Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Ecu Flash
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Reklama
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:04, 09 Mar 2014    Temat postu:
Dycha 04-05;) poradze:)

dzwoń i będziemy się umawiać bo musze z Kawasaki troche więcej ogarnąc przed spotkaniem:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinek92
Zaglądacz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:52, 17 Mar 2014    Temat postu:
Witam. piszę z zapytaniem czy trwają prace nad dodaniem do listy małego zeta >2007? W sumie bym skorzystał Smile

Ostatnio zmieniony przez marcinek92 dnia Pon 22:55, 17 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:18, 18 Mar 2014    Temat postu:
Podaj nr kompa to ci przyblize termin realizacji:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinek92
Zaglądacz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:02, 18 Mar 2014    Temat postu:
W serwisówce znalazłem taki numer 21175-0098.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galki210
Zaglądacz



Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki/Wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:59, 18 Mar 2014    Temat postu:
Zapewne z małymi Zett też by się znalazło kila osób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinek92
Zaglądacz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:07, 18 Mar 2014    Temat postu:
galki210 napisał:
Zapewne z małymi Zett też by się znalazło kila osób.


M.in dlatego poruszyłem ten temat za forum Smile


Ostatnio zmieniony przez marcinek92 dnia Wto 22:07, 18 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:54, 18 Mar 2014    Temat postu:
Z duzymi zetami jest mniejszy problem bo sa juz w programie i tylko ogarniamy teraz wszystkie mozliwe wersje oprogramowania.

Z malymi zetami jest gorzej bo dopiero zaczynamy zbierac oprogramowanie:)

DO WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH:

Obecnie potrzebujemy następujących numerów komputerów:

21175-1097
21175-0006
21175-0051
21175-0052
21175-0166
21175-0170
21175-0226
21175-0172
21175-0140
21175-0171
21175-0266
21175-0098
21175-0141
21175-0144
21175-0863

Jeśli taki posiadacie (Chociażby ty Marcinek92) to odzywajcie się na PRIV, sprawdze czy jest możliwość ściągnięcia wsadu bez rozcinania kompa co znanczie przyśpieszyłoby prace nad modelami:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinek92
Zaglądacz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:22, 18 Mar 2014    Temat postu:
Carry napisał:
Z duzymi zetami jest mniejszy problem bo sa juz w programie i tylko ogarniamy teraz wszystkie mozliwe wersje oprogramowania.

Z malymi zetami jest gorzej bo dopiero zaczynamy zbierac oprogramowanie:)


Przynajmniej coś się dzieje. Dzięki za info Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:32, 19 Mar 2014    Temat postu:
Spoko i nie ma problemu:)

Dużo ludzi ogląda temat ale mało ludzi się odzywa;) A zakładam że są pytania na które warto dać odpowiedź i z chęcią odpowiem jeśli takie pytanie padnie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flamaster
Znajomy



Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:59, 19 Mar 2014    Temat postu:
jeśli dobrze rozumiem to fleshowanie ECU to tak jakbym wstawil Power Commandera? tylko PC cena ale mogę zmieniać mapy w zaciszu domowy? jakie są różnice miedzy Twoim rozwiązaniem czyli fleshowaniem ECU a Power Commanderem? Jeśli głupie pytanie to przepraszam:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:18, 19 Mar 2014    Temat postu:
Nie ma głupich pytańSmile

PC to tzw Piggy box czy coś co moduluje fabryczny sygnał. PC jest wpinany pomiędzy ECu a wtryski (na jedną listwę wtryskową)(chyba że kupisz HUB i 2x PCV to wtedy na dwie listwy). Sygnał wychodzi z ECU, potem jest modulowany przez PC (mapy któe sąna nim wgrane) i zmodulowany sygnał idzie do wtrysków.

Ecu hack to troche inna bajka bo polega na modyfikacji fabrycznego oprogramowania. Zmiana map paliwa to jedna rzecz i działą podobnie (tyle że to mapa jest zmieniona i wychodzi jużinny sygnał z ECU) pozatym działą to na wszystkie listwy wtryskowe od razu.

Dodatkowo w ECU można zmienić znacznie więcej rzeczy (w zależności od modelu)

Zmiana map paliwa
Map załonu
Map drugich przepustnic
Temp wiatraka
Wyłączenie różnych błędów np po wywaleniu EXUP, sondy, PAIr itd
balans wtrysków
Można na fabrycznym ECU zaprogramować QS, TURBO NITRO itd, możliwości jest znacznie więcej niż to:)

Generalnie ECU hack nie polega tylko na zmianach paliwa tak jak PC ale na zmianie znacznie większej ilości rzeczy:) to tak w skrócie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcinek92
Zaglądacz



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:34, 19 Mar 2014    Temat postu:
Tylko jak to jest że robiąc mapę paliwa opracowujecie ją bez hamowni? Tego tutaj nie mogę pojąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flamaster
Znajomy



Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:59, 19 Mar 2014    Temat postu:
marcinek92 napisał:
Tylko jak to jest że robiąc mapę paliwa opracowujecie ją bez hamowni? Tego tutaj nie mogę pojąć.


dobre pytanie, opracować się da jak i wszystko zaprogramować ale bez hamowni gów** wiesz o rezultatach, chyba że kolega ma już jakieś mody na ECU do zet'a który był hamowany a nam oferuje już gotowe rozwiązania.


Ostatnio zmieniony przez flamaster dnia Śro 11:00, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galki210
Zaglądacz



Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbki/Wawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:11, 19 Mar 2014    Temat postu:
Czy takie zmiany wiążą się odrazy ze znacznym zwiększeniem zużycia paliwa ?
Czy musimy się zdeklarować czy zależy nam na większym momencie czy na większej prędkości max...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Carry




Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:44, 19 Mar 2014    Temat postu:
Po kolei:)

Co do map paliwa to stosujemy te z Baazaz lub z PCV lub PCIII, nie sa to mapy idealne ale są lepsze niż fabryczne przy zmienionym wydechu i filtrze. Działa to tak jak byście kupili sobie PCIII zamontowali i wgrali gotowca z netu bez pojechania na hamownie - tylko koszty mniejsze

Co do hamowni to poniżej wklejam rezultaty z zeszłego tygodnia Hayabusy K8 po naszym modzie, zrobione zostało:




Mapa paliwa z Baazaz
TRE
Otwarcie drugich przepustnic na max
przestawiony wiatrak
wyłączona sonda lambda
zdjęte limitery

Mapa paliwa została ręcznie zmodyfikowana (wszystkie minusy na mapie został zredukowane do max -5%). Jak widać przyrost mocy jest na poziomie 7-8 koni co przy tak wyżyłowanym silniku jak Haya jest bardzo ok (akcesoryjne wydechy i filtr powietrza). Dodatkowo krzywa momentu przebiega inaczej niż fabryczna, szybciej się wkręca i szybciej osiąga wartości w okolicach momentu maksymalnego. Moment maxymalny jest taki sam jak fabrycznie z racji że nie ruszany został zapłon. AFR trzyma się w ryzach i jest na poziomie dającym najwięcej mocy czyli okolice 14. Jak widać poziom 15 przy 1000 obr/min wymaga korekcji ale to pomijalny błąd bo to obroty podczas braku jazdy:)

Co do zużycia paliwa to jest to zależne od użytej mapy. Żadna mapa nie jest napisana tak że w całym zakresie masz +5 % paliwa np. W większości mapy są tworzone tak że w pewnym zakresie są spadki a w niektórych wzrosty paliwa. Co to oznacza? ze wszystko zależy od tego w któręj części mapy będziemy się najczęściej poruszać (np 90% TPS i 5000 obr może być na minusie więc tutaj spalanie spadnie, a w 50% TPS i 7000 obr będzie plus i wtedy spalanie wzrośnie) można teoretycznie przeliczyć całą wartość mapy pod kątem procentowym ale nie ma to sensu bo z niektórych zakresów nie korzysta się wcale a wynik będzie mniejszy niż +/- 5%.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Reklama Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin