Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
anzelmo
Bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jabłonna Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:41, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja przelatałem ostatni sezon na diablo rosso i teraz też zakupiłem diablo rosso na przód.Moim zdaniem zajebiste opony dobrze trzymają w zakretach nawet przy mocniejszym odkręceniu.I chyba się bardzo szybko nie kończą ale to już zależy od stylu jazdy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Cerb
Stwórca
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 3098
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mława Płeć:
|
Wysłany: Czw 0:15, 07 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Co do tych Pilot Sportow to uzytkowalem je tylko przez 350 km. Zaraz po zmianie pojechalem z Adamem do Torunia i w drodze powrotnej skasowalem Zeta. Pamietam tylko ze tyl slizgal sie przy ostrzejszych startach i ze dwa razy jak odkrecilem w zlozeniu w zakrecie ale to bylo robione specjalnie wiec nie byla to wada opony. Zreszta po 300 km to ona sie dopiero starla do gumy wlasciwej. Mysle nad nimi bo musze cos kupic VTR ktora ma opony zajechane na smierc.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gandi
Stary wyga
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:31, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Kupiłem nówkę Dunlopa D209 Qualifier na przód, mam nadzieję że będzie się spisywać, dałem z przesyłką 405zł.
Teraz dorzucam opinię o mojej tylnej oponce - Dunlop D207e; dopiero ostatnio doczytałem o niej szczegółów i to wyjaśniło mi co jak i dlaczego. Otóż literka 'e' po 207 jest bardzo ważna. Jest to nowsza wersja opony produkowanej od 1997r. Tamta była topową oponką Dunlopa, dobrą na tor itp., natomiast od bodajże 2007r. pozostał tylko kształt bieżnika. Guma to jest to samo co w Dunlop Roadsmart, czyli oponka sportowo-turystyczna z naciskiem na to drugie I faktycznie opona po 4tys. km nie wygląda na zbytnio zużytą. Co do ostrzejszej jazdy to kilka razy tył mi odjechał, ale było to przy złożeniach typu - podnóżki i buty trą o asfalt i to mocno
Do zamknięcia zostały mi 2mm i obawiam się że może się to nie udać, tak jak mówię oponka raczej twarda, a szkoda bo spodziewałem się bardziej miękkiej mieszanki - mogłem dołożyć parę złotych do D208. Po małym szlifie-paciaku (żwir na zakręcie, nie wyhamowałem i przód ujechał) jeżdżę bardziej zachowawczo, ale mam nadzieję że w przyszłym sezonie się odblokuję
Podsumowując - D207e to dobra oponka, powoli się zużywa i zapewnia dość dobrą przyczepność przy mocnych pochyłach. Sportowo-turystyczna z naciskiem na to drugie.
Dziękuję za uwagę
Ostatnio zmieniony przez gandi dnia Nie 23:42, 07 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 23:04, 07 Lut 2010 PRZENIESIONY Nie 23:28, 07 Lut 2010 Temat postu: oponki |
|
|
Witam
Wiem że temat opon był poruszany nie raz ale zastanawiam sie nad zaoszczedzeniem kliku setek na oponach kupująć opony z toru.
Podaje nr aukcj na allegro (numer 906970803) wiec proszę o radę....
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
13b
Stary wyga
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolin Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:47, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
na oponach nie ma co oszczędzać! torowych nie polecam! trzeba nowe kupować, bezpieczniej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Waldi
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:10, 08 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Poza tym, o ile wiem, torowe są miękkie, więc na długo nie wystarczą, nawet jeśli będą w dobrym stanie.
Pytanie zatem, czy to aby z całą pewnością tańsze wyjście w ogólnym rozrachunku?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
riux
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:21, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Witam, odświeżam temat. Wiem, że jest dużo informacji na temat opon ale często są one średnio świeże a z dnia na dzień w dziedzinie opon zachodzi duuużo zmian. Chcę kupić gumy które przede wszystkim będą się sprawdzały w jeździe sportowej (najważniejsze żeby miały konkretny klej w złożeniu). Wiem, że jedno z drugim ciężko pogodzić ale chciałbym żeby przy tej specyfikacji nie skonczyly się po 3, 4 tyś.
Dlatego myślę o oponach 2ct np pilot power lub metzeler m3 (oczywiście inne tez wchodzą w gre)
Co z czystym sumieniem polecacie ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 10:41, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja na ten sezon zakupiłem Michelin Power Pure. Przejechałem na nich około 2 tyś. Jestem bardzo zadowolony, szybko łapią temperaturę i świetnie trzymają z początku musiałem się przyzwyczaić bo jak tylko zrobiło się ciepło i mocniej odkręcałem na 1 to moto od razu szło na koło Na poprzednich oponach tylne koło cały czas się ślizgało. Co do zakrętów jak dla mnie super ale nie czuje się tu ekspertem, poczytaj testy. Jest to opona dwuskładnikowa tylko o innych twardościach niż Power 2CT, Po za tym są bardzo lekkie na 2 sztukach oszczędzasz prawie kilogram a masa kół ma dużo większe znaczenie niż masa pojazdu. Zużycia ja na razie nie zaobserwowałem więc po 3-4tys na pewno się nie skończą
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:50, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
No faktycznie już tu trochę pajęczyn się porobiło sąsiad tyle gadałeś o tych pirelli angel st więc kup je nawet spoko cena za komplet i są to w miarę nowe gumy więc będą dobre
|
|
Powrót do góry |
|
 |
riux
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:32, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki, na pewno wezmę pod uwage power pure ale mało o nich słyszałęm więc doczytam jeszcze. . . . Angel sąsiad zebrały średnie recenzje także nie wiem, chyba że ktoś na nich latał i ma konkretniejsze info ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:44, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem te różnice na drodze są nieodczuwalne tak bardzo. Co innego jak śmigasz na torze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kostekcom
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa- Ursus Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:55, 23 Maj 2010 Temat postu: opony |
|
|
dla mnie godne polecenia są dunlop roadsmart naprawdę dobre oponki i nie zużywają się tak szybko bo są 3-warstwowe.
Co do trzymania w zakrętach to bardziej doświadczeni powiedzieli, że na tych oponach szybciej uślizgnie się mój mały zecik z powodu swojej budowy niż opona popuści a na poświadczenie kilka stron z testami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
riux
Zaglądacz
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:39, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
HEEEEEEEJJJJJJJ LUDZIE co wy jeździcie na samych felgach ? bez opon ? Jeżeli jednak jeździ ktoś na gumiakach to proszę o info (jakie to gumy oraz za i przeciw). Z gógry dzięki
Ostatnio zmieniony przez riux dnia Śro 17:40, 26 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sebek
Znajomy
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:19, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
z czystym sumieniem moge Ci polecić Dunlop Qualifier 2 jak na razie przelatałem na nich 700km i są naprawde dobre
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flaming
Zetofil
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 1624
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:35, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Do zimy tych gum nie kupisz synek a za niedługo twoje Dunlopy będą wyglądały jak moje Conti pod koniec zeszłego sezonu. Ja na twoim miejscu kupiłbym PP2CT. Też chciałem je kupić ale padło na Diablo Strady (zresztą wiesz). A teraz widziałbym na żywo zużycie twoich Michelinów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|