Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Crash pady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bigi
Bywalec



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:10, 23 Cze 2010    Temat postu:
nawet jeśli Ulka się pomyliła (nie myli się ten co nic nie robi) - a kolega 13b ma na odwrót i pasuje to rozwiązanie jest tylko jedno - zamontuj tak jak on Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 12:20, 02 Lip 2010    Temat postu:
Witam podpinam się pod temacik z ogromna prośba posiadaczy takich oto crashów;

sklep.scigacz.pl/crash-pady-puig-kawasaki-z750-z1000-20072009-p-18914.html

Adres trzeba przekopiować bo jestem nowy na forum i antyspam mi zabrania wklejania linków.
Mianowicie byłbym mega wdzięczny gdyby ktoś mógł podać mi ich wymiary.
mam opcje na wykonanie ich z ertalonu i chcę zrobić to dobrze wiem że lewy jest dłuższy od prawego gdyby ktoś mógł mi podać wymiary lewego i prawego oraz długość samego grzybka było by naprawdę super bo nie mogę nigdzie znaleźć wymiarów tego typu crashów Sad

Pozdrawiam
Hudson
Powrót do góry
rednose
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Syreni Gród
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:50, 19 Lip 2010    Temat postu:
Odświeżam.
Po lekkim szlifie który miałem w połowie maja nie mogłem sobie podarować, że nie miałem crash padów prawdopodobnie gdyby były udało by się uratować owiewkę (wersja S) i dekielek (lewa str) historie może odważę się opisać w odpowiednim dziale Wink Po nie miłej przygodzie postanowiłem zainwestować w crash pady z larssona (ZIPSER Crash Pad Kawasaki Z 750/Z1000 (-06) ) niestety nie byłem wtedy użytkownikiem forum i nie miał żadnej wiedzy na temat tego typu akcesoriów. Crash Pady ZIPSER może i wyglądają ładnie ale to wszystko co mogę o nich dobrego powiedzieć. Są zbyt krótkie i za mało wystają przekonałem się o tym boleśnie stawiając niunie w pośpiechu na miękkiej ziemi. Myślałem ( w tym najlepszy widocznie nie jestem) że nic kawuni nie będzie ale niestety, zrobiłem kilka kroków i buuuumm Evil or Very Mad Najgorsze, że była świeżo po ,,remoncie''. Nie mogę powiedzieć, że Crash wcale nie pomógł ale dekielek uderzył w spory ,,kamień'' i się dość mocno porysował, owiewka ocalała delikatnie oparła się o róg i mała zapraweczka by się przydała, zadupek to samo Evil or Very Mad Cofając czas zainwestował bym w inne Crash Pady bo nie chce nawet myśleć co by się działo jak moto było by w ruchu mam nadzieję, że nigdy tego nie sprawdzę ale bardziej ze względu na kiepskie uczucie połączenia prędkość+ciało+ziemia Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xede
Stary wyga



Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 557
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:01, 19 Lip 2010    Temat postu:
tylko wspolczuc, ale czlowiek madry po szkodzie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
action
Bywalec



Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białe Błota
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:53, 24 Lip 2010    Temat postu:
Koledzy od dłuższego czasu szukam rysunku technicznego na crash pady do zeciora po 2007r czy może mi ktoś pomóc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:12, 02 Sie 2010    Temat postu:
a ja mam pytanie z innej beczki - czy crashpady np. puig ochronią przy wywrotce na prawa stronę tłumik końcowy? Czy dystans jest jednak za maly i motor opiera sie tez na tlumiku?
Powrót do góry
Kuba:)




Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:39, 03 Sie 2010    Temat postu:
rypie tłumik - a konkretnie ta osłonka przykręcana do niego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:20, 03 Sie 2010    Temat postu:
Sorka za OT,ale czy ktoś z forumowiczów ćwiczył temat klatki/gmoli na silnik do małego Zeta z pierwszego tłoczenia?Pytanie drugie,czy jest coś z tych rzeczy już na rynku,jako dedykowane/gotowiec,czy po prostu pozostaje powierzyć to zadanie jakiemuś biegłemu "magikowi" w spawaniu stali?
Za wszelkie sugestie/rady z góry dziękuję i pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez mihoo dnia Wto 23:45, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:16, 03 Sie 2010    Temat postu:
Dokładnie, przy wywrotce uszkadza obejmę tłumika, ta co nituje resztę( taka ładna wypolerowana:) )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 18:19, 05 Sie 2010    Temat postu:
i've done some research i wnioski sa takie, ze jak montowac do zeta crashpady, ktore maja zadzialac przy czyms wiecej niz tylko stluczka parkingowa to musi byc to top block. Jest szansa wykonania czegos takiego na zamowienie za normalne pieniadze. sa jacys chetni?
Powrót do góry
kalos2
Bywalec



Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dunbar_UK (Ostrzeszów)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:12, 05 Sie 2010    Temat postu:
ja jestem chętny ale na sam prawy odboj bo całą resztę mam oryginalną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba:)




Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 7:28, 06 Sie 2010    Temat postu:
top block też ma wady dekla ci nie połamie ale podrapie od spodu - dolny rant
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:57, 06 Sie 2010    Temat postu:
Mnie się wydaje czy crasch czy top block zawsze po upadku przerysuje dekiel a z prawej strony dodatkowo tłumik !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 9:59, 06 Sie 2010    Temat postu:
no tak, ale przynajmniej nie uszkodzi ramy
Powrót do góry
Maro




Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krak
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:18, 05 Paź 2010    Temat postu:
w moim przypadku crash pady zwróciły się w pierwszym miesiącu :]
typowy błąd, który już raz mi się zdarzył na hondzie - wjeżdżałem na krawężnik i gdy tylna opona oparła się o niego dałem za mało gazu i silnik zgasł. zawahałem się i podparłem lewą nogą ale trafiłem w jezdnię a nie chodnik, te 10 cm niżej i jedyne co mi pozostało, to odłożyć moto na bok
gdyby nie c pad zarysował bym grubo dekiel o betonowy rant oraz plastikowy bok zadupka a tak Z oparł się na dwóch punktach + przednia opona i jedynie lewy ciężarek otrzymał mikroskopijne nieistotne zarysowanie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Następny
Strona 8 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin