Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bigi
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:10, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nawet jeśli Ulka się pomyliła (nie myli się ten co nic nie robi) - a kolega 13b ma na odwrót i pasuje to rozwiązanie jest tylko jedno - zamontuj tak jak on
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:20, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Witam podpinam się pod temacik z ogromna prośba posiadaczy takich oto crashów;
sklep.scigacz.pl/crash-pady-puig-kawasaki-z750-z1000-20072009-p-18914.html
Adres trzeba przekopiować bo jestem nowy na forum i antyspam mi zabrania wklejania linków.
Mianowicie byłbym mega wdzięczny gdyby ktoś mógł podać mi ich wymiary.
mam opcje na wykonanie ich z ertalonu i chcę zrobić to dobrze wiem że lewy jest dłuższy od prawego gdyby ktoś mógł mi podać wymiary lewego i prawego oraz długość samego grzybka było by naprawdę super bo nie mogę nigdzie znaleźć wymiarów tego typu crashów
Pozdrawiam
Hudson
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rednose
Bywalec
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syreni Gród Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:50, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Odświeżam.
Po lekkim szlifie który miałem w połowie maja nie mogłem sobie podarować, że nie miałem crash padów prawdopodobnie gdyby były udało by się uratować owiewkę (wersja S) i dekielek (lewa str) historie może odważę się opisać w odpowiednim dziale Po nie miłej przygodzie postanowiłem zainwestować w crash pady z larssona (ZIPSER Crash Pad Kawasaki Z 750/Z1000 (-06) ) niestety nie byłem wtedy użytkownikiem forum i nie miał żadnej wiedzy na temat tego typu akcesoriów. Crash Pady ZIPSER może i wyglądają ładnie ale to wszystko co mogę o nich dobrego powiedzieć. Są zbyt krótkie i za mało wystają przekonałem się o tym boleśnie stawiając niunie w pośpiechu na miękkiej ziemi. Myślałem ( w tym najlepszy widocznie nie jestem) że nic kawuni nie będzie ale niestety, zrobiłem kilka kroków i buuuumm Najgorsze, że była świeżo po ,,remoncie''. Nie mogę powiedzieć, że Crash wcale nie pomógł ale dekielek uderzył w spory ,,kamień'' i się dość mocno porysował, owiewka ocalała delikatnie oparła się o róg i mała zapraweczka by się przydała, zadupek to samo Cofając czas zainwestował bym w inne Crash Pady bo nie chce nawet myśleć co by się działo jak moto było by w ruchu mam nadzieję, że nigdy tego nie sprawdzę ale bardziej ze względu na kiepskie uczucie połączenia prędkość+ciało+ziemia
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xede
Stary wyga
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:01, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tylko wspolczuc, ale czlowiek madry po szkodzie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
action
Bywalec
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białe Błota Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:53, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Koledzy od dłuższego czasu szukam rysunku technicznego na crash pady do zeciora po 2007r czy może mi ktoś pomóc?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:12, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a ja mam pytanie z innej beczki - czy crashpady np. puig ochronią przy wywrotce na prawa stronę tłumik końcowy? Czy dystans jest jednak za maly i motor opiera sie tez na tlumiku?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuba:)
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:39, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
rypie tłumik - a konkretnie ta osłonka przykręcana do niego
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6235
Przeczytał: 93 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:20, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Sorka za OT,ale czy ktoś z forumowiczów ćwiczył temat klatki/gmoli na silnik do małego Zeta z pierwszego tłoczenia?Pytanie drugie,czy jest coś z tych rzeczy już na rynku,jako dedykowane/gotowiec,czy po prostu pozostaje powierzyć to zadanie jakiemuś biegłemu "magikowi" w spawaniu stali?
Za wszelkie sugestie/rady z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Wto 23:45, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:16, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, przy wywrotce uszkadza obejmę tłumika, ta co nituje resztę( taka ładna wypolerowana:) )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:19, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
i've done some research i wnioski sa takie, ze jak montowac do zeta crashpady, ktore maja zadzialac przy czyms wiecej niz tylko stluczka parkingowa to musi byc to top block. Jest szansa wykonania czegos takiego na zamowienie za normalne pieniadze. sa jacys chetni?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kalos2
Bywalec
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów) Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:12, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ja jestem chętny ale na sam prawy odboj bo całą resztę mam oryginalną
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kuba:)
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:28, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
top block też ma wady dekla ci nie połamie ale podrapie od spodu - dolny rant
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rychu
Zetofil
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:57, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mnie się wydaje czy crasch czy top block zawsze po upadku przerysuje dekiel a z prawej strony dodatkowo tłumik !
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 9:59, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
no tak, ale przynajmniej nie uszkodzi ramy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maro
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krak Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:18, 05 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
w moim przypadku crash pady zwróciły się w pierwszym miesiącu :]
typowy błąd, który już raz mi się zdarzył na hondzie - wjeżdżałem na krawężnik i gdy tylna opona oparła się o niego dałem za mało gazu i silnik zgasł. zawahałem się i podparłem lewą nogą ale trafiłem w jezdnię a nie chodnik, te 10 cm niżej i jedyne co mi pozostało, to odłożyć moto na bok
gdyby nie c pad zarysował bym grubo dekiel o betonowy rant oraz plastikowy bok zadupka a tak Z oparł się na dwóch punktach + przednia opona i jedynie lewy ciężarek otrzymał mikroskopijne nieistotne zarysowanie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|