Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Wto 5:25, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Madras napisał: | 4lehandro napisał: | Dzisiaj kurier dowiózł do mnie pilot roady 4 o których jeszcze chyba nigdzie nic nie ma. Zobaczymy jak na dużym zecie się sprawdzą. |
Jak to nie ma , słabo czytałeś , ja swoją już w tamtym sezonie zajechałem a Dicio komplet upala , fajna guma na mokrym wymiata , w złożeniach dobrze trzyma , stabilna , ale brzydki bieżnik i ma taki profil że wygląda na dużo węższą  |
Dokładnie Madras mnie zaszczepił i tak zaczynam trzeci sezon na komplecie i opisywaliśmy chyba wszystko na ich temat
Można odnieść wrażenie że dla tych opon jest bez różnicy czy leje jak cholera
czy upał
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
b3liar
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:04, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Karpiu napisał: | Chłopaki a co sądzicie o PIRELLI DIABLO ROSSO 2 ? Bo chcę na czasie zakupić nowe ogumienie i nie mogę się zdecydować  |
Przyczepność zajebista, ale szybko się kończą po ok. 6000 Do wymiany
|
|
Powrót do góry |
|
 |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:38, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dicio napisał: | Madras napisał: |
Jak to nie ma , słabo czytałeś , ja swoją już w tamtym sezonie zajechałem a Dicio komplet upala , fajna guma na mokrym wymiata , w złożeniach dobrze trzyma , stabilna , ale brzydki bieżnik i ma taki profil że wygląda na dużo węższą  |
Dokładnie Madras mnie zaszczepił i tak zaczynam trzeci sezon na komplecie i opisywaliśmy chyba wszystko na ich temat
Można odnieść wrażenie że dla tych opon jest bez różnicy czy leje jak cholera
czy upał  |
Ale panowie mówicie bodaj o pilotach 3 gen., a rzecz ma się o 4 gen. Mając na uwadze różnicę między pilotami 2 a 3 ciężko stwierdzić w co pójdą 4-rki. O 4 jest bardzo skąpo jeśli chodzi o opinie.
Tak czy inaczej bardziej chodziło mi o test i porównanie w prasie motoryzacyjnej bo odczucia forumowiczów o ile cenne często dotyczą modeli danych opon w rozciągnięciu na kilka lat gdzie różnice w technologi są zbyt duże by wiarygodnie się do nich odnieść.. Osobiście szukałem porównania pilot Road 4 a ostatnich ST bo między nimi się wahałem. Niemniej dzięki. Test przeprowadzę organoleptycznie;)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:39, 16 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Kolego 4lehandro mówimy o pilot roadach 4 a w motocyklu( (bodajże w 2014r test przeprowadzanybył na CB1000r , w 2015 też testowali ale na ciężkim turystyku ) był test i na pierwszym miejscu były roady 4 a angel GT ( St to stara wersja ) na drugim miejscu , w coś kolega nie zabardzo na bieżąco w kwestii opon
Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Śro 11:44, 17 Lut 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:59, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Madras napisał: | Kolego 4lehandro mówimy o pilot roadach 4 a w motocyklu( (bodajże w 2014r test przeprowadzanybył na CB1000r , w 2015 też testowali ale na ciężkim turystyku ) był test i na pierwszym miejscu były roady 4 i angel GT ( St to stara wersja ) , w coś kolega nie zabardzo na bieżąco w kwestii opon |
Gdybyś mógł podesłać linki do tych artykułów będę wdzięczny bo niestety do testów porównawczych pilot road 4 z innymi gumami nie dotarłem, a i poza materiały prasowe producenta i prezentacje niewiele udało mi się znaleźć.
Będę wdzięczny za artykuły o których wspominasz testy i porównania.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:43, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
 |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:07, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Artykuł jest mi znany. Niestety to też nie porównanie z ST, a o nie chodzi. Miałem nadzieję, że udało Ci się znaleźć coś do czego nie udało mi się do tej pory dotrzeć.
Jak wspominałem miedzy PR4 a ST miałem dylemat. Samo porównanie z GT nie rozwiązywało mojego problemu w sposób bezpośrednio- to przecież wiemy opona wzmocniona o nieco innej konstrukcji do ciężkiego\załadowanego turysty, a więc nie to samo. Podróżuję głównie sam ze średnia lub małą ilością bagażu.
Niemniej dzięki za poświęcony czas. Miło wiedzieć, że nadal bezinteresownie próbujemy sobie pomagać w naszej małej społeczności.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:34, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Mi wystarczyło że kolega szczerze opisał wrażenia z jazdy w 2013r jak opona się zachowuje jak na niej się jeździ i na ile wytrzyma
i powiem szczerze ,że mam do jego opinji większe zaufanie niż do opini testerów zawodowych , dlaczego?
- jest motocyklistą z forum
- lata po Polskich drogach
- nie ma finansowej korzyści ze sprzedaży opony
- użytkuje motocykl normalnie
nie sprawdzałem po jakiś gazetach i innych portalach co sądzą na temat tych opon
jedyne co sprawdzałem to cena
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:10, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Dicio napisał: | Mi wystarczyło że kolega szczerze opisał wrażenia z jazdy w 2013r jak opona się zachowuje jak na niej się jeździ i na ile wytrzyma |
Jak czytam jak duża była różnica pomiedzy pilot roadami 2 a 3 to wrażenia sprzed 2-3 lat wobec innego modelu to troszkę za dużo.
- jest motocyklistą z forum Jak czasem czytam motocyklistów z forum to nie wszyscy mogą być wyznacznikiem czegokolwiek:D
- lata po Polskich drogach Rozumiem, że masz na myśli jakość- nie uważam żebyśmy odstawali od europy na tyle by mogło to być wyznacznikiem.
- nie ma finansowej korzyści ze sprzedaży opony to co Ci pisałem wcześniej - nie interesowały mnie materiały prasowe oraz prezentacje opon, a testy i porównania, które mogą być najbardziej miarodajne.
- użytkuje motocykl normalnie Co rozumiesz przez normalnie bo pisząc w ten sposób to nikt by nic nie wybrał. Jedni do dużych zetów kupują opony sportowe (pilot power), a inni do turystyki (Anel GT) i dla każdego z nich to opony do ich normalnej jazdy, a różnią się od siebie diametralnie.
Dobrze, że masz, aż takie zaufanie do kolegów z forum. Ja czasem lubię jeszcze poszukać informacji.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pavlacos
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 19:15, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Pilot road to ta sama klasa co st czy gt. St jest jednoskladnikowa, ale o dziwo od sprzedajacego uslyszalem ze tak samo trwala. Nie zdazylem sprawdzic, ale po 3k wyglada jak nowa (wB650) Rzecz mysle gustu i preferencji. Jedni wola pr3 inni 4. nie wiem jak bardzo pro jezdzicie ale to przeciez opona sport turyst.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dicio
Z-zlot friend
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 1596
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolnyśląsk- Oleśnica Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:21, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
no i masz rację 4lehandro każdy kupuje takie jakie mu odpowiadają do danej jazdy
bo mam kolesie choćby nie wiem jakie opony założył to starczą mu góra na
miesiąc i taka jazda do normalnych nie należy
a co do nawierzchni to wystarczy jak wjedziesz na teren Czech lub Słowacji
i nie chodzi mi o nowe obwodnice tylko o lokalne drogi to wtedy poczujesz różnice
Ostatnio zmieniony przez Dicio dnia Śro 20:27, 17 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:44, 17 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Co do angeli St i GT , to GT jest następcą ST (pilot road 4 GT jest oponą wzmocnioną do ciężkich motocykli ) , mam teraz GT z tyłu i po 8 tys. wygląda świetnie , chyba więcej km zrobię na niej niż na Pr4 . Mi osobiście lepiej się jeździ na angel GT niż Pr4 , każdy ma inne preferencję i wybiera co mu pasuje .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:19, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Madras napisał: | Co do angeli St i GT , to GT jest następcą ST (pilot road 4 GT jest oponą wzmocnioną do ciężkich motocykli ) |
No właśnie odniosłem wrażenie, że angel gt jest nie tyle następcą co typem modelu i jest dedykowany do cięższych turystów.
Nie wiedziałem, że był w ogóle pilot road 4 GT?
Myślę, że PR4 sprawdzi się i będzie miło
Dzięki za podpowiedzi i żywą dyskusję.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Madras
Z-zlot friend
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:44, 18 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Angel GT jest zdecydowanie następcą ST i dodatkowo jest specjalna ,wzmocniona wersja do cieższych motocykli , z tego co czytałem i rozmów z użytkownikami to GT jest sporo lepsza od ST .
Będziesz zadowolony z PR4 naprawdę super guma , w porównaniu do PR3
jest zdecydowanie stabilniejsza , generalnie PR3 jest słaba , już mi się lepiej latało na PR2
Ostatnio zmieniony przez Madras dnia Czw 20:47, 18 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
4lehandro
Stary wyga
Dołączył: 16 Maj 2015
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódzkie Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:49, 19 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Madras napisał: | Będziesz zadowolony z PR4 naprawdę super guma , w porównaniu do PR3
jest zdecydowanie stabilniejsza , generalnie PR3 jest słaba , już mi się lepiej latało na PR2  |
I tu kolejna niespodzianka bo ogólnie nad pilotami nie zastanawiałbym się tak mocno (raczej poszedłby angel) gdyby nie opinia kolegi-mechanika. Lata w tej chwili na zx10r i należy raczej do tych "gniewnych" - ma komplet pr3. To właśnie po jego opiniach, że na pełnokrwistym sportowym litrze świetnie trzymają, mega stabilne, doskonale trzymają się w złożeniach, szybko łapią temperaturę etc. Trochę opon i motocykli zjeździł więc stąd ten kierunek - przecież skoro sportowo-turystyczne pr3 ujarzmiają zx10r to big zeta też jakoś powinny:).
A jak się okazało wcale w opinii wielu rewelacyjne nie są Ot, zawsze trafi się ktoś komu akurat przypasuje coś innego:).
Ostatnio zmieniony przez 4lehandro dnia Pią 13:50, 19 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|