Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Tylne zawieszenie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grochu




Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:37, 21 Sie 2015    Temat postu: Tylne zawieszenie
Witam,
Pytanko, czy ktoś ćwiczył może takie rozwiązanie (niekoniecznie w Z-ce):

[link widoczny dla zalogowanych]

Mam 'problem' (na torze)- przy zejściu na kolano trę podnóżkiem, nie domykam przez to tylnej opony,zostaje minimalny ślad jeszcze nietkniętej gumy (190/55). Przód jest dokmnięty.

Pierwszy pomysł to podkręcić trochę sprężynę, dać komuś kto się zna na regulacji,,ale zapewne dużo tym nie uzyskam, druga opcja to właśnie taki zestaw. Zastanawiam się tylko:
a - czy to w moim przypadku pomoże
b - jak wpłynie na geometrię, teraz po ulicy jezdzi się bajka

Nie chcę zmieniać moto na sporta, za dobrze się śmiga na zetce, ale denerwujące jest takie ograniczenie sprzętowe..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:58, 21 Sie 2015    Temat postu:
a ty masz zawias w oryginale ?
bo na 190/55 ciężko drzeć podnóżkami , no ale skoro masz juz takie doświadczenie to do zdarcia pozostaje tylko łokieć , ja Ci zazdroszczę Cool pozostaje zmienić sety na regulowane , patrzyłeś za tym ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:03, 21 Sie 2015    Temat postu:
To inaczej - jakie masz ciśnienie w oponach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grochu




Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:02, 21 Sie 2015    Temat postu:
Heh dosw.na torze.. nie, zapewne bardziej jego brak niz nadmiar moze miec na to wplyw. Probuje kombinuje jak każdy Wink
Zawias oryginalny. Może to kwestia regulacji, nie znam sie na tym i nie ruszałem tylu w ogole jeszcze.4lata juz w sumie..

Z cisnieniem juz kombinowalem od zalecanego 2.5 /2.9 w dół 2.2/ 2.4 (przod/ tyl). Jakie zalecasz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:18, 22 Sie 2015    Temat postu:
Wykrec srube z podnozkow i sprawa zalatwiona nie bedziesz tarl...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grochu




Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 8:20, 22 Sie 2015    Temat postu:
Sruby juz dawno sie pozbylem Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:33, 22 Sie 2015    Temat postu:
Na tor spuszczam do 1,7/2,0.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grochu




Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:49, 24 Sie 2015    Temat postu:
No to ja nadal jestem za wysoko z 2,2 / 2,4 . Dzięki, spróbuję następnym razem ale to już raczej nie pszczółki (tu w sumie jeszcze nie przycierałem,,tylko w bydzi).


Pytanie jednak wciąż aktualne- czy ktoś próbował tego wynalazku z linku?
Jakieś sugestie co może się 'popsuć' w zachowaniu moto ?
Osobiście jestem przeciwny w ingerencje oryginalnego rozwiązania ale zaciekawił mnie ten patent Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
e3dx




Dołączył: 24 Lip 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:06, 24 Sie 2015    Temat postu:
Zmienia się geometria moto. Pomyśl lepiej na czymś takim :
[link widoczny dla zalogowanych]

Odkręcasz gaz w zakręcie ? :>
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ivor
Świeżak



Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:07, 24 Sie 2015    Temat postu:
Przyśpieszanie motocykla powinno odbywać się w szczycie zakrętu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
e3dx




Dołączył: 24 Lip 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:06, 24 Sie 2015    Temat postu:
Według "przyśpieszenia" Keith Code najszybciej kiedy się da Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ULOK
Świeżak



Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LOP/LUB
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:55, 24 Sie 2015    Temat postu: Re: Tylne zawieszenie
grochu napisał:

Mam 'problem' (na torze)- przy zejściu na kolano trę podnóżkiem, nie domykam przez to tylnej opony,zostaje minimalny ślad jeszcze nietkniętej gumy (190/55). Przód jest dokmnięty.

denerwujące jest takie ograniczenie sprzętowe..


Kolego to nie jest problem sprzętowy tylko zła pozycja na motocyklu jaki i zły tor jazdy.Przetestowane osobiście na moim przykładzie.Zmiana techniki jazdy oraz pozycji na moto i opony pozamykane....ćwiczyć ,ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć.Niech ktoś kto się zna w temacie popatrzy jak śmigasz i ewentualne błedy Ci pokaze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grochu




Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:15, 25 Sie 2015    Temat postu:
@Ulok
Rozumiem że u Ciebie też podnóżek się ścierał ale opone 190 zamykałeś czy inną? (u mnie ze 180 nie było problemu) Jesli tak to faktycznie coś w tym może być, Rossi to ja nie jestem Wink

@e3dx
Dzięki ale nie za bardzo czuję jak to zastosować - to jest do amora czy samego podnóżka ? masz jakiś opis?

PS
Tak , z gazem kombinuję, Twist of the wrist pana Keitha przerobione mam, bez tego bym się nie ośmielił zarzucać Wam tematu Smile
Także film i kniga przerobione, ale to teoria i w praktyce sam wdrażam więc błędy mogą być, a raczej są na pewno ale czy prowadzą do opisanej sytuacji..no nic w wkrótce kolejna sesja może coś ktoś podpowie.

Dzięki za zainteresowanie.


Ostatnio zmieniony przez grochu dnia Wto 14:25, 25 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
e3dx




Dołączył: 24 Lip 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:19, 25 Sie 2015    Temat postu:
Podnóżka. Nie baw się sam zawieszeniem ( w sensie podnoszenie), bo ktoś nad tym siedział. Pamiętam jak ja w hornecie dokładałem do tego oponę na profil 60 (np.180/60 czy 190/60) naprawdę można było zauważyć różnicę. Wydaje mi się, że robisz coś źle (skoro guma pozostaje niedomknięta). W zetcie powinieneś pierwsze zamknąć gumę. Dobra praca gazem myślę, że będzie kluczem (chociaż na jakiś czas).


Ustawiałeś zawieszenie ? Sprawdź na którym ząbku masz. postaraj się ustawić SAGA : [link widoczny dla zalogowanych] .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grochu




Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk/Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:30, 25 Sie 2015    Temat postu:
Dzięki za link, z tym grzebaniem w oryginale to prawda, zostawiam jako ostateczność.

Spróbuję w weekend z tylnim zawiasem bo go nie ruszałem jeszcze, przedni już regulowałem i faktycznie było lepiej. Nie mam tylko klucza 'hakowego'(?) do sprężyny..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z1000/Z1000SX Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin