Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Czy da się szybciej?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:33, 08 Maj 2012    Temat postu:
to obniżenie to efekt tuningu czy taki malutki jesteś? Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:44, 08 Maj 2012    Temat postu:
locdog napisał:
link wklejony przez mister.zet jest bardzo cenny, to dobra lektura. Wybierajac nieprawidlowe linie w zakrecie nie bedziesz w stanie ani wejsc szybko na gaz ani na wyjsciu z zakretu nie znajdziesz sie tam gdzie bys chcial. Inna sprawa jest samo operowanie rollgazem, bo to wplywa na kompresje zawieszenia, a co za tym idzie na przeswit motocykla. Zla praca rollgazem = niski przeswit = szorowanie podnozkami. Co za tym idzie szorowanie podnozkami wcale nie oznacza ze jestes niewiadomo jak szybki Smile

+ te twoje świrowanie z zawieszeniem jeszcze mniejszy prześwit ustaw jak trzeba i wtedy sprubuj
zawsze możesz wykręcić śruby z podnóżek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:49, 09 Maj 2012    Temat postu:
Taki już kupiłem. mam 187cm.
Ale wygląda okropnie jak go podniosłem....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 14:12, 09 Maj 2012    Temat postu:
waski-11 ja piszę o kompresji zawieszenia w trakcie jazdy motocyklem a nie ustawień SAGów.
Powrót do góry
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:13, 09 Maj 2012    Temat postu:
spoko spoko zamiast pisać to samo po prostu podkleiłem twoją wypowiedz wszystko do mnie dotarło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotr




Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:21, 19 Sie 2012    Temat postu:
irkus92 napisał:
Look!
jazda w zakręcie środkiem drogi (przy osi jezdni)-bez cięcia zakrętu od początku zakrętu do samego wyjścia jak po sznurku
Jedziesz przykładowo 140km/h i kąt złożenia motoru masz taki, że trzesz o asfalt setami kierowcy.
Pytanie czy można pojechać szybciej ten zakręt tym samym torem jazdy, bez modyfikacji moto, ale korygując TECHNIKĘ jazdy? I jak to można zrobić?

Cieszy mnie jazda w winklach, a nie mistrzostwo prostej więc pytam co mogę jeszcze zmienić...


Żeby przelecieć przez zakręt szybciej nie zmieniając kąta pochylenia motocykla musisz przesunąć środek ciężkości zestawu moto-kierowca 'poza' motocykl w stronę w która zakręcasz. I to jest cała idea schodzenia na kolano (wg mnie).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Noke




Dołączył: 23 Lis 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:41, 23 Lis 2013    Temat postu:
Myślę że się da, ale nie radzę próbować Very Happy przynajmniej ja bym nie ryzykował.

_________________
[link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych].


Ostatnio zmieniony przez Noke dnia Pon 15:00, 25 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:14, 23 Lis 2013    Temat postu:
Taa. Kolano kolanu nie równe. Zrobisz to źle i efekt bedzie odwrotny.

Dobrze:


Dobrze bez kolana:


You doing it wrong kolano. You are drunk. Go home! Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scenariusz




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:17, 27 Maj 2014    Temat postu:


a co Paweł powiesz o moim kolanku? Wink a propos, zapraszamy do wspólnych treningów Very Happy


Ostatnio zmieniony przez scenariusz dnia Wto 22:19, 27 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tdrzazga




Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogówek \ Opole
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:23, 28 Maj 2014    Temat postu:
Irkus92, a jak opony wygląda, jak masz obniżony motocykl i przytarte podnóżki? Da się ją zamknąć?

Co do linku który podał mister.zet dodam, że można też znaleźć film instruktażowy z polskimi napisami Wink


Ostatnio zmieniony przez tdrzazga dnia Śro 22:26, 28 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin