Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Czy da się szybciej?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:57, 06 Maj 2012    Temat postu: Czy da się szybciej?
Witam.

Dziś ładnie pośmigałem po winklach, aż stopki kierowcy poobdzierałem.
Na dzień dzisiejszy myślę, że to Vmax na tych zakretach.

Myślicie, że da się jeszcze szybciej? I nie myśle tu o przerobieniu motonga, ale technice jazdy. Co myślicie? Bardziej zejść na kolano czy coś???

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:27, 06 Maj 2012    Temat postu: Re: Czy da się szybciej?
irkus92 napisał:
Witam.
stopki kierowcy poobdzierałem.

możesz jaśniej?? o jakie stopki chodzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:30, 06 Maj 2012    Temat postu:
Pewnie chodzi o bolce od podnóżków kierowcy.

Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Nie 19:30, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:33, 06 Maj 2012    Temat postu:
Szorujesz podnóżkami po asfalcie... wystarczająco
albo inaczej składasz sie tak w zakręcie że iskry sie sypią.


Ostatnio zmieniony przez irkus92 dnia Nie 19:34, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:13, 06 Maj 2012    Temat postu:
ja w ogole nie rozumiem, co ten czlowiek napisal.

co ma predkosc jazdy do kąta zlozenia mocykla? Predkosc w zakrecie przy zlozeniu X bedzie zalezna od techniki pokonania zakretu (gdzie lamiemy zakret, jak szybko wykonujemy skret) a nie od magicznych czynnikow. Generalnie najczesciej "szybko" to nie oznacza od razu zlozenia jak w MOTO GP. Najczesciej nadmierne zlozenia wynikaja z gownianej techniki jazdy - zlej pozycji i zlej linii pokonania zakretu.
Do zwiekszenia przeswitu trzeba zmienic sety na regulowane, ale nie wiem jaki to ma sens w motocyklu typu Z.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 21:15, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:12, 06 Maj 2012    Temat postu:
Look!
jazda w zakręcie środkiem drogi (przy osi jezdni)-bez cięcia zakrętu od początku zakrętu do samego wyjścia jak po sznurku
Jedziesz przykładowo 140km/h i kąt złożenia motoru masz taki, że trzesz o asfalt setami kierowcy.
Pytanie czy można pojechać szybciej ten zakręt tym samym torem jazdy, bez modyfikacji moto, ale korygując TECHNIKĘ jazdy? I jak to można zrobić?

Cieszy mnie jazda w winklach, a nie mistrzostwo prostej więc pytam co mogę jeszcze zmienić...


Ostatnio zmieniony przez irkus92 dnia Nie 22:14, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:26, 06 Maj 2012    Temat postu:
irkus92 napisał:


Cieszy mnie jazda w winklach, a nie mistrzostwo prostej więc pytam co mogę jeszcze zmienić...


tylko motór
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 22:32, 06 Maj 2012    Temat postu:
To też napisałem: szybkość wykonywania skrętu i punkt łamania łuku.nie wydaje mi się żebyś w warunkach ulicznych zatrzymał się na "potencjale" motocykla. Równie istotne jest hamowanie i ponowne jak najszybsze wejście na gaz w zakręcie.
Powrót do góry
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:51, 07 Maj 2012    Temat postu:
Czyli pozostaje szlifowanie techniki i płynności jazdy... ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mister.zet
Bywalec



Dołączył: 16 Sie 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:01, 07 Maj 2012    Temat postu:
irkus92 napisał:
Czyli pozostaje szlifowanie techniki i płynności jazdy... ?


teorie masz tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 13:55, 07 Maj 2012    Temat postu:
link wklejony przez mister.zet jest bardzo cenny, to dobra lektura. Wybierajac nieprawidlowe linie w zakrecie nie bedziesz w stanie ani wejsc szybko na gaz ani na wyjsciu z zakretu nie znajdziesz sie tam gdzie bys chcial. Inna sprawa jest samo operowanie rollgazem, bo to wplywa na kompresje zawieszenia, a co za tym idzie na przeswit motocykla. Zla praca rollgazem = niski przeswit = szorowanie podnozkami. Co za tym idzie szorowanie podnozkami wcale nie oznacza ze jestes niewiadomo jak szybki Smile
Powrót do góry
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:23, 07 Maj 2012    Temat postu:
Wiadomo Razz schodzenie na kolano na rondzie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flaming
Zetofil



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:07, 08 Maj 2012    Temat postu:
ja tam kilka razy przyłożyłem kolanko ale nie było mowy o szlifowaniu butem czy podnóżkiem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irkus92
Świeżak



Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:27, 08 Maj 2012    Temat postu:
Ja dodam, że mam jeszcze moto obniżone na tylnim zawiasie:( jak podniosłem do oryginału to wyglądał okropnie (jak "koza")
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:28, 08 Maj 2012    Temat postu:
irkus92 napisał:
(jak "koza")

czyli normanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin