Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Opony
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 46, 47, 48  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RasAlGhul
Zetofil



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 1437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Banino
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:23, 04 Maj 2015    Temat postu:
Nie wiem czy wejdzie do z1000 ale w RSV1000R wyżarło mi dziurę w carbonowym błotniku, niby mam wyje*ane, ale troche szkoda, więc upewnij się zanim zmienisz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shadow
Zaglądacz



Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: 3City
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:01, 04 Maj 2015    Temat postu:
zoltaibiza napisał:
Obiecane fotki Pirelli Angel GT po 10tys. kmów

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


bieżnik głębszy niż w moich nowych Metzelerach Wink następnym razem obejrzę kapcie na własne oczy zanim zamówię przez neta...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeeS
Świeżak



Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:11, 06 Maj 2015    Temat postu:
Panowie ja szukam kapcia na przód, na tyle leży Michelin Pilot Power i nie wiem czy na przód dokładać taką samą, czy którąś z tych? Pomóżcie wybrać najlepszą:

DUNLOP – ROUDSMART
DUNLOP – ROUDSMART2
DUNLOP - Sportmax QUALIFIER II
SPORT TOURING RADIAL METZELER
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 S
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 M
SUPERSPORT PIRELLI DIABLO
Metzeler TL Sportec M3
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waski-11
Stary wyga



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:14, 06 Maj 2015    Temat postu:
TeeS napisał:
Panowie ja szukam kapcia na przód, na tyle leży Michelin Pilot Power i nie wiem czy na przód dokładać taką samą, czy którąś z tych? Pomóżcie wybrać najlepszą:

DUNLOP – ROUDSMART
DUNLOP – ROUDSMART2
DUNLOP - Sportmax QUALIFIER II
SPORT TOURING RADIAL METZELER
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 S
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 M
SUPERSPORT PIRELLI DIABLO
Metzeler TL Sportec M3


tak rozbieżne modele zapodałeś że ciężko będzie Ci doradzić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeeS
Świeżak



Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:18, 06 Maj 2015    Temat postu:
to może dodam styl jazdy raczej 90% to rekreacja i miasto, a 10% to jakieś tam dalsze wypady z ostrzejszą jazdą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati2605
Bywalec



Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szepietowo/Bruksela
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:32, 18 Maj 2015    Temat postu:
Użytkował ktoś continental conti attack ? Czy dobrze trzyma i jak z zywotnością tej oponki ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalkowal
Znajomy



Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:58, 23 Maj 2015    Temat postu:
dla chcacych kupowac opony Michelin pilot road 4...
zkaupilem nowy komplet dot 4914. przejechane mam na nich 4tys juz... z czego 3200km to miasto i tor.
co moge powiedziec, na miasto calkiem spoko, fajne, dobrze trzymaja, niema zadnego zuzycia na ta chwile, ale teraz wady a jest ich troche:
na torze kaszanka... jezdze agresywnie po torze technicznym, zaginam opone az po rancie, przod fajnie sie prowadzi ale tyl przez duze naciecia bieznika strasznie boksuje-podskakuje, wpada w poslizg tak powiem,
zdziera sie bardzo bieznik (wrecz chce urywac sie kawalkami na koncach opony) przy mocniejszym odwienieciu przy zlozeniu,
przednia opona puszcza prz probie stoopie.. jak mocno dogrzeje to fakt trzyma.
jezeli hcodzi o rogzrewanie opon potrzebuja troche czasu, niby 2ct ale nie czuc tego moim zdaniem, po jezdzie 25min na torze opona ceipla - nie goraca! tylko icepla i ostyga zaraz po krotkiej chwili...
czytalem bardzo duzo opini pozytywnych, ale ja takeij nie dam! miala to byc opona uniwersalan na szose, tor w deszczu i przy pelnym sloncu, nie jest tak! odradzam bardzo mocno!
ja sprzedalem swojego poczciwego Metzelera z8 i strasznie zaluje, na tamtej oponie mozna bylo robic cyrki Smile tak samo wczesniejszy battlax hypersport na przod, kleil sie odrazu, robil stoppala jak szalony, nigdy nie uslizgnal sie.
pacjent - zet 2004 kilogramowy!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Perła
Stary wyga



Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:07, 23 Maj 2015    Temat postu:
michalkowal napisał:
dla chcacych kupowac opony Michelin pilot road 4...
zkaupilem nowy komplet dot 4914. przejechane mam na nich 4tys juz... z czego 3200km to miasto i tor.
co moge powiedziec, na miasto calkiem spoko, fajne, dobrze trzymaja, niema zadnego zuzycia na ta chwile, ale teraz wady a jest ich troche:
na torze kaszanka... jezdze agresywnie po torze technicznym, zaginam opone az po rancie, przod fajnie sie prowadzi ale tyl przez duze naciecia bieznika strasznie boksuje-podskakuje, wpada w poslizg tak powiem,
zdziera sie bardzo bieznik (wrecz chce urywac sie kawalkami na koncach opony) przy mocniejszym odwienieciu przy zlozeniu,
przednia opona puszcza prz probie stoopie.. jak mocno dogrzeje to fakt trzyma.
jezeli hcodzi o rogzrewanie opon potrzebuja troche czasu, niby 2ct ale nie czuc tego moim zdaniem, po jezdzie 25min na torze opona ceipla - nie goraca! tylko icepla i ostyga zaraz po krotkiej chwili...
czytalem bardzo duzo opini pozytywnych, ale ja takeij nie dam! miala to byc opona uniwersalan na szose, tor w deszczu i przy pelnym sloncu, nie jest tak! odradzam bardzo mocno!
ja sprzedalem swojego poczciwego Metzelera z8 i strasznie zaluje, na tamtej oponie mozna bylo robic cyrki Smile tak samo wczesniejszy battlax hypersport na przod, kleil sie odrazu, robil stoppala jak szalony, nigdy nie uslizgnal sie.
pacjent - zet 2004 kilogramowy!


Pilot Road 4 to jak sama nazwa mówi raczej guma bardziej turystyczna, dużo nacięć bieżnika jest po to żeby dobrze trzymała w deszczu, trzeba było kupić Pilot Power'y 3 , myśle że wtedy było by dużo lepiej na torze, a gorzej ze zużyciem w normalnych warunkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dicio
Z-zlot friend



Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:15, 23 Maj 2015    Temat postu:
Tak jak kiedyś pisałem każdy kupuje pod siebie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Perła
Stary wyga



Dołączył: 21 Sty 2014
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CZE-WA - okolice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:00, 23 Maj 2015    Temat postu:
Dicio napisał:
Tak jak kiedyś pisałem każdy kupuje pod siebie


otóż to Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szakalo
Znajomy



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:45, 11 Cze 2015    Temat postu:
I też trochę żałuję że nie kupiłem sportowej gumy, mam Pilot Road 2 jeżdżę głównie po mieście drift non stop... Do ilu ciśnienie można spuścic? Bo mam książkowe Wink 2,2 - 2,5 będzie lepiej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafalk




Dołączył: 14 Cze 2015
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:43, 14 Cze 2015    Temat postu:
TeeS napisał:
Panowie ja szukam kapcia na przód, na tyle leży Michelin Pilot Power i nie wiem czy na przód dokładać taką samą, czy którąś z tych? Pomóżcie wybrać najlepszą:

DUNLOP – ROUDSMART
DUNLOP – ROUDSMART2
DUNLOP - Sportmax QUALIFIER II
SPORT TOURING RADIAL METZELER
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 S
RacingRoad DUNLOP GPRACER D211 M
SUPERSPORT PIRELLI DIABLO
Metzeler TL Sportec M3


Polecam DUNLOP - Sportmax QUALIFIER mam już druga ta oponkę i nigdy mnie nie zawiodła póki co, opona super, a miałem kilka kryzysowych sytuacji, ale dała radę, nie mogę natomiast powiedzieć tego samego o tym modelu na tył....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4lehandro
Stary wyga



Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:32, 14 Cze 2015    Temat postu:
Osobiście do ostrzejszej jazdy metzelery sportec sprawdzały się u mnie świetnie. Minus to relatywnie szybkie zużycie, ale coś za coś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Madras
Z-zlot friend



Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:40, 20 Cze 2015    Temat postu:
No to założyłem Pirelli Angel GT , zobaczymy jak się sprawdzi Smile czekam na odpowiednią pogodę do testów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skvrnsk
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:39, 25 Cze 2015    Temat postu:
No i mam Zeta750 '08.
Guma tył do wymiany na wczoraj. Na przedzie jest Sportmax Qualifier z 2011 bardzo mało zużyta.
Zastanawiam się, czy dokupić to samo na tył czy szarpnąć się na nowy(używany) komplet innych, np Pirelli Angel.
[link widoczny dla zalogowanych]
lub
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Czw 13:57, 25 Cze 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 46, 47, 48  Następny
Strona 34 z 48

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin