Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Crash pady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:42, 25 Paź 2010    Temat postu:
locdog napisał:
i've done some research i wnioski sa takie, ze jak montowac do zeta crashpady, ktore maja zadzialac przy czyms wiecej niz tylko stluczka parkingowa to musi byc to top block. Jest szansa wykonania czegos takiego na zamowienie za normalne pieniadze. sa jacys chetni?



Ja jestem chętny , potrzebuje prawy odbój Very Happy a powiedzcie z jakiego materiału można taki odbój dorobić Cool ( wiem że gdzieś już był o tym post ale nie mogę znaleźć Embarassed )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:20, 25 Paź 2010    Temat postu:
Textolit, Ertalon itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 7:32, 26 Paź 2010    Temat postu:
Cerb napisał:
Textolit, Ertalon itp.


Ok wielkie dzięki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marekhans
Aktywny



Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 474
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKOLICE POZNANIA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:35, 26 Paź 2010    Temat postu:
A ja że tak rzucę, mam oryginalne crashe kawasaki przy swojej eSce i wydaje mi się, że jest ok. W prawdzie nie miałem okazji sprawdzić czy działają, ale poprzednik jak widać po jednym z nich, już zdążył sprawdzić. mały ot, ma ktoś na sprzedaż oryginalną prawą końcówkę crashpada kawasaki, bo ta porysowana mnie lekko drażni...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:00, 23 Lut 2011    Temat postu:
Jak juz wszyscy wiedzą po drobnej łapówce kupiłem crash pady womet-tech z forum, tak więc mogę je już teoretycznie porównać z crash padami puig:

wykonanie: puig to same śruby + plastyk, natomiast womet tech mają ciekawe kołnierze z aluminium - jak dla mnie plus dla wometa.

wygląd: jak kto woli puig całe czarne z wielkim Z po boku a womet czerń z dodatkiem aluminium.

w praktyce: nie wiem ile będą womety wystawać ale puigi były ok.

mam takie wrażenie że jakbym miał womety to przy moim wypadku nie ucierpiała by chłodnica, bo puig złożył się jak domek z kart.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:20, 23 Lut 2011    Temat postu:
Sam nie testowałem,ale kolega w zeszłym roku położył gixa na prawą stronę i finalnie crash-pad z Womet-tech'u dobrze spełnił swoją rolę,ochronił plastyki,sam lekko wygiął się na śrubie mocującej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jcek




Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:12, 11 Lip 2011    Temat postu:
Jakie masz Pady z womet-tech'u.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko ładnie pieknie ale martwi mnie jeden zapis na allegro w auckji
"KONIECZNOŚĆ WYCIĘCIA DZIURY W OWIEWCE"

orientujecie się czy to dotyczy sie wersji S z owieką czy każdej jednej wersji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:40, 11 Lip 2011    Temat postu:
Do S tez chyba nie ma potrzeby wycinac dziury a do N to juz na pewno nie bo niby gdzie ta owiewka?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:24, 11 Lip 2011    Temat postu:
Jcek napisał:
Jakie masz Pady z womet-tech'u.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko ładnie pieknie ale martwi mnie jeden zapis na allegro w auckji
"KONIECZNOŚĆ WYCIĘCIA DZIURY W OWIEWCE"

orientujecie się czy to dotyczy sie wersji S z owieką czy każdej jednej wersji?


To raczej tak z rozpędu napisali,zreszta to taki "mistake",jak zapis w karcie kolonijnej córki:żeby szalik i czapkę spakować Laughing Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wierzba
Stary wyga



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sopot
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:10, 15 Sie 2011    Temat postu:
Kumpel w r6 ma a w sumie miał womety i przy szlifie, dupę zarzucil na piasku przy starcie bo pawiana chłam przyswirowac ale wolno jeszcże było, i niestety crash sie złamał i zrobił bubu większe jeszcze moto
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:27, 15 Sie 2011    Temat postu:
Zgadza się, crash pady sprawdzają się przy parkingowych wywrotach najlepiej, przy szlifie to już różnie.
Pół biedy jak się ślizga po równym asfalcie. Gorzej jak są dziury, pęknięcia w nawierzchni i pad zahaczy o coś takiego. Wtedy potrafi wyrwać kawał mięsa i narobić więcej kurestwa niż gdyby go nie było
Powrót do góry
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:18, 18 Lut 2012    Temat postu:
Taka ciekawostka
szukałem crash padów do moto i natknąłem się na takie coś? co do powiedzmy działania crashów to wiem, ale to coś?? Smile jak ktoś ma jakieś doświadczenia to niech da znać.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kmalinek
Świeżak



Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyca
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:50, 18 Lut 2012    Temat postu:
A może po to żeby ograniczniki się nie połamały?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:50, 18 Lut 2012    Temat postu:
Ciekawe zastosowanie i profesjonalny montaż na trytytkach Very Happy

Opis produktu:
Protektor wspomagania kierownicy, zapobiega wykrzywieniu i zniszczeniu w
przypadku upadku. Z czarnego poliamidu. Wbudowany w elastyczną
gumę.

Wink


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Sob 21:51, 18 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabloniec
Stary wyga



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3-city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:13, 20 Lut 2012    Temat postu:
a moze grupowo tu by uderzyc???
[link widoczny dla zalogowanych]

Madras zrobiles sobie te crashe?? Jak mozesz napisz (na PW moze byc) ile cie to wyszło i gdzie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Następny
Strona 9 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin