Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Tłumiki
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 37, 38, 39  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:40, 06 Lis 2015    Temat postu:
Temat wydechów od Edzia był na forum poruszany dziesiątki razy, poczytaj tematy. Będziesz zadowolony jeżeli chodzi o dźwięk i wykonanie, parametrów motocykla na pewno to nie poprawi a dół najprawdopodobniej kapinę obniży ale bez tragedii.

Ostatnio zmieniony przez Cerb dnia Pią 12:40, 06 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pavlacos
Bywalec



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 8:55, 09 Lis 2015    Temat postu:
czytałem, generalnie się skłaniam do takiej przeróbki
zadzwonię do Edzia jak będe już zdecydowany - na razie sonduję temat

może ktoś ma do sprzedania ?

zastanawiałem się jeszcze nad xg1 danmoto, ale mam wrażenie że to za bardzo drze pape
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drops144




Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz/okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:41, 09 Lis 2015    Temat postu:
mam u siebie danmoto GP's i nie zamienił bym sie na żadne inne Very Happy fakt są głośne ale dzwięk z tego wydechu w z1000 to jest poezja !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazerro




Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:26, 03 Sty 2016    Temat postu:
Witam moi drodzy koledzy!
Już 3 sezon jestem szcześliwym posiadaczem Z1000 2010r.
W najbliższym czasie spodziewam się małego przypływu gotówki i postanowiłem wymienić wydechy . Mówiąc szczerze chciałbym uzyskać fajny niski ton i jak najbardziej zniwelować ten specyficzny "świst", którym to charakteryzuje się duża zetka . Zależy mi na dwóch rurach . Na oku mam oto tego Arrowa: [link widoczny dla zalogowanych] . Bardzo fajnie siedzi mi stylistycznie z uwagi na to iż całego swojego zeta robię szaro-czarnego, łącznie z manetkami, lusterkami oraz innymi dodatkami głównie baracudy . Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już obcował z tymi wydechami? Lub ma ktoś może do polecenia coś innego w podobnej cenie o podobnej stylistyce?.

Pozdrawiam serdecznie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Świeżak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:32, 03 Sty 2016    Temat postu:
Mogę spokojnie polecić ten wydech Very Happy miałem w poprzednim Z-ecie 1000 z 2007 soczysty niski basowy dźwięk Twisted Evil i bardzo dobre wykonanie, i atrakcyjna cena Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:16, 04 Sty 2016    Temat postu:
Jak chcesz mieć fajny niski ton to same końcówki dużo nie zdziałają, najlepiej kolektory bez decata lub w ory-kolektorze decat "raus"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drops144




Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sieradz/okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:16, 05 Sty 2016    Temat postu:
decat obowiązkowo !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grisza1991
Świeżak



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strasburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:38, 05 Sty 2016    Temat postu:
drops144 napisał:
decat obowiązkowo !


Mam u siebie MIVV Suono + K&N - jest głośno, bardzo głośno! Zgłębiałem też temat decatu i kompletnego układu wydechowego. Swego czasu na OLX.pl znalazłem kolektor z amerykańskiej wersji Z1000 2010' bez sondy (1100zł) co wiązało się od razu z kupnem eliminatora (400 zł) lub wierceniem i spawaniem sondy. Koszt kolektora Arrowa to ponad 2,5 tyś zł / Acrap 300 zł drożej

Przy zmianie kolektora sugeruję moduł PCV lub zmianie map bezpośrednio na samym kompie, wtedy efekt przyrostu mocy jest najbardziej odczuwalny.

Faktycznie, motocykl zyska na "wygarze", będzie głośniej, mocniej (około 160 kM na hamowni) i lżej (układ odciąża od oryginału ponad 12 kg). Wiem, że wszystko to fajnie się rysuje... tylko czy warto pchać w to tyle waluty, licząc 2/3 tyś zł na slip-on + 2,5 tyś zł kolektor + strojenie lub PCV 1 tyś zł + filtr (200 zł) i ew pierdoły które wyjdą to ponad 5/6 tyś zł. To kupa kasy biorąc pod uwagę wartość motocykla.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PatrycjuszRSV
Zaglądacz



Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 9:50, 05 Sty 2016    Temat postu:
ja wychodzę z założenia że pewne modyfikacje nie kosztują nic z racji ew. późniejszej odsprzedaży a wtedy tak drogo to nie wychodzi. Jeśli chodzi o moc to większego sensu jeżdżąc po drogach to nie widzę bo jest to średnio odczuwalne ale przy zmianie wydechów lepszy dźwięk robi swoje i w ogólnym rozrachunku można się przy tym pobawić Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fazerro




Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:59, 05 Sty 2016    Temat postu:
Racja można zrobić coś pięknego ale to są już koszta z rzędu kilku tyś zł. Niestety tych pieniędzy przy sprzedaży się już nie odzyska, co innego jeżeli motocykl byłby nowy z salonu, ale wkładać jednorazowo 6-7tyś zł do 6letniego motocykla to szałeństwo Very Happy . Jednak wystarczą mi jedynie śliczne końcóweczki, chociaż wiem, że świata nie zmienią ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:56, 07 Sty 2016    Temat postu:
Grisza1991 napisał:
drops144 napisał:
decat obowiązkowo !


Mam u siebie MIVV Suono + K&N - jest głośno, bardzo głośno! Zgłębiałem też temat decatu i kompletnego układu wydechowego. Swego czasu na OLX.pl znalazłem kolektor z amerykańskiej wersji Z1000 2010' bez sondy (1100zł) co wiązało się od razu z kupnem eliminatora (400 zł) lub wierceniem i spawaniem sondy. Koszt kolektora Arrowa to ponad 2,5 tyś zł / Acrap 300 zł drożej

Przy zmianie kolektora sugeruję moduł PCV lub zmianie map bezpośrednio na samym kompie, wtedy efekt przyrostu mocy jest najbardziej odczuwalny.

Faktycznie, motocykl zyska na "wygarze", będzie głośniej, mocniej (około 160 kM na hamowni) i lżej (układ odciąża od oryginału ponad 12 kg). Wiem, że wszystko to fajnie się rysuje... tylko czy warto pchać w to tyle waluty, licząc 2/3 tyś zł na slip-on + 2,5 tyś zł kolektor + strojenie lub PCV 1 tyś zł + filtr (200 zł) i ew pierdoły które wyjdą to ponad 5/6 tyś zł. To kupa kasy biorąc pod uwagę wartość motocykla.

Mam pytanie: skąd informacje żeby po tych modyfikacjach motocykl miał prawie 160 koni? Rozumiem, że piszesz o swoim modelu 10-13?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grisza1991
Świeżak



Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strasburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:49, 07 Sty 2016    Temat postu:
Ivor napisał:

Mam pytanie: skąd informacje żeby po tych modyfikacjach motocykl miał prawie 160 koni? Rozumiem, że piszesz o swoim modelu 10-13?


Piszę na podstawie informacji od Bartka z MotoFreak'a
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyn
Świeżak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ząbkowice Śl.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:13, 07 Sty 2016    Temat postu:
160 Shocked jak dla mnie to jakiś kosmos Rolling Eyes z chęcią bym zobaczył wykres z hamowni bo coś mi się w to wierzyć nie chce Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
REM
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 792
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chester
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 2:28, 08 Sty 2016    Temat postu:
A mnie meczy temat który podjął sprzedawca w dniu odbioru motocykla z salonu a ja nie drążyłem tematu (piękna pogoda była na jazdę ) powiedział ze jesli mi sie nie podoba dzwiek wydechu to mam podjechać do nich i oni w 10-15 minut cos mi zrobią z oryginałem - bardzo prosty zabieg- i dźwięk bedzie całkowicie inny.Z racji tego ze wydech mi sie podoba taki jaki jest a dźwięk zaczyna byc coraz bardziej głośniejszy (przepala sie ) to nie myslalem o jakich kolwiek zmianach ale dla was pojadę do nich i sprawdzę o co chodziło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:17, 11 Sty 2016    Temat postu:
Daj znać bo może to wielu chłopakom rozwiązać problem chęci zmiany dźwięku bez zmiany tłumika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 37, 38, 39  Następny
Strona 31 z 39

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin