Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcelT800
Stary wyga
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:24, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Bzdety piszesz i tyle
Lepiej kup sobie Z1000 z najnowszego.
Będzie moc której ci brakuje ,oczywiście szpan nowego dizajnu.
Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Pon 17:24, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:36, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Różnice w mocy zaczęły się od 2007-go roku do 2007-go "Z-eta" w "S-ce" miała fabrycznie 110 kM ( 81 kW ) Powodem obniżenia była zmiana wartości emisji spalin
A tutaj model od 2007 i wyżej
[link widoczny dla zalogowanych]
A to dla leniuszków
Informacje ogólne
Model Kawasaki Z750
Rok 2007
Kategoria Naked bike
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa 748 ccm
Typ silnika Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów 4
Moc maksymalna 106.00 KM (77.4 kW)) przy 10500 RPM
Maksymalny moment obrotowy 78.00 Nm (8.0 kgf-m or 57.5 ft.lbs) przy 9300 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka 68.4 x 50.9 mm
Zasilanie Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Zapłon Elektroniczny
Rozruch Elektryczny
System smarowania Ciśnieniowy z mokrą misą olejową
System chłodzenia Ciecz
Skrzynia biegów 6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu Łańcuch
Sprzęgło Mokre
Wymiary i wagi
Waga na sucho 207 kg
Obciążenie osi przedniej 51.0
Obciążenie osi tylnej 49.0
Wysokość siodła 815 mm
Prześwit 155 mm
Rozstaw osi 1,440 mm
Podwozie
Typ ramy Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy 24.5°
Wyprzedzenie 103 mm
Zawieszenie przód Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego 120 mm
Zawieszenie tył Wahacz z systemem dźwigni
Skok zawieszenia tylnego 124 mm
Opona przednia 120/70-17
Opona tylna 180/55-17
Hamulec przedni Dwutarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy (lub bębna) 300 mm
Hamulec tylni Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna) 250 mm
Układ wydechowy Brak danych
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna 230.0 km/h (142.9 mph)
0-100 km/h 3.8 sek.
Stosunek mocy do masy 0.5121 HP/kg
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pon 18:44, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
avator
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:57, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
pitrak , a Twój ma lepsze ??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:29, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Od 2007 wogole pocisneli na niekorzysc bo przytyl jeszcze 14-15 kg. A dlaczego zet? Bo sie podoba, ma charakter, siedzi sie w nim a nie na nim(jak dla mnie), ma mocno zadarta dupe. Ja na zebatce 14 z przodu to odjazd mam niesanowity prawie z kazdych obrotow wiec tym nadrabiam moc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lonnet
Znajomy
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:51, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
a wchodzi Ci na czerwone pole wskaźnik, ma wiekszą moc w dole ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
OxBown
Bywalec
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:10, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
A czemu ma nie wchodzic;) sa krotsze przelozebia trza skrzynia wiecej wachlowac lepiej idzie z samego dolu. Ale leprzym rozwiazabiem jest dodac 2 kly z tylu bo 1 z przodu to tak jak 3,6 z tylu i kiedys wroce na 15 i 45
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lonnet
Znajomy
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:02, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
bo widzisz przy standardowych zębatkach nie wchodzi na czerwone, czyli moim zdaniem zapas jeszcze jest, przynajmniej tak zakładam. Założenie 2+ z tyłu da większy moment obrotowy, przy mniejszym obciążeniu zebatki przedniej (pewnie i łańcucha też), dodatkowo powinno ułatwić prace silnika, czyli nie tyle co się zwiąkszy moc pieca, ale powinna podskoczyć moc na kole. Fakt że spadnie prędkość max, pytanie ile i czy wogóle, bo jeśli z 10500 bedzie można podjechać na 11300 to raczej tylko się cieszyć . No nic jak się nie sprawdzi to sie nie wie....
Poczekam na przypływ gotówki i pokombinuję z zebatką tylnią
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pitrak
Z-zlot friend
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:42, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
avator !!! Nie bardzo "kumam"
avator napisał: | pitrak , a Twój ma lepsze ??  |
Niby co ma lepsze ?
Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Śro 8:21, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
tony984
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:51, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ja pójdę sentymentalnie - miałem er6f jako pierwsze moto, byłem w salonie kawy po jakieś pierdoły - stał sobie taki zecior usiadłem...no i się zakochałem. Nie interesowało mnie spalanie, właściwości jezdne i inne duperele. Pewnie to była ta sylwetka wkurwionego trnasformersa;) Pierwsza jazda kosmos - moto cięższe, mocniejsze a prowadziło się łatwiej niż "eerka". Mimo tego, jako pierwsze moto to raczej nie, bo jednak coś w tej manetce ma, aczkolwiek z głową jest do ogarnięcia. Jeżdżę codziennie do pracy. Zetek jest idealny na miasto, jednak w trasy też latałem i nie narzekam. Zgodzę się, że pasażer ma lipę, ale Panowie, kto pasażerki wozi w długie trasy Teraz już drugi sezon u mnie - dołożony PCIII, 14 zębów na przód...Czyli znak, że powoli ciągnie do czegoś mocniejszego - generalnie z1000 w nowej budzie (aczkolwiek pojawiła się silna brytyjska konkurencja w 2011 roku - bez nazw, bo mnie koledzy za zdradę pojadą )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Prori
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:42, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Zet 750 bo:
- to nie lamerska 600
- naked
- 750 i 110 km, a spokojnie nadaje się jeszcze do miasta
- ekonomika jazdy dostosowana do użytkowania moto (rozpiętość spalania od 5 litrów do 9, wbrew pozorom, większość 100 konnych kucy pali średnio znacznie więcej)
- dużo części zamiennych i niski koszt eksploatacji np w stosunku do street tripla, który był głównym konkurentem dla Zeta
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Czapel
Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:45, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ja w sumie marzyłem o małym zecie od kiedy wszedł na rynek
Przy kupnie zastanawiałem się jeszcze nad Hornetą ale tą najnowszą co wyszła, wcześniejsze modele jakoś nie bardzo mi się podobają. Zecik jest piękny i dla tego stoi u mnie w garażu
Ostatnio zmieniony przez Czapel dnia Czw 15:45, 23 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 17:17, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie wiem czy bedzie Z750
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kapcon
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rk(podkarpacie) Płeć:
|
Wysłany: Czw 23:23, 21 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
witam ja wczesniej jezdziłem na F3 naprawde motorek super. nie mam porównania bo dzis zetka jedzie do mnie. Mam nadzieje ze bede zadowolony z kupna. w sumie wybralem go dla tego ze zarąbiscie podoba mi sie jego sylwetka. w sumie jest motorek do poprawek troszke jeszcze czasu sie przy nim poswieci. ale udało misie kupic mysle ze okazyjnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dagame
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 22:40, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Z 750 Najpiękniejszy Street Pod Słońcem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek89
Zaglądacz
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wadowice Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:49, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A ja tak z innej beczki troszkę... Tak jak pisałem w przywitaniu- dopiero szukam swojej ukochanej Kawy. Czy jest to dobre moto do jeżdżenia z pasażerem? macie jakieś swoje opinie/ jeździcie sami czy z pasażerami?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|