Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gunter
Stary wyga
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 712
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Inowrocław / UK Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:47, 18 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Grzesiekkry, chętnie zobacze jak taka wyząbkowana opona wygląda.
Wiesz może co jest tego powodem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:24, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
gunter napisał: |
Wiesz może co jest tego powodem? |
Przyczyn może być wiele,złe ciśnienie,źle ustawiony lub zużyte elementy zawiasu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
mihoo
Administrator
Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:56, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Albo po ostatnim "dzwonku" coś się dodatkowo uszkodziło i zdziera gumę?
Grzechu,napisz czy przed wypadkiem już się gumki ząbkowały,czy dopiero po.
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAT
Stary wyga
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Drohiczyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:02, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
W przypadku auta, najczęstszy powód wyząbkowania opony to słabe amortyzatory. Koło nie jest odpowiednio dociskane i podskakuje, przez co bieżnik nierównomiernie się zużywa.
19000km ???? Mi nawet przednia na tyle nie starcza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzesiekkry
Gość
|
Wysłany: Pon 20:11, 19 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Chciałem sprostować przebieg- niestety tylko 18400, bardzo przepraszam
Ząbkowanie strady jest powszechnie znane, to chyba skutek uboczny dużej wytrzymałości. Nie sądzę aby z moim zawieszeniem było coś nie tak, po dzwonku lagi leciutko skręciły ale poluzowałem półki i po małym pompowaniu wszystko ładnie się ustawiło. Ciśnienie mam książkowe, chociaż ostatni przeszedłem na 2,3/2,6 i chyba jest lepiej. Moto prowadzi się i skręca w obie strony ok.
Opony są zużyte i wyząbkowane bardzo równomiernie, raczej po bokach (tylna tylko na bokach, na środku płaska i równa) po lewej i prawej stronie.
Już mi się znudziły, nie wiem kiedy się skończą.
Zrobiłem kilka zdjęć telefonem i w sposób bardzo hoojowy na czerwono zaznaczyłem zapadnięcia na przodzie i górki na tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:34, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
a ja się wpadłem pochwalić..były rozterki jaka guma, no i dziś zetek dostał nowe buty
[link widoczny dla zalogowanych]
już się nie mogę doczekać, żeby je wypróbować
|
|
Powrót do góry |
|
|
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:23, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
piloty road 3??
|
|
Powrót do góry |
|
|
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:08, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
avator napisał: | piloty road 3?? |
dokładnie
Rozterkę rozwiał szlif kumpla 31 stycznia a.d. 2011 r.(strażacy usuwający olej mówili, że jeszcze w sylwka motocyklisty nie zbierali) "na i przez mokre" (a przynajmniej w dużej mierze).Założyłem, że na suchym większość opon da radę więc trzeba mieć też na uwadze mokre. W opinii paru użytkowników pr2 było wzorowo i na suchym i na mokrym, a że różnica w cenie nie była kolosalna...są i nowe butki
|
|
Powrót do góry |
|
|
kmalinek
Świeżak
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyca Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:13, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A ja kupiłem METZELERa Z8 na przód i tył - wczoraj doszły niby w testach na suchym najlepsze i zużycie niewielkie - to ostatnie mnie do nich przekonało...
Jako ciekawostkę dodam film z statycznego wyważania - myślałem że mój wulkaniztor ma sprzęt z epoki kamienia lizanego ale jednak byłem w błędzie Wyważanie jest bardzo prostym zabiegiem a zarazem dość ciekawym
Loook
http://www.youtube.com/watch?v=T2AuivYzaBs
Ostatnio zmieniony przez kmalinek dnia Śro 9:36, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 23:52, 07 Lut 2012 PRZENIESIONY Śro 10:45, 08 Lut 2012 Temat postu: OPONY |
|
|
Witam serdecznie
Sezon coraz bliżej szukam opon do z750 s co koledzy polecacie ? Dzięki z góry za wpisy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 11:57, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witam
Wpadło trochę kasy do portfela, więc postanowiłem zafundować mojej Zetce nowe gumy. Wybór padł na MICHELIN Pilot Road. Tylko się zastanawiam czy kupić 2-ki czy 3-ki? Rożnica w cenie jakieś 70 zł, więc niewielka przy wydatku 1 tys.
Poradzcie czy lepsze są MICHELIN Pilot Road 2 czy MICHELIN Pilot Road 3?
|
|
Powrót do góry |
|
|
kmalinek
Świeżak
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyca Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:40, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Zastanów się nad metzelerem ! Wypadł lepiej od michelina w testach - dłuższa eksploatacja. Metzeler Z8 - oponysmo - mają najtaniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 23:40, 23 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dzięki kmalinek za info. Możesz podać mi gdzie te testy są? mi zależy, wiadomo na eksploatacji, aby była jak najdłuższa i żeby na mokrym jak najlepiej się spisywały, bo na suchym wszystkie sobie poradzą...
|
|
Powrót do góry |
|
|
kmalinek
Świeżak
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyca Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:26, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tu masz dość ciekawe podsumowanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 11:33, 24 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
to żeś zabił mi ćwieka... zacząłem brać te Z8 po uwagę, PR3 raczej odpadają...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|