoi przypadku może wystarczy sprawdzić czy nie wypięła się wiązka przewodów. Sprawdź numer błędu jaki ci się wyświetla na liczniku. Ale migająca czerwona dioda FI i wskaźnik oleju to takie same objawy jak były u mnie. Brak możliwości odczytania kodu immobilajzera z kluczyka powoduje odłączenie pompy paliwa a co się z tym wiąże problemy z wtryskami dlatego miga dioda FI. Uważaj na serwis w moim przypadku po podaniu objawów i kodów błędu z licznika stwierdzili, że do wymiany jest cały immobilajzer razem ze stacyjką i coś tam jeszcze koszt ok 5 000zł a winna była część za 150 zł.

aaa Czytnik immobilajzera (czy jak to tam się nazywa) jest taki sam dla starego i nowego modelu Z750, nie wiem ale pewnie taki sam jak w Z1000


Ostatnio zmieniony przez kalos2 dnia Czw 14:36, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 11:08, 30 Paź 2009    Temat postu:
Dzięki za pomoc ,w serwisie nadal walczą z tą usterkę wg .elektryka -wszystkie czujniki są ok nic nie padło ani się nie zawiesiło ,ale z tego co mówi to w motocyklu zamontowany jest dosyć dobry alarm ,ja niestety kupując go nie dostałem do niego pilota...mówi ,że gdy rozładował się akumulator to zblokował i pompę wtrysku i zapłon..,musi zdemontować ten alarm ,póki co to pompa już działa ale ..brak jeszcze iskry.,także nadal czekam na upragnione brrrrrrrm,a elektryk walczy..
Pozdrawiam
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 15:12, 08 Lis 2009    Temat postu:
Witam
Nareszcie odebrałem mój motocykl z serwisu.Problemem wg.elektryka był tak jak pisałem alarm,który został zdemontowany oraz nadcięte przewody pod zbiornikiem paliwa ,które robiły zwarcie skutkiem czego był brak iskry.
Motocykl nareszcie pali jak palił na początku.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Problemy techniczne - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin