Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Crash pady
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 15, 16, 17  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:53, 26 Mar 2010    Temat postu:
Ja poszukuję coś takiego



oraz coś w tym rodzaju

[link widoczny dla zalogowanych]

Sam dalej nie wiem co lepiej wybrać ;-(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
13b
Stary wyga



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:35, 26 Mar 2010    Temat postu:
ja ma puig-a, kupionego u Uli i Bizona. Mogę spokojnie polecić - fajnie wyglądają, łatwa instalacja no i mam nadzieje ze nigdy nie będą używane!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulaaa
Stary wyga



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 22:34, 26 Mar 2010    Temat postu:
pitrak zapraszam:
[link widoczny dla zalogowanych]
mamy i jedne i drugie Smile
Adrian na swoim Zecie ma te Puiga a ja mam te lsl Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:06, 27 Mar 2010    Temat postu:
Kochanieńka !Wink normalnie ratujesz mi moja skórę Smile Wink he he he he Smile Oczywiście byłem na Waszej stronie i w tym sęk , że macie oba te "Crash Pady" Jak by był jeden z nich to nie zachodziłbym po rozum , który mam wybrać Wink Ale na pewno zamówię u Was Smile (I dziękuję za pomoc w rozmiarze " Kombinezonu") Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 10:00, 27 Mar 2010    Temat postu:
Najlepiej zaloz oba na raz. Ochrony nigdy za wiele Smile
Powrót do góry
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:19, 27 Mar 2010    Temat postu:
jarekt napisał:
Najlepiej zaloz oba na raz. Ochrony nigdy za wiele Smile

Przy malym Zecie wystarcza te gorne bo chronia bak i dekielki na silniku, przy Z1000 warto zalozyc i gorne i dolne (silnik jest szerszy).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ulaaa
Stary wyga



Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 10:32, 27 Mar 2010    Temat postu:
Ja mam założone i na chłodnice i na dekle.. Jakoś nie chce wierzyć że nawet przy parkingówce te górne ochronią dekle:), więc założyłam te lsl:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:35, 27 Mar 2010    Temat postu:
Chronia przynajmniej z prawej strony czyli tej gdzie jest tlumik. Przy zalozonych gornych crashpadach w moim Z1000 po malej glebie mialem delkikatnie porysowany dekiel sprzegla a ten jak wiadomo jest znacznie szerszy niz w Z750. Zreszta gleby/szlify sa rozne, najlepiej bylo by sie po prostu nie przewracac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wąski
Zetofil



Dołączył: 28 Lis 2009
Posty: 1190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków/Dębica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:12, 27 Mar 2010    Temat postu:
Dokladnie Cerb. Najlepiej sie nie przewracac. Ja mam crashpady puiga i przy parkingowce, crashpad ok, wszystko elegancko, ale wlasnie to jest ból, przytarl mi sie ten dekielek od sprzegla... Dolne crashe sa potrzebne w litrowce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:57, 30 Mar 2010    Temat postu:
Witam mam do zaoferowanie crash pady do Kawasaki Z750 i Z1000 04-06rok produkcji nr aukcji (numer 981631401) pozdrawiam wszystkich użytkowników forum
Powrót do góry
Waldi
Bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:35, 05 Kwi 2010    Temat postu:
Witajcie. Potrzebuję małej pomocy. Chciałem wymienić swoje crash pady (te montowane przy silniku, a więc na śrubie mocującej silnik do ramy, jak dobrze się zorientowałem) i chyba za mocno się do tego przyłożyłem Wink Zerwałem gwint w nakrętce. Śrubę mam ok, ale nakrętkę muszę dokupić. Wiem, że śruba jest utwardzana, ale nie mam bladego pojęcia jak to jest z tą nakrętką. Czy ona też powinna być utwardzana? A może ktoś będzie w stanie podpowiedzieć, gdzie w Warszawie mógłbym taką nakrętkę dokupić?
Będę wdzięczny za każdą pomoc Smile
Poza tym chyba czas najwyższy zainwestować w klucz dynamometryczny bo najwyraźniej przesadzam przy skręcaniu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cerb
Stwórca



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:43, 05 Kwi 2010    Temat postu:
Mysle ze wystarczy zwykla nakretka samohamowna czyli taka ktora ma jaki "patent" na zabezpieczenie przed odkreceniem. Z drugiej strony te orginalne od Zeta wygladaja na utwardzane a te dodawane do crashpadow na zwykle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herber
Bywalec



Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:29, 07 Kwi 2010    Temat postu:
Ja przez dluzszy czas jezdzilem na zwyklej nakretce z OBI i nic się nie stało. Tylko mocno dokręcić trzeba było Wink Teraz mam crashe już..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:53, 07 Kwi 2010    Temat postu:
U mnie crashe są "tylko" na nakrętkach samohamownych a to dlatego że ori śruby są na drobnozwojowym gwincie ,to i logicznie nakrętki też.Wszystko zależy jakie się dostanie w zestawie mocowanie z crashpadami!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 8:15, 22 Cze 2010    Temat postu:
Hej a ja mam takie pytanko. Zamówiłem crash padu Puiga od Uli i wszystko w porządku przesyłeczka ok (Thanks ULA;) tylko wg instrukcji ten z tą metalową tulejką ma iść na prawą strone?? Shocked a to wychodzi miej więcej tak, że ta tulejka zapiera się o głowicę czy to tak na pewno powinno być?
U kolegi 13B widzę, że ta tulejka poszła na lewą stronę już sam nie wiem Confused
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Tuning / Akcesoria - Z750/R/S/Z800/Z900 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 15, 16, 17  Następny
Strona 7 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin