Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:42, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
adach napisał: | ale co ma to wspólnego ze smarowaniem? |
Z tym pytaniem proszę do herbera, a nie do mnie, w mojej wypowiedzi nie było takiego stwierdzenia!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
herber
Bywalec
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:02, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
krzybiel napisał: | adach napisał: | ale co ma to wspólnego ze smarowaniem? |
Z tym pytaniem proszę do herbera, a nie do mnie, w mojej wypowiedzi nie było takiego stwierdzenia! |
Gdzieś kiedyś czytałem (źródła nie pamiętam, ale wydaje się to sensowne), że po postoju większość oleju spływa do miski olejowej i jest on lepiej zasysany z powrotem do silnika na biegu niż luzie.
Mechanikiem nie jestem więc nie jestem w stanie tego potwierdzić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 20:17, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Zatem po dopaleniu silnika i odczekaniu az pompka oleju zaleje nam silnik ,wsiadajac na motor i dosc spokojnie jadac skracamy czas rozgrzania sie silnika poniewaz skrzynia w ruchu wyzwala wiecej ciepla poniewaz jest wiekszew tarcie (tarcie = cieplo).
A smarowanie na biegu( ale podczas jazdy nie na postoju i biegu) jest lepsze gdyz kola zebate biegow sie obracja tym samym sa dokladniej "wymoczone" w oleju .
o to w tym chodzi ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|