| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat   | 
	
	
	
		| Autor | 
		Wiadomość | 
	
	
		
		      pitrak 
		      
		          Z-zlot friend 
		          
  
		          Dołączył: 14 Lip 2009 
		          Posty: 3223 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Darłowo Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Pią 18:53, 26 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				    Ja poszukuję coś takiego 
 
 
  
 
 
oraz coś w tym rodzaju
 
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
Sam dalej nie wiem co lepiej wybrać ;-(
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   | 
        | 
         | 
    
	
		
		      13b 
		      
		          Stary wyga 
		          
  
		          Dołączył: 02 Sie 2009 
		          Posty: 540 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Wolin Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Pią 20:35, 26 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				| 
				    
				    ja ma puig-a, kupionego u Uli i Bizona. Mogę spokojnie polecić - fajnie wyglądają, łatwa instalacja no i mam nadzieje ze nigdy nie będą używane!
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Ulaaa 
		      
		          Stary wyga 
		          
  
		          Dołączył: 20 Lip 2009 
		          Posty: 647 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: W-wa Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Pią 22:34, 26 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				    pitrak zapraszam:
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
mamy i jedne i drugie  
 
Adrian na swoim Zecie ma te Puiga a ja mam te lsl  
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      pitrak 
		      
		          Z-zlot friend 
		          
  
		          Dołączył: 14 Lip 2009 
		          Posty: 3223 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Darłowo Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Sob 2:06, 27 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				    Kochanieńka !  normalnie ratujesz mi moja skórę     he he he he   Oczywiście byłem na Waszej stronie i w tym sęk , że macie oba te "Crash Pady" Jak by był jeden z nich to nie zachodziłbym po rozum , który mam wybrać   Ale na pewno zamówię u Was    (I dziękuję za pomoc w rozmiarze " Kombinezonu")  
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Gość 
		      
		           
		          
  
		           
		           
		          
                  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Sob 10:00, 27 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				    Najlepiej zaloz oba na raz. Ochrony nigdy za wiele  
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Cerb 
		      
		          Stwórca 
		          
  
		          Dołączył: 17 Lut 2008 
		          Posty: 3098 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Mława Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Sob 10:19, 27 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				     	  | jarekt napisał: | 	 		  Najlepiej zaloz oba na raz. Ochrony nigdy za wiele   | 	  
 
Przy malym Zecie wystarcza te gorne bo chronia bak i dekielki na silniku, przy Z1000 warto zalozyc i gorne i dolne (silnik jest szerszy).
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Ulaaa 
		      
		          Stary wyga 
		          
  
		          Dołączył: 20 Lip 2009 
		          Posty: 647 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: W-wa Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Sob 10:32, 27 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				    Ja mam założone i na chłodnice i na dekle.. Jakoś nie chce wierzyć że nawet przy parkingówce te górne ochronią dekle:), więc założyłam te lsl:
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
 
 
[link widoczny dla zalogowanych]
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Cerb 
		      
		          Stwórca 
		          
  
		          Dołączył: 17 Lut 2008 
		          Posty: 3098 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Mława Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Sob 11:35, 27 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				| 
				    
				    Chronia przynajmniej z prawej strony czyli tej gdzie jest tlumik. Przy zalozonych gornych crashpadach w moim Z1000 po malej glebie mialem delkikatnie porysowany dekiel sprzegla a ten jak wiadomo jest znacznie szerszy niz w Z750. Zreszta gleby/szlify sa rozne, najlepiej bylo by sie po prostu nie przewracac.
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Wąski 
		      
		          Zetofil 
		          
  
		          Dołączył: 28 Lis 2009 
		          Posty: 1190 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Kraków/Dębica Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Sob 12:12, 27 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				| 
				    
				    Dokladnie Cerb. Najlepiej sie nie przewracac. Ja mam crashpady puiga i przy parkingowce, crashpad ok, wszystko elegancko, ale wlasnie to jest ból, przytarl mi sie ten dekielek od sprzegla... Dolne crashe sa potrzebne w litrowce.
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Gość 
		      
		           
		          
  
		           
		           
		          
                  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Wto 18:57, 30 Mar 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				| 
				    
				    Witam mam do zaoferowanie crash pady do Kawasaki Z750 i Z1000 04-06rok produkcji  nr aukcji (numer 981631401) pozdrawiam wszystkich użytkowników forum
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Waldi 
		      
		          Bywalec 
		          
  
		          Dołączył: 05 Gru 2008 
		          Posty: 167 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Warszawa Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Pon 14:35, 05 Kwi 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				    Witajcie. Potrzebuję małej pomocy. Chciałem wymienić swoje crash pady (te montowane przy silniku, a więc na śrubie mocującej silnik do ramy, jak dobrze się zorientowałem) i chyba za mocno się do tego przyłożyłem   Zerwałem gwint w nakrętce. Śrubę mam ok, ale nakrętkę muszę dokupić. Wiem, że śruba jest utwardzana, ale nie mam bladego pojęcia jak to jest z tą nakrętką. Czy ona też powinna być utwardzana? A może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć, gdzie w Warszawie mógłbym taką nakrętkę dokupić? 
 
Będę wdzięczny za każdą pomoc   
 
Poza tym chyba czas najwyższy zainwestować w klucz dynamometryczny bo najwyraźniej przesadzam przy skręcaniu  
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Cerb 
		      
		          Stwórca 
		          
  
		          Dołączył: 17 Lut 2008 
		          Posty: 3098 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Mława Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Pon 17:43, 05 Kwi 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				| 
				    
				    Mysle ze wystarczy zwykla nakretka samohamowna czyli taka ktora ma jaki "patent" na zabezpieczenie przed odkreceniem. Z drugiej strony te orginalne od Zeta wygladaja na utwardzane a te dodawane do crashpadow na zwykle.
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      herber 
		      
		          Bywalec 
		          
  
		          Dołączył: 17 Wrz 2008 
		          Posty: 238 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Wrocław Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Śro 7:29, 07 Kwi 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				    Ja przez dluzszy czas jezdzilem na zwyklej nakretce z OBI i nic się nie stało. Tylko mocno dokręcić trzeba było   Teraz mam crashe już..
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      rychu 
		      
		          Zetofil 
		          
  
		          Dołączył: 13 Cze 2009 
		          Posty: 1463 
		          Przeczytał: 0 tematów
  Ostrzeżeń: 0/3 
                  Skąd: Lubliniec Płeć:  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Śro 9:53, 07 Kwi 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				| 
				    
				    U mnie crashe są "tylko" na nakrętkach samohamownych a to dlatego że ori śruby są na drobnozwojowym gwincie ,to i logicznie nakrętki też.Wszystko zależy jakie się dostanie w zestawie mocowanie z crashpadami!
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		
		      Gość 
		      
		           
		          
  
		           
		           
		          
                  
               
                
               
         | 
		
			
				 Wysłany: Wto 8:15, 22 Cze 2010    Temat postu:  | 
				    | 
			 
			
				 | 
			 
			
				
				    
				    Hej  a ja mam takie pytanko. Zamówiłem crash padu Puiga od Uli i wszystko w porządku przesyłeczka ok (Thanks  ULA;) tylko wg instrukcji ten z tą metalową tulejką ma iść na prawą strone??    a to wychodzi miej więcej tak, że ta tulejka zapiera się o głowicę czy to tak na pewno powinno być?
 
U kolegi 13B widzę, że ta tulejka poszła na lewą stronę już sam nie wiem  
				    
				 | 
			 
		  | 
	
	
		| Powrót do góry | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	   
	
		 |