Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna
  FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 
Z 750 Dlaczego ?!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarcelT800
Stary wyga



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:24, 13 Sie 2012    Temat postu:
Bzdety piszesz i tyle Razz
Lepiej kup sobie Z1000 z najnowszego.
Będzie moc której ci brakuje ,oczywiście szpan nowego dizajnu.


Ostatnio zmieniony przez MarcelT800 dnia Pon 17:24, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:36, 13 Sie 2012    Temat postu:
Różnice w mocy zaczęły się od 2007-go roku Sad do 2007-go "Z-eta" w "S-ce" miała fabrycznie 110 kM ( 81 kW ) Sad Powodem obniżenia była zmiana wartości emisji spalin Sad



A tutaj model od 2007 i wyżej Wink
[link widoczny dla zalogowanych]

Very Happy A to dla leniuszków Wink

Informacje ogólne
Model Kawasaki Z750
Rok 2007
Kategoria Naked bike

Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa 748 ccm
Typ silnika Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów 4
Moc maksymalna 106.00 KM (77.4 kW)) przy 10500 RPM
Maksymalny moment obrotowy 78.00 Nm (8.0 kgf-m or 57.5 ft.lbs) przy 9300 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka 68.4 x 50.9 mm
Zasilanie Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder 4
Układ rozrządu DOHC
Zapłon Elektroniczny
Rozruch Elektryczny
System smarowania Ciśnieniowy z mokrą misą olejową
System chłodzenia Ciecz
Skrzynia biegów 6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu Łańcuch
Sprzęgło Mokre

Wymiary i wagi
Waga na sucho 207 kg
Obciążenie osi przedniej 51.0
Obciążenie osi tylnej 49.0
Wysokość siodła 815 mm
Prześwit 155 mm
Rozstaw osi 1,440 mm

Podwozie
Typ ramy Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy 24.5°
Wyprzedzenie 103 mm
Zawieszenie przód Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego 120 mm
Zawieszenie tył Wahacz z systemem dźwigni
Skok zawieszenia tylnego 124 mm
Opona przednia 120/70-17
Opona tylna 180/55-17
Hamulec przedni Dwutarczowy z dwutłoczkowym zaciskiem
Średnica przedniej tarczy (lub bębna) 300 mm
Hamulec tylni Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna) 250 mm
Układ wydechowy Brak danych

Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna 230.0 km/h (142.9 mph)
0-100 km/h 3.8 sek.
Stosunek mocy do masy 0.5121 HP/kg

Pozdrawiam Wink


Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Pon 18:44, 13 Sie 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avator
Administrator



Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 2220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: slu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:57, 13 Sie 2012    Temat postu:
pitrak , a Twój ma lepsze ?? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:29, 13 Sie 2012    Temat postu:
Od 2007 wogole pocisneli na niekorzysc bo przytyl jeszcze 14-15 kg. A dlaczego zet? Bo sie podoba, ma charakter, siedzi sie w nim a nie na nim(jak dla mnie), ma mocno zadarta dupe. Ja na zebatce 14 z przodu to odjazd mam niesanowity prawie z kazdych obrotow wiec tym nadrabiam moc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:51, 13 Sie 2012    Temat postu:
a wchodzi Ci na czerwone pole wskaźnik, ma wiekszą moc w dole ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OxBown
Bywalec



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:10, 14 Sie 2012    Temat postu:
A czemu ma nie wchodzic;) sa krotsze przelozebia trza skrzynia wiecej wachlowac lepiej idzie z samego dolu. Ale leprzym rozwiazabiem jest dodac 2 kly z tylu bo 1 z przodu to tak jak 3,6 z tylu i kiedys wroce na 15 i 45
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lonnet
Znajomy



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:02, 14 Sie 2012    Temat postu:
bo widzisz przy standardowych zębatkach nie wchodzi na czerwone, czyli moim zdaniem zapas jeszcze jest, przynajmniej tak zakładam. Założenie 2+ z tyłu da większy moment obrotowy, przy mniejszym obciążeniu zebatki przedniej (pewnie i łańcucha też), dodatkowo powinno ułatwić prace silnika, czyli nie tyle co się zwiąkszy moc pieca, ale powinna podskoczyć moc na kole. Fakt że spadnie prędkość max, pytanie ile i czy wogóle, bo jeśli z 10500 bedzie można podjechać na 11300 to raczej tylko się cieszyć Very Happy. No nic jak się nie sprawdzi to sie nie wie....
Poczekam na przypływ gotówki i pokombinuję z zebatką tylnią
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pitrak
Z-zlot friend



Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 3223
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Darłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:42, 14 Sie 2012    Temat postu:
avator !!! Nie bardzo "kumam" Sad
avator napisał:
pitrak , a Twój ma lepsze ?? Smile

Niby co ma lepsze ?


Ostatnio zmieniony przez pitrak dnia Śro 8:21, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tony984
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:51, 14 Sie 2012    Temat postu:
Ja pójdę sentymentalnie - miałem er6f jako pierwsze moto, byłem w salonie kawy po jakieś pierdoły - stał sobie taki zecior usiadłem...no i się zakochałem. Nie interesowało mnie spalanie, właściwości jezdne i inne duperele. Pewnie to była ta sylwetka wkurwionego trnasformersa;) Pierwsza jazda kosmos - moto cięższe, mocniejsze a prowadziło się łatwiej niż "eerka". Mimo tego, jako pierwsze moto to raczej nie, bo jednak coś w tej manetce ma, aczkolwiek z głową jest do ogarnięcia. Jeżdżę codziennie do pracy. Zetek jest idealny na miasto, jednak w trasy też latałem i nie narzekam. Zgodzę się, że pasażer ma lipę, ale Panowie, kto pasażerki wozi w długie trasy Wink Teraz już drugi sezon u mnie - dołożony PCIII, 14 zębów na przód...Czyli znak, że powoli ciągnie do czegoś mocniejszego - generalnie z1000 w nowej budzie (aczkolwiek pojawiła się silna brytyjska konkurencja w 2011 roku - bez nazw, bo mnie koledzy za zdradę pojadą Smile )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prori




Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:42, 22 Sie 2012    Temat postu:
Zet 750 bo:
- to nie lamerska 600
- naked
- 750 i 110 km, a spokojnie nadaje się jeszcze do miasta
- ekonomika jazdy dostosowana do użytkowania moto (rozpiętość spalania od 5 litrów do 9, wbrew pozorom, większość 100 konnych kucy pali średnio znacznie więcej)
- dużo części zamiennych i niski koszt eksploatacji np w stosunku do street tripla, który był głównym konkurentem dla Zeta
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czapel




Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:45, 23 Sie 2012    Temat postu:
Ja w sumie marzyłem o małym zecie od kiedy wszedł na rynek Smile
Przy kupnie zastanawiałem się jeszcze nad Hornetą ale tą najnowszą co wyszła, wcześniejsze modele jakoś nie bardzo mi się podobają. Zecik jest piękny i dla tego stoi u mnie w garażu Razz


Ostatnio zmieniony przez Czapel dnia Czw 15:45, 23 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 17:17, 21 Mar 2013    Temat postu:
Jeszcze nie wiem czy bedzie Z750 Razz
Powrót do góry
kapcon




Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rk(podkarpacie)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:23, 21 Mar 2013    Temat postu:
witam ja wczesniej jezdziłem na F3 naprawde motorek super. nie mam porównania bo dzis zetka jedzie do mnie. Mam nadzieje ze bede zadowolony z kupna. w sumie wybralem go dla tego ze zarąbiscie podoba mi sie jego sylwetka. w sumie jest motorek do poprawek troszke jeszcze czasu sie przy nim poswieci. ale udało misie kupic mysle ze okazyjnie.Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dagame




Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 22:40, 25 Kwi 2013    Temat postu:
Z 750 Najpiękniejszy Street Pod Słońcem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek89
Zaglądacz



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wadowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:49, 03 Cze 2013    Temat postu:
A ja tak z innej beczki troszkę... Tak jak pisałem w przywitaniu- dopiero szukam swojej ukochanej Kawy. Czy jest to dobre moto do jeżdżenia z pasażerem? Smile macie jakieś swoje opinie/ jeździcie sami czy z pasażerami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.z1000.fora.pl Strona Główna -> O motocyklach ogólnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin