Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Opony
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 46, 47, 48  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anzelmo
Bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jabłonna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:06, 22 Sie 2010    Temat postu:
Gandi napisz,czy udało Ci się zamknąć diablo rosso Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:07, 22 Sie 2010    Temat postu:
Jak znam Gandiego to pewnie nie spoczął na tym żeby tego nie zrobić Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:02, 23 Sie 2010    Temat postu:
Trudno powiedzieć bo oponka jest nówka i na nowej tak tego nie widać bo cała jest idealnie czarna. Ale jak targam podnóżkami o glebę to zakładam że mocniej się pochylić nie da, także zamknięta (lub brakuje pół milimetra) WinkLaughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 23 Sie 2010    Temat postu:
Powiedz mi Gandalf jak to jest, że - założyłem oponkę (fakt używka,ale na tę chwilę kasa idzie na klejenie sprzęta) Metzelera M3 i co,śruby z podnóżek wykręcone, ja je dalej zdzieram a do zamknięcia 5mm! Smile
W Michałku PP2CT zamykanie gumy szło gładko!


Ostatnio zmieniony przez rychu dnia Pon 17:53, 23 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:25, 23 Sie 2010    Temat postu:
Rychu, na to ma wpływ bardzo wiele czynników - m.in. ukształtowanie profilu opony, a także to czego nie widać, czyli rozłożenie włókien (drutów) no i ich grubość, sztywność itp. - nie znam się na tym. Zależnie od tego oponka różnie się ugina w przechyleniu i jedną zamkniesz drugą nie Wink Rychu ja niedługo jadę na wakacje, jak wrócę to w drugiej połowie Września bym się znów przejechał na Bańską Bystrzycę albo mam jeszcze w zanadrzu inne fajne winkle - bliżej granicy. Zmienię tylko przednią oponę i mogę śmigać bo już mam ograniczniki na boku oponki - na środku jeszcze jest ok Razz

(Aha, będę zamawiał chyba komplet przód+tył z Niemiec i do przesyłki będę mógł jedną dorzucić - jak chcesz to możemy zamówić razem - wyjdzie taniej za przesyłkę, tylko nie wiem jakbyś ją odebrał - może w Katowicach na początku Paź.)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mihoo
Administrator



Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 6229
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:03, 23 Sie 2010    Temat postu:
Niektórzy spuszczają trochę wiatru z tyłu i wtedy gumy same się zamykają...,
nawet te najtwardsze! Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:38, 24 Sie 2010    Temat postu:
Pomyślimy Gadni, pomyślimy!
Swoją drogą jestem ciekaw ile w niemowni kosztują Dunlop SportSmart , ponoć gumka rewelka i w ostatnim "Motocyklu" bodajże na podium!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Frato
Zaglądacz



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:06, 24 Sie 2010    Temat postu:
A jak sie spisują u was Diablo Strady. Ja jakoś nie mogę jej zamknąć choc też nie napinam się na siłę.Za to zużycia nie widaćSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Keryn
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:10, 24 Sie 2010    Temat postu:
rychu napisał:
Pomyślimy Gadni, pomyślimy!
Swoją drogą jestem ciekaw ile w niemowni kosztują Dunlop SportSmart , ponoć gumka rewelka i w ostatnim "Motocyklu" bodajże na podium!


No właśnie jak jest?

Czy lepiej się w Kawie sprawdzają mega-hiper-sportowe (Diablo Corsa itp.) czy takie jak Michelin PilotRoad 2 albo Dunlop'a, Dunlop Road Smart.

Pewnie to kwestia własnych preferencji, tego co się komu podoba i jak kto jeździ - w koncu Z to nie jest ani wielki turystyk (chociaż dużo da się przejechać), ani szlifierka torowa (chociaż i tam potrafi zawalczyć). To chyba w pół drogi są tzw. sportowo - turystyczne. Nie znam się na tym zbytnio i dobrze o tym wiem, dlatego - pytam, bo nie raz o tym myślałem.

Miałem ten dylemat, potężny, gdy zmieniałem w ubiegłym roku tylnego laczka. Radzili mi Mettzeler'a RoadTec nowszej generacji, Bridgeston'a Battleax - a w końcu wybrałem Michelin' a Pilot Road2 (w dużym stopniu przez wygląd bieżnika) i po jednej jeździe w ciągłym deszczu z Łodzi byłem po prostu osikany tym, jak sobie radziła. Za to na kartodromie jasno usłyszałem, żebym nie przeginał ze schodzeniem na kolanko na torze "bo ona nie do tego"...

I bądź tu mądry?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AdamFilip
Zetofil



Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 1324
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WPU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:42, 24 Sie 2010    Temat postu:
Ja jeździłem w deszczu i na sucho na Dunlop qualifier i nowej Qualifier 2 obydwie pozamykane i różnicy nie czułem. Jedynie nowy qualifier 2 troszkę dłużej wytrzymał jeśli chodzi o kilometry. na torze nigdy niestety nie latałem ale niedaleko mam tor Serock - Zegrze - Serock Very Happy Wydaje mi się, że różnica będzie dopiero na torze, a do latania każda dobra oby miała bieżnik Wink

Ostatnio zmieniony przez AdamFilip dnia Wto 18:43, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:55, 24 Sie 2010    Temat postu:
Dla mnie Qualifier na przodzie jest kiepski - podobno Qualifier 2 to zupełnie inna opona - b.dobrze wypadła w teście Motorrad.

Co do wybierania opon to wszystko zależy od stylu jazdy. Jeśli jeździ się ostro to trzeba kupić oponki sportowo-turystyczne, lub sportowe, chociaż mam wrażenie że tych sportowych typu Diablo Rosso Corsa, czy jakiś torowych Supercorsa nie da rady wykorzystać w Zecie - albo ja zbyt łagodnie jeżdżę. Na D207e (która wytrzymała z tyłu z zapasem 13tys.km) spokojnie schodziłem na kolano bez uślizgów - ale jak zacząłem szybciej jeździć (a nie tylko dotykać kolanem gleby) to trochę pływałem i wychodziłem z zakrętów slidem. Teraz mam Diablo Rosso i nie udało mi się zerwać przyczepności w pochyleniu nawet jak sypnę na dwójce z pełnej garści. Może za jakiś czas będę potrafił dojść do granicy tej opony, ale wydaje mi się że zawieszenie, geometria ramy, podnóżki na to nie pozwolą. Dlatego na dzisiejszy dzień mam zdanie że opony sportowe (typu Power Pure, Sportsmart, Rosso Corsa) czy torowe (Supercorsa, Racetec) to przerost formy nad treścią w Zecie. Zużycie zbyt szybkie a nie poprawi się jazdy względem opon typu Diablo Rosso, Power 2CT, M3. A jeśli ktoś lubi od czasu do czasu przejechać się krętą drogą, to myślę że takie Roadsmarty czy Road'y 2CT spokojnie dadzą radę - a i na kolanko na pewno da się zejść - ale też łatwiej przegrzać jakby ktoś chciał polatać na torze co może doprowadzić do gleby.

To tylko moje prywatne zdanie poparte krótkim doświadczeniem - na torze nie bywam.

Po mału planuję wojaże wakacyjne na Zecie (Chorwację za rok) i chyba kupię drugi komplet opon - właśnie Diablo Strady lub coś podobnego - bo załadowany bagażem i plecaczkiem boję się że te opony mi znikną w jeden wypad a na nic mi mega przyczepność w zakrętach - taniej (na dłuższą metę) mieć oponki turystyczne na wakacyjne podróże, a sportowo-turystyczne na resztę sezonu. Ale to tylko taki luźny plan - nie wiem do końca jak zrobię bo koszta spore Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
anzelmo
Bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jabłonna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:23, 24 Sie 2010    Temat postu:
ja latam 2 sezon na diablo rosso i nigdy mi nie odjechał tył nawet przy mocnym odkręceniu przy wyjsciu z łuku.W okolicach jeżdżę w większości po prostych i z tyłu mam łysola zjechanego na kwadratowo.Z przodu mam diablo rosso po ok 3000km.A na tył zastanawiam się czy nie kupić np conti motion.W codziennej jeździe nie wykorzystuje diablo rosso...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gandi
Stary wyga



Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 675
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:48, 24 Sie 2010    Temat postu:
Jaki przebieg zrobiłeś na tej Rosso z tyłu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
anzelmo
Bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jabłonna
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:38, 24 Sie 2010    Temat postu:
Kupiłem moto na tych gumach,były prawie nowe.Przód wymieniłem bo się wyząbkowała po szlifie,a na tyle jeszcze jeżdżę ale środka już nie ma czyli jakieś 11-12000
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rychu
Zetofil



Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 1463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubliniec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 6:37, 25 Sie 2010    Temat postu:
Jeżeli chodzi Michała Road 2CT na drogi zajebiste ,miałem i polecam.Później zacząłem jeżdzić bardziej dynamicznie i też było w miarę OK, nigdy nie ujechała ale jakoś niepewnie się czułem.
Jak byłem na torze w Poznaniu , przyjechał koleś z Radomia na 929 i miał właśnie Roady 2CT, po trzeciej kolejce jazdy na wyjściu kolega złapał paciaka! Widok niezły, nic się nikomu nie stało a Cebra dobrze uzbrojona w crashe,lekko dekle pozdzierane.Na szczęście chłopak zdołał wrócić o własnych siłach.
Ja miałem PP2CT i jak dla mnie rewela!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> Akcesoria motocyklowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 46, 47, 48  Następny
Strona 7 z 48

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin